search
menu

هاستل Island Breeze Hostel - Cebu Central

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هاستل Island Breeze Hostel - Cebu Central
امکانات عمومی هاستل ایسلند بریز سیبو سنترال
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هاستل ایسلند بریز سیبو سنترال تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هاستل Island Breeze Hostel - Cebu Central


هاستل آیلند بریز در منطقه لاهوگ شهر سیبو واقع شده است و در ۲ کیلومتری مرکز همایش های بزرگ سیبو، ۳ کیلومتری از مرکز آیالا سیبو و ۳.۸ کیلومتری SM City Cebu قرار دارد. شهر سیبو، شهری جزیره ای در کشور فیلیپین است. سیبو قدیمی‌ترین پایتخت فیلیپین به شمار می رود. همچنین دومین فرودگاه بزرگ بین المللی کشور فیلیپین در شهر سیبو قرار دارد. این شهر بعد از شهر مانیل به عنوان بزرگ ترین و شلوغ ترین در فیلیپین به شمار می رود. در هنگام سفرتان به شهر سیبو با خرید آنلاین بلیط هواپیما زندگی شهری جدید و قدیمی، پیشرفته و فرهنگی را در کنار همدیگر خواهید دید. کلیسای سانتو نینو، قلعه سن پدرو، معبد تائویست و چندین کلیسای دیگر جزو اماکنی هستند که شکوه تاریخ و بناهای فوق العاده دیدنی را یکجا در معرض تماشا قرار می دهند. در سواحل بی نظیر و تمیز سیبو نیز می توانید با خیال راحت استراحت کنید و بر روی شن های سفید قدم زده و لذت ببرید. اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع منظره شهر دارند و دارای میز و وای‌فای رایگان هستند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی Mactan-Cebu است که ۱۴ کیلومتر از Island Breeze Hostel - Cebu Central فاصله دارد.

امکانات عمومی هاستل ایسلند بریز سیبو سنترال


در هاستل ایسلند بریز سیبو سنترال، اتاق‌ها دارای بالکن هستند و هر اتاق دارای حمام و ملحفه است. کارکنان پذیرش که در پذیرش به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی صحبت می‌کنند، خوشحال خواهند شد که راهنمایی‌های عملی در این منطقه به مهمانان ارائه دهند. همچنین این هتل مجهز به دوربین مداربسته در همه قسمت‌ها است. با اقامت در این ملک که اینترنت رایگان در همه اتاق‌ها ارائه می‌دهد، سفر خود را عالی شروع کنید. این ملک که در سیبو واقع شده است، شما را به جاذبه‌ها و گزینه‌های غذاخوری جالب نزدیک می‌کند. این اقامتگاه اقتصادی دارای امکانات داخلی است تا کیفیت و لذت اقامت شما را بهبود بخشد.
با اقامت در هاستل ایسلند بریز سیبو سنترال، یک گردش خوب داشته باشید و از شگفتی سیبو پرده‌برداری کنید. تمام تلاش می‌شود تا با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی، احساس راحتی در مهمانان ایجاد شود. احساس تنبلی می‌کنید؟ امکانات رفاهی داخل اتاق مانند نظافت روزانه خانه به شما امکان می‌دهد بیشترین استفاده را از زمان اتاق خود ببرید. استعمال دخانیات فقط در مناطق مشخص شده برای سیگارکشیدن توسط هاستل مجاز است. ورود به هتل از ساعت ۱۴ تا ۱۰ شب و تخلیه اتاق تا قبل از ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. هیچ شرط سنی برای ورود وجود ندارد و کودکان بالای ۷ سال در این هتل بزرگسال محسوب می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هاستل ایسلند بریز سیبو سنترال عبارت‌اند از:
اتاق دوقلو استاندارد با تخت دونفره بزرگ
اتاق سه تخته استاندارد با ۱ تخت یک‌نفره و ۱ تخت دونفره بزرگ
اتاق چهار تخته استاندارد با ۱ تخت دوطبقه و ۱ تخت دونفره بزرگ
اتاق خانواده استاندارد با ۳ تخت یک‌نفره و ۲ تخت دونفره بزرگ
اتاق خانواده استاندارد با ۴ تخت دوطبقه
تخت یک‌نفره در اتاق خوابگاه با ۱ تخت دوطبقه
همه اتاق‌های مهمان که برای راحتی طراحی شده‌اند، مجموعه‌ای از امکانات را برای تضمین شبی آرام ارائه می‌دهند. برای راحتی شما، برخی از اتاق‌های هاستل مجهز به سرویس کتانی هستند. امکانات سرگرمی داخل اتاق از جمله تلویزیون در برخی اتاق‌ها ارائه می‌شود. همچنین حمام‌های مشترک در هتل Island Breeze Hostel - Cebu Central نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. این هتل در اتاق‌ها تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان را برای رفاه میهمانان فراهم می‌کند. همه اتاق‌ها به طور منظم و روزانه نظافت می‌شوند و همین تمیزی و نظافت اتاق‌ها همواره موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد.

رستوران هتل


باتوجه‌به اینکه در این هتل رستوران راه‌اندازی نشده است، جای نگرانی نیست و به‌راحتی می‌توانید به رستوران‌های اطراف هتل سر بزنید.

فاصله هاستل ایسلند بریز سیبو سنترال تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک سبزیجات سوبانگداکو: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه سوگبو: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان کولون: ۴.۲کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژان: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۴.۶کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است