search
menu

هتل Cebu R Hotel Mabolo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cebu R Hotel Mabolo
امکانات و خدمات عمومی هتل مابولو آر سیبو
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌ها
فاصله هتل مابولو آر سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cebu R Hotel Mabolo


هتل سه ستاره مابولو آر سیبو که در منطقه مابولو شهر سیبو قرار دارد، آماده ارائه اقامتی دلنشین و جذاب برای مهمانان است. امکانات جالب توجهِ موجود در این مجموعه همچون اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی و اسپا با سرویس کامل جزو نکات مثبت و مهم آن است. امکاناتی که بر کیفیت اتاق‌ها، قسمت‌های عمومی در داخل هتل و نیز محیط اطراف هتل نیز افزوده‌اند. لازم به ذکر است، زیبایی‌های بی بدیل شهر سیبو می‌توانند دلایل خوبی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق در Cebu R Hotel Mabolo باشند. حال آنکه فاصله ایده آل جاذبه‌های دیدنی شهر سیبو با هتل مابولو آر سیبو، پایه‌های محکم این تصمیم را بیش از پیش می‌کنند. از آنجایی که فیلیپین یک کشور قدیمی با تاریخی غنی است، بسیاری از جاذبه‌های آن مربوط به زمینه‌های فرهنگی و تاریخی همچون اماکن قدیمی و موزه‌های متنوع و باغ گل سیرائو می‌شود. یکی از جاذبه‌های مذکور، خیابان کولون است که به عنوان قدیمی ترین خیابان کشور فیلیپین شناخته می‌شود؛ دیدن از آن و خواندن تاریخچه جالبش خالی از لطف نیست. این جاذبه فاصله‌ای ۳.۷ کیلومتری با اقامتگاه Cebu R Hotel Mabolo دارد. دو مورد دیگر که در ادامه نیز به آنها خواهیم پرداخت، فاصله مکانی بسیار کمی با هتل دارد. دو جاذبه تاریخی عبارتند از:‌ قلعه سن پدرو و صلیب ماژان که این ارقام به ترتیب ۳.۸ و ۳.۹ هستند. خواندن تاریخچه این دو جاذبه نیز به منظور انتخابی بهتر و تجربه سفری جذابتر توصیه می‌شود. با وجود اینکه در ابتدا گریز کوتاهی به امکانات موجود در هتل زدیم، حال نوبت آن است تا به تفضیل هر یک از خدمات را ذکر کنیم.

امکانات و خدمات عمومی هتل مابولو آر سیبو


در وهله اول می‌توان به اساسی ترین نیاز بشر در جامعه امروزی اشاره کرد. شبکه‌ای که نه تنها امکان انجام فعالیت‌های مهم روزانه، بلکه دسترسی به دنیای مجازی و سرگرمی را فراهم می‌کند و به هیچ عنوان قابل حذف کردن از زندگی روزمره نیست. به همین دلیل، اینترنت بی‌سیم رایگان با سرعت بالا در تمامی بخش‌های هتل Cebu R Hotel Mabolo موجود است و مهمانان قادر به استفاده از آن خواهند بود. لازم به ذکر است در صورت درخواست مهمانان، حمل و نقل فرودگاه نیز به شرط پرداخت هزینه‌ای جدا و اندک انجام می‌شود. همانطور که پیشتر هم ذکر شد، مرکز اختصاصی اسپا با سرویس دهی کامل از جمله ماساژ در داخل هتل وجود دارد که بدون شک استفاده از آن، لحظات ماندگار تری در ذهن شما از سفر به فیلیپین ثبت خواهد کرد. برای رفاه و راحتی مهمانان، امکانات خشکشویی نیز قرار داده شده است و ضرورتی مبنی بر خروج از هتل در این مورد حس نمی‌شود. نکته‌ای که افراد دارای محدودیت جسمانی باید به آن توجه کنند، اهمیت رزرو اتاق مخصوص و نیز هماهنگی با کارکنان پیش از حضور در هتل است. هر چند که الزامات اولیه‌ای مانند آسانسور به منظور تردد در هر ۱۲ طبقه اقامتگاه مابولو آر سیبو پیشتر فراهم شده است، اما انجام موارد فوق برای این دسته عزیزان موجب سهولت در اقامتشان خواهد بود. علاوه بر موارد فوق، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه هتل و برقراری ارتباط کلامی به دو زبان انگلیسی و فیلیپینی توسط کارکنان از دیگر موارد مهم در هتل محسوب می‌شود. همچنین ایجاد شرایط لازم برای انجام دیدارهای کاری و قرارهای تجاری توسط کارکنان در دو اتاق مخصوص، جزو خدمات ارزشمند هتل Cebu R Hotel Mabolo به شمار می‌روند.

رستوران هتل


مهمانان اقامتگاه مابولو آر سیتی می‌توانند روزانه از ساعت ۶ الی ۱۰ صبح در رستوران اختصاصی، صبحانه میل کنند. قیمت ‌های فعلی رستوران از ۱۵۰ تا ۲۵۰ پزوی فیلیپین است.

امکانات تفریحی هتل


یکی از قسمت‌های مهم در داخل هتل، سالن ورزشی آن است که به مهمانان کمک می‌کند در طول سفر به کشور فیلیپین و شهر سیبو علاوه بر حفظ کردن تناسب اندام خود، لحظات لذتبخشی را نیز در این مکان ورزشی تجربه کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌ها


هتل مابولو آر سیتی دارای ۶۴ اتاق مجهز به امکانات مورد نیاز برای ایجاد حس آسایش و سفری به یاد ماندنی است. در همه اتاق‌ها یک میز مخصوص برای مطالعه و استفاده از لپتاپ گنجانده شده است. اینترنت بی‌سیم رایگان که پیشتر ذکر شد، با سرعت بالا در تمام اتاق‌ها قابل دسترسی است. همچنین به منظور برقراری تماس با افراد مختلف، شما می‌توانید از تلفن موجود در داخل اتاق استفاده کنید. برای سرگرمی مهمانان، تلویزیون‌های ۵۰ اینچ ال سی دی به همراه شبکه‌های کابلی قرار داده شده است تا شما بتوانید به تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان بنشینید. لازم به ذکر است که در داخل اتاق‌های اقامتگاه Cebu R Hotel Mabolo سیستم تهویه مطبوع نیز تعبیه شده است. همچنین، حمام‌های تمیز این مجموعه از دیگر نکات مثبت درباره اتاق‌های آن است که اشاره به آن نیز خالی از لطف نیست. به همین جهت، در همه اتاق‌ها سشوار نیز قرار داده شده است. با همه تفاسیر، رزرو بلیط هواپیما برای تجربه سفری ماندگار، می‌تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.

فاصله هتل مابولو آر سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه کاسا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان کولون: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژان: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است