search
menu

هتل Holiday Plaza Hotel Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Plaza Hotel Cebu
امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی پلازا سیبو
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی پلازا سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Plaza Hotel Cebu


هالیدی پلازا هتل ۳ ستاره‌ زیبایی است که در قلب شهر سیبو قرار دارد. سیبو قدیمی‌ترین و یکی از مهم‌ترین شهرهای فیلیپین است. جاذبه‌های طبیعی به همراه غنای تاریخی سیبو را به منطقه گردشگری جذابی تبدیل کرده است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سیبو و سفر به این شهر جذاب می‌توانید از آبشارها و جزایر سیبو بازدید نمایید. هتل Holiday Plaza Hotel با نزدیکی به جاهای دیدنی سیبو مانند باغ گل سیرائو گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌رود. خیابان کولون در ۱.۲ کیلومتری هتل قرار دارد و کلیسای سانتو نینو حدود ۱.۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل هالیدی پلازا سیبو گزینه ایده‌آلی برای سفرهای دونفره است. با اقامت در هتل هالیدی پلازا اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود. چنانچه قصد سفر به سیبو دارید، خواندن اطلاعات این هتل و دیگر هتل‌های سیبو برایتان مفید خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی پلازا سیبو


با اقامت در هتل ۳ ستاره هالیدی پلازا امکانات و خدمات رفاهی متنوعی در انتظارتان خواهد بود. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی هتل هالیدی پلازا به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش، خدمات صرافی و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۳ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی هستند و برای اقامتی خاطره‌انگیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید در سرتاسر سیبو گردش کرده و از تمام جاذبه‌های سیبو بازدید نمایید. هتل هالیدی پلازا خوشامدگوی کودکان در تمام رده‌های سنی است، طبق موازین این هتل افراد بالای ۱۲ سال بزرگ‌سال محسوب می‌شوند. امکانات برگزاری همایش و مرکز تجاری هتل هالیدی پلازا سیبو را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. در این هتل خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر لاندری و خشک‌شویی برخوردار شوید. از امکانات دیگر هتل Holiday Plaza Hotel Cebu می‌توان به آسانسور، صندوق امانات و دزدگیر اشاره کرد. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی مکتان سیبو در ۹ کیلومتر هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی رایگان به مهمانان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل هالیدی پلازا سیبو دارای ۱۲۸ واحد اقامتی متنوع است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد، اتاق سوپریور، اتاق بیزینس کلاس، سوئیت اگزکیوتیو، اتاق دلوکس سینگل، اتاق سوپریور دوبل، اتاق سینگل و خوابگاه است. تلاش شده تا تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شود. تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع در تمام واحدهای اقامتی موجود است. از امکانات دیگر می‌توان به تلفن، یخچال، میز غذاخوری، کمد لباس و آینه اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام اختصاصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


در هتل هالیدی پلازا خدمات تور برای مهمانان تدارک دیده می‌شود. با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از جاهای دیدنی سیبو روبرو خواهید شد. در اوقات فراغتتان می‌توانید با هم‌سفرانتان به بازی بیلیارد مشغول شوید. پس از یک روز پرهیجان با دریافت ماساژ، خستگی را از تنتان دور کنید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل هالیدی پلازا سیبو روزتان با صرف صبحانه خانگی آغاز خواهد شد. جرعه‌ای قهوه تازه صبحتان را پرنشاط خواهد کرد. انواع گزینه‌های غذایی در هر زمان که میل داشته باشید، برایتان ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاق نوش جان کنید. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. در ضمن رستوران‌های متنوعی در همسایگی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم جذاب غذاهای فیلیپینی هستند. رستوران‌های Larsian و Luncheonette تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل هالیدی پلازا سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان کولون: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد تائویست: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است