search
menu

هتل Main Hotel & Suites Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Main Hotel & Suites Cebu
امکانات کلی مین هتل اند سوئیتس سیبو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله مین هتل اند سوئیتس سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Main Hotel & Suites Cebu


دلیل شما برای بازدید از سبو هر چه باشد، هتل و سوئیت‌های ۳ ستاره مین مکان مناسبی برای استراحتی هیجان‌انگیز است. طعم‌ها و فرهنگ واقعی محلی سیبو با اقامت در هتل و سوئیت‌های مین، که فقط ۴.۷ کیلومتر از کلیسای معروف باسیلیکا د استو فاصله دارد، متعلق به شماست. پارک آی تی و مرکز شهر بانیلاد هر دو ۵ دقیقه با ماشین از Main Hotel & Suites Cebu فاصله دارند. با ماشین ۳۵ دقیقه طول می‌کشد تا از فرودگاه سیبو مکتان به هتل برسید. قلعه سن پدرو، صلیب ماژلان و موزه سوگبو از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو این هتل اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی مین هتل اند سوئیتس سیبو


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. در طول اقامت خود می‌توانید به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی داشته باشید. برای کمک به هماهنگی اولیه ورود و خروج، خدمات ترانسفر فرودگاهی را می‌توان قبل از ورود به هتل رزرو کرد. پارکینگ به صورت رایگان برای میهمانان در نظر گرفته شده است. هیچ مشکلی برای برنامه ریزی روزها و نیازهای حمل و نقل خود با خدمات میز پذیرش از جمله چک این یا خروج سریع، انبار چمدان و صندوق امانات نخواهید داشت. خدمات اتاق هتل اقامت را به انتخابی عالی تبدیل می‌کند. این هتل کاملاً غیر سیگاری است و استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل Main Hotel & Suites Cebu ممنوع است. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی در دسترس است. هتل دارای میز تور و فروشگاه سوغاتی است. با وجود سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل می‌آید. پرسنل مین هتل اند سوئیتس سیبو با تسلط به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی از میهمانان استقبال می‌کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. کودکان بالای ۸ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۲۲ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های مین هتل اند سوئیتس سیبو عبارتند از:
• سوئیت
• اتاق کوئین استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق خانوادگی استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
این هتل دارای ۴۴ اتاق با چشم‌انداز کوه است. اتاق‌های میهمان دارای تمام امکاناتی هستند که برای یک خواب راحت نیاز دارید. برخی از اتاق‌های هتل برای بهبود اقامت شما دارای سرویس کتانی و پرده‌های خاموشی هستند. اتاق‌های هتل Main Hotel & Suites Cebu دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون کابلی صفحه تخت با کانال‌های متنوع و تلفن هستند. حمام خصوصی دارای دوش آب گرم و سرد و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان است. حمام‌های خصوصی با وان حمام مجهز شده‌اند. اتاق‌های با طراحی ویژه در این هتل، گزینه‌ای مانند بالکن یا تراس را ارائه می‌دهند. یخچال و آب بطری نیز در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


هر روز تعطیلات خود را در هتل Main Hotel & Suites Cebu می‌توانید با یک فنجان قهوه با کیفیت و انرژی بخش شروع کنید. غذاهای چینی و محلی فیلیپینی در کافه آلبا از ساعت ۶ تا ۲۲ سرو می‌شود. میهمانان همچنین می‌توانند صبحانه را در اتاق خود میل کنند. میهمانان می‌توانند در کافه نامو که حدود ۶ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد، غذا بخورند.

فاصله مین هتل اند سوئیتس سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ماگویکای: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مانداو پلازا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ لیگایا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه سوگبو: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد لیا: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است