search
menu

هتل Harolds Evotel Hotel Cebu

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Harolds Evotel Hotel Cebu
امکانات کلی هتل هارولدز ایوتل سیبو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هارولدز ایوتل سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Harolds Evotel Hotel Cebu


هتل چهار ستاره لوکس هارولدز ایوتل سیبو در قلب شهر سیبو واقع شده است و در میان بهترین جاذبه‌ها، اعم از غذاخوری، مراکز خرید و تفریحات شبانه قرار گرفته است. جاذبه‌های توریستی محلی مانند مرکز آیالا (سیبو)، صلیب ماژلان، مرکز همایش‌های بین المللی سیبو و SM City Cebu فاصله زیادی با هتل ندارند. کتابخانه یادبود خوزه ریزال و دایره فوئنته اوسمنا مکان‌های دیدنی محلی هستند و زیبایی طبیعی این منطقه را می‌توان در پارک شهروند ارشد و پارک D' Family مشاهده کرد. باغ گل سیرائو و موزه خوزه آر گولاس هالاد نیز ارزش بازدید دارند. فرودگاه بین المللی Mactan Cebu ۴۵ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سیبو را داشته باشید، هتل Harolds Evotel Hotel Cebu با امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل هارولدز ایوتل سیبو


این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته و میز تور است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل امکان‌پذیر است. امکانات میهمان در هتل هارولدز شامل یک مرکز تجاری و انبار چمدان است. خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه ماشین و صرافی نیز ارائه می‌شود. پارکینگ رایگان برای کسانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند در دسترس است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی داشته باشند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. به هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات ماساژ هتل بهره‌مند شوید.
برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل تعبیه شده است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. خدمات ترانسفر فرودگاهی را می‌توان قبل از تاریخ ورود خود رزرو کرد تا از ورود یا خروج راحت اطمینان حاصل شود. با یک بازدید سریع از مرکز تناسب اندام هتل، می‌توانید کالری تعطیلات خود را بسوزانید. به دلایل بهداشتی، سیگار کشیدن در هر جای هتل مجاز نیست. پرسنل هتل Harolds Evotel Hotel Cebu به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند. موقعیت مکانی خوب، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، قیمت مناسب و رزرواسیون آنلاین از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در سیبو به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Harolds Evotel Hotel Cebu عبارتند از:
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق توئین
• اتاق دبل لوکس
• سوئیت یک خوابه
• اتاق پریمییر لوکس دارای بالکن
هتل هارولدز ایوتل سیبو دارای ۹۰ اتاق است. اتاق‌های مجهز به تهویه‌ی مطبوع، کفپوش فرش شده و تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای/قهوه‌ساز و مینی‌بار دارند. حمام اختصاصی دارای دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس هستند.

رستوران هتل


این هتل دارای ۲ رستوران و یک بار است. غذاهای محلی هر روز برای صبحانه با پرداخت هزینه در هتل Harolds Evotel Hotel Cebu در دسترس است. روزهای تعطیل خود را بدون قهوه صبحگاهی که هر روز صبح در کافه موجود است شروع نکنید. تعدادی از گزینه‌های عالی برای غذا در هتل به شما اطمینان می‌دهد که همیشه انتخاب‌های راحت و خوشمزه‌ای خواهید داشت.

فاصله هتل هارولدز ایوتل سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سوگبو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا غرفه رویدادهای بورلی ویو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد لیا: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است