search
menu

هتل Cuarto Hotel Cebu

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cuarto Hotel Cebu
امکانات کلی هتل کوارتو سیبو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوارتو سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cuarto Hotel Cebu


هتل دو ستاره کوارتو سیبو درست در مرکز شهر و ۱.۵ کیلومتری خیابان تاریخی کولون قرار دارد و به شما این امکان را می دهد که درست در قلب بهترین محله سبو از خواب بیدار شوید. این هتل بهشتی از ظرافت مدرن و راحتی یکپارچه است. فضاهای معقول با جزئیات با طراوت اقامت شما را هم آرامش‌بخش و هم هیجان‌انگیز می‌کند. چند دقیقه پیاده روی شما را به برخی از بناهای برجسته تاریخی سبو، انواع رستوران‌های شیک و مراکز خرید راحت می‌برد. این هتل نزدیک ساختمان کتابخانه و موزه یادبود ریزال واقع شده است. مرکز خرید بزرگ SM City Cebu ۱۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. می‌توانید در چند دقیقه با ماشین به اقامتگاه خانه اجدادی Yap Sandiego متعلق به قرن هفدهم برسید. صلیب ماژلان و قلعه سن پدرو از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی مکتان سیبو است که ۹.۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سبو را داشته باشید، هتل Cuarto Hotel Cebu با امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل کوارتو سیبو


هتل کوارتو سیبو مجموعه‌ای از خدمات و امکانات رفاهی را برای کمک به اقامت راحت‌تر ارائه می‌دهد. با Wi-Fi رایگان که در طول اقامت شما ارائه می‌شود می‌توانید به ایمیل‌های خود پاسخ داده و با فضای مجازی اطرافتان در ارتباط باشید. اگر نیاز به سفر از فرودگاه یا رسیدن به آن دارید، هتل می‌تواند آن را قبل از تاریخ ورود شما ترتیب دهد. خدمات شاتل ارائه شده توسط هتل کاوش در سبو را راحت‌تر می‌کند. اگر قصد دارید با ماشین شخصی سفر کنید، از پارکینگ رایگان هتل می‌توانید استفاده کنید. این هتل خدمات پذیرش از جمله خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات را برای راحتی میهمانان ارائه می‌دهد. در صورت نیاز، خدمات بلیط و تورها می‌توانند به شما در رزرو بلیط برنامه‌های اطراف کمک کنند. قبل از رزرو هتل دقت داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل Cuarto Hotel Cebu ندارید. لطفا توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در هتل ممنوع است تا هوای تمیزتر برای همه میهمانان فراهم شود. برای سلامتی و رفاه همه میهمانان و کارکنان، سیگار فقط به مناطق تعیین شده محدود می‌شود. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. روزهای تعطیل خود را می‌توانید با ماساژ به پایان برسانید. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Cuarto Hotel Cebu عبارتند از:
• اتاق اقتصادی
• اتاق لوکس
• اتاق استاندارد
• اتاق یک نفره لوکس
• اتاق توئین لوکس
• اتاق دبل لوکس
• اتاق خانوادگی
این هتل مجهز به تهویه مطبوع و وای فای رایگان است. سرگرمی‌های داخل اتاق مانند روزنامه روزانه و تلویزیون کابلی در برخی اتاق‌های منتخب برای میهمانان ارائه می‌شود. این هتل همچنین یخچال، قهوه‌ساز یا چای‌ساز، آب بطری‌شده و مینی بار را در اتاق‌ها برای زمانی که احساس می‌کنید به آن نیاز دارید ارائه می‌دهد. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


صبح خود را می‌توانید با یک صبحانه رایگان خوشمزه شروع کنید. در کافی شاپ هتل Cuarto Hotel Cebu هر روز صبح یا هر زمانی که دوست داشتید، می‌توانید از یک فنجان قهوه واقعی و تازه دم کرده لذت ببرید.

فاصله هتل کوارتو سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آیالا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است