search
menu

هتل Mabolo Royal Hotel Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mabolo Royal Hotel Cebu
امکانات عمومی هتل مابولو رویال سبو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مابولو رویال سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mabolo Royal Hotel Cebu


هتل مابولو رویال سبو را می‌توان یکی از هتل‌های خوب ژاپن برای اقامت معرفی کرد. این هتل امکانات خوبی دارد که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به داشتن وای فای رایگان در تمام بخش‌های آن اشاره کرد. اتاق‌های هتل نیز از امکانات و چشم انداز خوبی برخوردار هستند و تمام لوازم و موارد بهداشتی در اتاق‌ها بطور اختصاصی تعبیه شده‌است. هتل در فاصله نزدیکی از بیمارستان دکتر سبو، دانشگاه پزشکان سبو و بیمارستان چونگ هوآ قرار دارد. مرکز شهر یا همان Ayala Center Cebu در ۱ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی Mactan Cebu است که درکیلومتری ۷ هتل قرار دارد. قبل از بازدید از جاهای دیدنی سبو مانند: معبد لیه، خیابان کولون، باغ گل سیرائو، صلیب ماژان و ... این شهر را ترک نکنید زیرا خاطره خوش شما از این شهر چند برابر خواهد شد. یکی از امکانات خوب و قابل توجه در این هتل وجود شاتل فرودگاهی است که در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه با ذکر جزئیات بیشتر به بیان امکانات هتل خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل مابولو رویال سبو


وجود تراس و بالکنی که بتوانید در فضای آزاد آن به راحتی به استراحت بپردازید از موارد مهمی است که برای شما آماده شده‌است. همه‌ی اتاق‌ها و بخش‌های عمومی هتل دارای امکان اتصال به اینترنت رایگان وای فای هستند. پارکینگ رایگان و اختصاصی هتل برای مسافران تعبیه شده‌است تا بتوانند به راحتی و بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنند. در ضمن نکته قابل توجه این است که افراد معلول نیز به راحتی می‌توانند از این پارکینگ استفاده کنند. اگر نیاز به خرید دارید نگران نباشید زیرا به راحتی می‌توانید از مینی مارکت موجود در هتل خریدهای خود را انجام دهید. نظافت بصورت روزانه انجام می‌شود و شما می‌توانید در یک مکان مرتب و تمیز اقامت خوبی را در تعطیلات خود تجربه کنید. کسانیکه به دلایل کاری به سبو سفر کرده‌اند و باید جلسات کاری برقرار کنند، بدون نگرانی می‌توانند از کارکنان هتل بخواهند تا امکانات مورد نیاز و اتاق جلسه را در اختیار شما بگذارند. اتاق چمدان نیز وجود دارد تا اسباب خود را به آن‌جا بسپارید. پذیرش بصورت ۲۴ ساعته در خدمت شما مسافران است تا بتوانید به راحتی هر زمان خواستید و در صورت نیاز به آن مراجعه کنید. افراد معلول علاوه بر پارکینگ می‌توانند از سایر امکانات هتل مانند آسانسور و سایر امکاناتی که در اتاق‌ها برای این افراد تعبیه شده‌است به راحتی استفاده کنند. تهویه مطبوع نیز در ساختمان هتل Mabolo Royal Hotel Cebu تعبیه شده‌است. دوربین‌های مدار بسته در تمام قسمت‌های هتل وجود دارند و شما می‌توانید با خیال راحت وسایل خود را در اتاق‌ خودتان قرار دهید. فیلیپینی و انگلیسی دو زبانی هستند که مسافران از طریق آن‌ها می‌توانند با کارکنان هتل صحبت کنند. در همه جای هتل امکان سیگار کشیدن وجود ندارد و بخشی مجزا وجود دارد که افراد سیگاری می‌توانند در آن قسمت سیگار بکشند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌ها از نظافت و امکانات خوبی برخوردار هستند. داخل اتاق‌های هتل Mabolo Royal Hotel Cebu شما شاهد این هستید که تهویه مطبوع بخوبی اجرا می‌شود. سایر موارد موجود در اتاق‌ها وجود حمام و دستشویی اختصاصی برای هر اتاق است. سایر موارد موجود شامل تلویزیون، اینترنت و تلفن است که راههای ارتباطی شما را تسهیل نموده‌اند. مبلمان شیک و ساده‌ای در هر واحد وجود دارد که اقامت را برای شما دلنشین‌تر ساخته‌است. آنچه که در واحدهای هتل قابل توجه‌تر است وجود نورپردازی خوب و مناسب است که وجود پرده‌ها نیز به تنظیم میزان آن کمک کرده‌اند. برخی واحدها دارای تخت‌های دو طبقه هستند و این واحدها برای افرادی که پرجمعیت هستند مناسب است. انواع اتاق‌های هتل شامل موارد زیر هستند:
• اتاق دابل استاندارد
• اتاق سوپریور دابل یا توئین
• اتاق خانوادگی دلوکس
• سوئیت کینگ
• اتاق دلوکس توئین یا کینگ
• اتاق سه نفره خوابگاهی
• اتاق سه نفره دخترانه خوابگاهی
• سوئیت با دو اتاق خواب
• واحد استودیو چهار نفره
• اتاق با دو تخت دو طبقه و یک حمام اشتراکی
• اتاق تک نفره
• اتاق دو نفره اقتصادی
• اتاق ۶ نفره خوابگاهی
• اتاق ۱۰ نفره خوابگاهی

رستوران هتل


هتل دارای رستوران است و تمام وعده‌های غذایی را میزبان مهمانان هتل است. در صورت تمایل می‌توانید از مسافران بخواهید تا غذا را به واحدهای شما نیز بیاورند.

فاصله هتل مابولو رویال سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک میراث: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان کولون: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است