search
menu

هتل Express Inn Cebu Osmena

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Express Inn Cebu Osmena
امکانات و خدمات عمومی هتل اکسپرس این سیبو اوسمنا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکسپرس این سیبو اوسمنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Express Inn Cebu Osmena


هتل اکسپرس این سیبو اوسمنا در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان هتل اکسپرس ۱۲ طبقه و کاملا نوساز است. Express Inn Cebu Osmena از هتل‌های ۳ ستاره شهر سیبو بوده و گزینه خوبی برای سفرهای اقتصادی به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به مرکز شهر خواهید داشت. نزدیکی به جاهای دیدنی سیبو یکی دیگر از امتیازات اقامت در هتل اکسپرس است. جاذبه‌های متنوعی در شهر سبو وجود دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سبو می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. خیابان کولون در ۳۵۰ متری هتل قرار دارد و صلیب ماژلان تنها ۸۰۰ متر تا هتل اکسپرس این فاصله دارد. اکسپرس این سبو اوسمنا گزینه خوبی برای سفرهای دو نفره است. با اقامت در این هتل لحظات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل اکسپرس این سیبو اوسمنا


در هتل اکسپرس این سبو اوسمنا امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. با استفاده از اینترنت رایگان هتل، ارتباط راحتی را تجربه خواهید کرد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان بوده و نیازی به رزرو ندارد. پذیرش هتل اکسپرس ۲۴ ساعته است. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد اقامتی راحت دریغ نمی‌کنند. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و اتاق چمدان اشاره کرد. فکس، فتوکپی و نزدیکی به مرکز شهر هتل اوسمنا را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری و خشک‌شویی هتل استفاده کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل اکسپرس این سیبو فرودگاه مکتان سیبو است که در ۷ کیلومتری هتل قرار دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل اکسپرس این سبو اوسمنا دارای ۱۴۴ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سوپریور کینگ، اتاق سوپریور تویین و اتاق خانواده دوبل است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلفن، کمد، میز و سرویس بیدارباش اشاره کرد. هر واحد داری یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. این استخر در بام هتل اکسپرس قرار دارد و منظره زیبایی از جنگل از آن مشاهده می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما سبو، بازدید از جاذبه‌های این شهر است. با اقامت در هتل اکسپرس این سبو اوسمنا در نزدیکی پارک‌ها و موزه‌های سیبو خواهید بود. با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از مراکز مهم سبو بازدید نمایید.

رستوران هتل


رستوران هتل اکسپرس این سیبو در طبقه ۱۲م هتل قرار دارد. با اقامت در هتل اکسپرس غذایتان را حین تماشای منظره زیبایی از شهر نوش جان خواهید کرد. غذاهای رستوران اکسپرس متناسب با ذائقه مهمانان داخلی و خارجی است. صبحانه هر روز از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. این رستوران خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌کند و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. ناگفته نماند رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای فیلیپینی است.

فاصله هتل اکسپرس این سیبو اوسمنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان کولون: ۳۵۰ متر
فاصله تا خانه اجدادی یاپ ساندیگو: ۷۵۰ متر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه سوگبو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دژ سن پدرو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه کاسا گوروردو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه استانی سیبو: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است