search
menu

هتل Holiday Spa Hotel Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Spa Hotel Cebu
امکانات کلی هتل هالیدی اسپا سیبو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی اسپا سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Spa Hotel Cebu


هتل سه ستاره هالیدی اسپا سیبو یکی از بهترین هتل‌های شهر سیبو است و در ۱.۶ کیلومتری مرکز خرید آیالا سنتر واقع شده است. همچنین تنها ۷.۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی سبو مکتان و ۳ کیلومتر تا دایره Fuente Osmena فاصله دارد. این هتل در موقعیت مناسبی در بانیلاد، شهر سبو واقع شده است و متعلق به یک شرکت است. در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک سرمایه گذاری تجاری اضافه شده این گروه ساخته شد. موزه سوگبو، معبد لیه، صلیب ماژلان و قلعه سن پدرو از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که مقصدی عالی برای گردشگران هستند. هتل هالیدی تجربه بازدید از برخی از جاذبه‌های عالی شهر سبو مانند بنای یادبود میراث سبو را آسان می‌کند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر سیبو فیلیپین را داشته باشید، هتل Holiday Spa Hotel Cebu گزینه مناسبی برای اقامت خواهد بود.

امکانات کلی هتل هالیدی اسپا سیبو


پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و انبار چمدان از امکانات هتل Holiday Spa Hotel Cebu به شمار می‌آیند. این هتل دارای اتاق‌های بزرگ، استخر وسیع، سالن بدنسازی، کافی شاپ، باغ، بوتیک، فروشگاه هدیه، اسپا و سالن است. WIFI به راحتی در هتل در دسترس است. کارکنان مرکز تجاری به صورت شبانه روزی کار می‌کنند تا میهمانان احساس راحتی کنند. برای گردهمایی اتاق جلسه در هتل وجود دارد. این هتل همچنین با داشتن خط تاکسی اختصاصی خود، حمل و نقل را برای همه مسافران تجاری راحت می‌کند. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اگر در حال رانندگی با ماشین شخصی خود به هتل هالیدی هستید، پارکینگ رایگان در دسترس است. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند.
هتل دارای یک استخر روباز است که بعد از شنا در آن می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر آفتاب بگیرید یا به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. خدمات زیبایی مانند مانیکور، پدیکور و درمان‌های پوستی نیز در هتل هالیدی اسپا در دسترس هستند. برای حفظ تناسب اندام خود در طول سفر می‌توانید از امکانات مرکز تناسب هتل بهره‌مند شوید. کلاس‌های یوگا و سونا نیز در دسترس هستند. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. همچنین برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید گلف بازی کنید. علا وه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. تخت نوزاد و تخت اضافی در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل هالیدی اسپا سیبو دارای انواع اتاق‌های دبل لوکس، اتاق توئین لوکس، اتاق دبل و توئین لوکس با چشم‌انداز استخر و اتاق سه تخته پریمییر است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل سه ستاره تجربه کنید. اتاق‌های امروزی دارای کف‌های چوبی هستند و دسترسی به وای ‌فای در همه اتاق‌ها و مکان‌های عمومی وجود دارد. اتاق‌های هتل Holiday Spa Hotel Cebu مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت کابلی، تلفن، فضای نشیمن و فضای کار هستند. حمام خصوصی شامل لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و حوله حمام است. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز کنار استخر دارند. امکانات رفاهی داخل اتاق مانند سرویس اتاق و نظافت روزانه به شما امکان می‌دهد که بیشترین لذت را از اتاق خود ببرید.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند مجموعه خوبی از غذاهای محلی و بین المللی را در رستوران آسلو میل کنند. همچنین میهمانان می‌توانند با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا در بار هتل Holiday Spa Hotel Cebu از خود پذیرایی کنند.

فاصله هتل هالیدی اسپا سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سوگبو: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۵ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا بندر سبو: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است