search
menu

هتل Mandarin Plaza Hotel Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mandarin Plaza Hotel Cebu
امکانات عمومی هتل ماندارین پلازا سیبو
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماندارین پلازا سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mandarin Plaza Hotel Cebu


هتل ماندارین پلازا هتلی سه ستاره در شهر سیبو است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و با اقامت در آن به نقاط مختلف شهر دسترسی آسانی خواهید داشت. با اقامت در این هتل با ۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مرکز آیالا بروید. همچنین پارک آسیا تاون با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس است. فرودگاه بین‌المللی مکتان نیز فاصله ۴۵ دقیقه‌ای تا هتل Mandarin Plaza Hotel Cebu دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، پس با خرید بلیط هواپیما با خیال راحت عازم شهر سبو شوید. در هنگام سفر به شهر سیبو بازدید از جاهای دیدنی این شهر فراموش نشود، برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از قلعه سن پدرو، صلیب ماژلان، باغ گل سیرائو و موزه‌های سبو. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ماندارین پلازا سیبو


اینترنت وای فای در این مجموعه رایگان بوده و در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. با توجه به اینکه هتل ماندارین پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید بدین مورد توجه داشته و به فکر یافتن پارکینگ برای ماشینشان باشند. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته بوده و از میهمانان در طی شبانه‌روز استقبال می‌کنند. همچنین یکی از امکانات ارائه‌شده در این هتل روم سرویس است که انواع نوشیدنی و خوراکی را می‌توانید سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. بخشی به عنوان اتاق بیزینس دایر بوده و جلسات کاری و کنفرانس در این بخش برگزار می‌شوند که مسافران باید بابت استفاده از این خدمات هزینه مربوطه را پرداخت کنند. برای دسترسی به تمامی طبقات هتل Mandarin Plaza Hotel Cebu می‌توانید سوار آسانسور شوید. همچنین مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، با اقامت در این هتل می‌توانند از انواع خدمات رفاهی مناسب بهره‌مند شوند. کارکنان در این هتل خوش‌برخورد بوده و همگی در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. همچنین همه پرسنل در هتل ماندارین پلازا سبو به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی مسلط هستند و به راحتی با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


استخر روباز جزو امکانات تفریحی این هتل است. میهمانان بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانند به بخش اسپا رفته و از انواع ماساژها بهره‌مند شوند. همچنین در این بخش سونا نیز دایر شده و یکی دیگر از مکان‌های ریلکس کردن به شمار می‌رود. البته بهتر است بدانید که برای بهره‌مندی از این خدمات در بخش اسپای هتل Mandarin Plaza Hotel Cebu باید هزینه مجزا پرداخت کنید. بخشی دیگر نیز به عنوان باشگاه بدنسازی بوده و دستگاه‌های مجهز در این سالن تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین سوپرییر و اتاق کینگ دلوکس. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند و سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون، یخچال، گاوصندوق و فضای نشیمن. حمام اختصاصی نیز در داخل همه اتاق‌های هتل Mandarin Plaza Hotel Cebu تعبیه‌شده است. با اقامت در هریک از اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از کتری برقی، میز کار و کمد لباس بهره‌مند شوید. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


برای سرو صبحانه در رستوران این هتل میز سلف‌سرویس چیده می‌شود. برای سایر وعده‌های غذایی می‌توانید با مراجعه به رستوران از منو غذای موردنظرتان را سفارش دهید.

فاصله هتل ماندارین پلازا سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سیبو: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا سانتو نینو باسیلیکا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا بندر سیبو: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است