search
menu

هتل Capital O 719 Fuente Oro Business Suites Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Capital O 719 Fuente Oro Business Suites Cebu
امکانات عمومی هتل کپیتال او ۷۱۹ فونت اُرو بوسینز سویتز سبو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کپیتال او ۷۱۹ فونت اُرو بوسینز سویتز سبو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Capital O 719 Fuente Oro Business Suites Cebu


هتل کپیتال او ۷۱۹ فونت اُرو بوسینز سویتز سبو از هتل‌های سه ستاره شهر سبو است که می‌تواند برای اقامت گردشگران گزینه مناسبی از نظر رفاهی و اقتصادی باشد. این هتل به شما امکان دسترسی آسان به مراکز خرید، رستوران‌ها، مناطق توریستی و بیمارستان‌های سبو را می‌دهد. این ساختمان چند طبقه که دارای نمای زیبایی است، برای اقامت شما می‌تواند محیط آرام و تمیزی را ارائه دهد. جاهای دیدنی سبو مانند معبد لیه، صلیب ماژلان، قلعه سن پدرو و ... در کنار اقامت در هتل Capital O 719 Fuente Oro Business Suites Cebu می‌تواند سفر خاطره انگیزی را برای شما بوجود آورد. این هتل از نوامبر ۲۰۲۰ شروع به کار کرده‌است و میزبانی مهمانان را بر عهده دارد. اگر در هنگام خرید بلیط هواپیما به دنبال هتلی مقرون به صرفه با امکانات استاندارد و تجربه چک‌این عالی هستید، سوئیت‌های این هتل بهترین مکان برای اقامت است. از هتل تا فرودگاه بین المللی Mactan-Cebu حدود ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. در ادامه متن به ارائه توضیحاتی درباره امکانات هتل خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل کپیتال او ۷۱۹ فونت اُرو بوسینز سویتز سبو


با توجه به سه ستاره بودن هتل، امکانات رفاهی خوبی برای اقامت شما در این هتل وجودد دارد هرچند امکانات تفریحی آن زیاد نیست. خدمات ۲۴ ساعته پذیرش هتل می‌تواند برای مسافران بسیار کارآمد باشد، چرا که در هر زمان بدون محدودیت می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. برای اینکه خیال مسافران از هر آتش سوزی احتمالی آسوده باشد، کپسول‌های آتش نشانی در هتل وجود دارد تا به محض مشاهده به راحتی و در اولین فرصت از آن استفاده کنند. شما با اقامت در این هتل می‌توانید تجربه اقامت در یک هتل با نظافت روزانه که محیطی بسیار تمیز و آرام دارد را داشته‌باشید. انگلیسی و فلیپینی از جمله زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن‌ها تسلط دارند. اگر از شهرهای نزدیک به این هتل سفر کرده‌اید یا به هردلیلی نیاز به استفاده از پارکینگ دارید، می‌توانید به راحتی از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنید. برای استفاده از پارکینگ هتل نیاز به رزرو کردن ندارید. بخشی از هتل وجود دارد که برای افراد غیر سیگاری طراحی شده‌است و در صورت داشتن آلرژی به دود سیگار می‌توانید به راحتی از کارکنان هتل درخواست کنید تا شما را در این بخش اسکان دهند. اینترنت در تمام بخش‌های هتل برای مهمان بصورت رایگان ارائه می‌شود. اگر برای رفتن به طبقات بالاتر با مشکل مواجه هستید، به راحتی می‌توانید از طریق آسانسور موجود در ساختمان این هتل به طبقات دیگر بروید. تهویه مطبوع نیز بخوبی در هتل Capital O 719 Fuente Oro Business Suites Cebu اجرا شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های این هتل بزرگ و دنج هستند. تخت‌ها و دیوارها با رنگ‌های جذابی که دارند اقامت شما را بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید دلچسب‌تر خواهد کرد. در واحدها تقریبا تمام لوازم مورد نیاز برای اقامت چند روزه شما فراهم است. در آشپزخانه موجود در واحدها، لوازم مورد نیاز برای آشپزی نیز وجود دارد. مبلمان مناسب، چای ساز، واحدهای بهداشتی و پنجره و پرده‌های مناسبی در تمام اتاق‌ها وجود دارد. تلویزیون و اینترنت رایگان نیز در تمام واحدها وجود دارد. راهروهای بسیار شیک و تمیزی نیز برای رفتن به اتاق‌ها وجود دارد. کف تمام واحدهای هتل Capital O 719 Fuente Oro Business Suites Cebu بصورت سرامیکی است. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر هستند:
• واحد سوپریور توئین
• واحد لوکس توئین
• سوئیت دلوکس
• اتاق خانوادگی سوپریور
• سوئیت با یک اتاق خواب
• اتاق سوپریور دابل

رستوران هتل


هتل رستوران دنج و تمیزی نیز دارد. رستوران هتل می‌تواند در تمام وعده‌های غذایی میزبان مناسبی برای مهمانان هتل باشد.

فاصله هتل کپیتال او ۷۱۹ فونت اُرو بوسینز سویتز سبو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا صلیب ماژلان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۷ کیلومتر
فاصله تا باغ گل سیرائو سیبو: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است