search
menu

هتل M Citi Suites Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل M Citi Suites Cebu
امکانات و خدمات عمومی هتل ام سیتی سوئیتز سیبو
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ام سیتی سوئیتز سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل M Citi Suites Cebu


هتل ام سیتی سوئیتز در سال ۲۰۱۲ در شهر سیبو به بهره‌برداری رسیده است. ام سیتی سوئیتز از هتل‌های ۳ ستاره سبو به شمار می‌رود. M Citi Suites Cebu در مرکز شهر سیبو قرار دارد و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی سیبو برای مهمانان فراهم می‌کند. با اقامت در این هتل کم‌تر از ۲ کیلومتر تا خیابان کولون فاصله خواهید داشت. صلیب ماژلان نیز حدود ۲ کیلومتر تا هتل ام سیتی فاصله دارد. ام سیتی سوئیتز از هتل‌های خوب شهر سبو است و با اقامت در آن لحظات جذابی پیش رو خواهید داشت. چنانچه اقدام به خرید بلیط هواپیما سیبو نموده‌اید، پیشنهاد ما رزرو این هتل ۳ ستاره است. ام سیتی سوئیتز گزینه خوبی برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل ام سیتی سوئیتز سیبو


با اقامت در هتل ام سیتی سوئیتز از امکانات و امتیازات متنوعی بهره‌مند خواهید شد. برای ارتباط با دوستانتان می‌توانید از اینترنت رایگان و پرسرعت داخل هتل استفاده کنید. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش هتل ام سیتی سوئیتز ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، تهیه بلیط، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شوند. تیم حرفه‌ای هتل به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هستند. با آشنایی به زبان انگلیسی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. ام سیتی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و خدمات نگهداری از کودک به مهمانان ارائه می‌کند. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. ناگفته نماند هتل ۳ ستاره ام سیتی برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. امکانات برگزاری همایش، ام سیتی را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. برای خرید سوغاتی سری به هدیه فروشی داخل هتل بزنید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک و دزدگیر اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای استعمال دخانیات به محوطه مخصوص تشریف ببرید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی مکتان سیبو در ۱۰ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان فراهم شده است. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۳۶ واحد اقامتی در هتل ۶ طبقه‌ی ام سیتی وجود دارد. اتاق‌های هتل ام سیتی فضای راحتی برای استراحت دارند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد، اتاق استاندارد سینگل، اتاق دوبل دلوکس، اتاق تریپل دلوکس، اتاق تویین اگزکیوتیو و سوئیت جونیور ۴ نفره است. با توجه به خدمات خانه‌داری، نگرانی از بابت نظافت اتاق‌ها نخواهید داشت. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به میز، صندوق امانات و تلفن اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


اگر اهل پیاده‌روی هستید، از اقامت در هتل ام سیتی سوئیتز سبو بسیار لذت خواهید برد، چراکه با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از جاذبه‌های سبو روبرو خواهید شد. پس از گردش در شهر با دریافت خدمات ماساژ می‌توانید خستگی را از تنتان دور کنید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل ام سیتی سوئیتز روزتان با صرف صبحانه خانگی آغاز خواهد شد. صبحانه آمریکایی، آسیایی و کانتیننتال از گزینه‌های موجود برای سفارش هستند. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. یک کافه‌ی دنج هم داخل هتل قرار دارد که انواع دسر و نوشیدنی سرو می‌کند. البته رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای فیلیپینی هستند.

فاصله هتل ام سیتی سوئیتز سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان کولون: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه خانه اجدادی یاپ ساندیگو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه کاسا گوروردو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است