search
menu

هتل Dusit Thani Mactan Cebu Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dusit Thani Mactan Cebu Resort
امکانات کلی هتل دوسیت تانی مکتان سیبو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دوسیت تانی مکتان سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dusit Thani Mactan Cebu Resort


هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس دوسیت تانی مکتان سیبو ریزورت خلوتگاهی پر جنب و جوش و جذاب، گرمای فیلیپینی و میهمان نوازی تایلندی را در کنار اقیانوس ترکیب می‌کند. در این هتل احاطه شده توسط جزایر گرمسیری، گنجینه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی همه در دسترس هستند. مرکز آیالا سیبو در ۲۰ کیلومتری و مرکز جشنواره‌های بزرگ سیبو ۲۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به معبد مکتان، موزه سوگبو، صلیب ماژلان و قلعه سن پدرو اشاره کرد که گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کنند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی مکتان سیبو است که ۱۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Dusit Thani Mactan Cebu Resort اقامت بی‌نظیری را در سیبو تجربه کنید.

امکانات کلی هتل دوسیت تانی مکتان سیبو


هتل دوسیت تانی مکتان سیبو خدمات بی عیب و نقص و تمام امکانات ضروری را به مسافران ارائه می‌دهد. با وای فای رایگان هتل می‌توانید به راحتی از تمام ارتباطات خود مطلع شوید. رفت و آمد از فرودگاه و بازگشت به فرودگاه را می‌توان به راحتی با خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل ترتیب داد. کرایه اتومبیل و خدمات شاتل ارائه شده توسط هتل، برنامه ریزی سفرهای روزانه، گشت و گذار و موارد دیگر در اطراف سیبو را آسان می‌کند. پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند. میهمانان می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل لذت ببرند. خدمات میز پذیرش از جمله خدمات دربان، چک این یا خروج سریع، انبار چمدان و صندوق امانات می‌تواند به نیازهای شما کمک کند. تهیه بلیط برای بهترین تفریحات شهر از طریق خدمات بلیط و تورهای هتل آسان است. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است.
به لطف خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی هتل لباس‌های شما همیشه تمیز است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل مکان‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. مدیریت هتل خدماتی مانند ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل را برای میهمانان کم‌توان و ناتوان از لحاظ جسمانی تعبیه کرده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را تجربه کنند. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام، استخر روباز و مرکز اسپا است. کودکان نیز می‌توانند در کلوب کودکان سرگرم شوند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Dusit Thani Mactan Cebu Resort به زبان انگلیسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل دوسیت تانی ماکتان سیبو عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس
• سوئیت با چشم انداز دریا
• سوئیت سوپریور با چشم انداز دریا
• سوئیت سه تخته
• اتاق توئین لوکس
• اتاق توئین لوکس با چشم‌انداز دریا
• اتاق دبل
• اتاق خانوادگی
تمام اتاق‌های میهمان در استراحتگاه مجهز به دستگاه قهوه ساز، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی، روزنامه و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. اتاق‌های Dusit Thani Mactan Cebu Resort دارای چند گزینه از جمله اتاق‌هایی با اتاق نشیمن مجزا و بالکن یا تراس هستند. در برخی از اتاق‌های منتخب، می‌توانید یخچال، آب بطری، چای فوری و قهوه فوری در اختیار داشته باشید.

رستوران هتل


میهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای لذت ببرند. در این هتل می‌توانید از بوفه‌های بین‌المللی دلچسب، غذاهای محلی و غذاهای اصیل تایلندی لذت ببرید.

فاصله هتل دوسیت تانی مکتان سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا استراحتگاه ساحلی کورال پوینت: ۴۰۰ متر
فاصله تا معبد مکتان: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه سوگبو: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۱۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است