search
menu

هتل Bluewater Maribago Beach Resort Cebu

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bluewater Maribago Beach Resort Cebu
امکانات عمومی هتل بلو واتر ماری باگو بیچ ریزورت سیبو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلو واتر ماری باگو بیچ ریزورت سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Bluewater Maribago Beach Resort Cebu


هتل بلو واتر ماری باگو بیچ ریزورت سیبو از هتل‌های چهار ستاره‌ای است که در سیبو فیلیپین واقع شده‌است. این هتل به اندازه‌ای جذاب و شگفت انگیز است که رضایت بالای اکثر مسافران خود را در بر دارد. از عکس‌های آن نیز می‌توانید جذابیت و متفاوت بودن آن را لمس کنید. البته باید این نکته را ذکر کرد که این هتل در خود شهر سیبو قرار ندارد و در فاصله حدود ۱۶ کیلومتری از شهر و در کنار ساحل ساخته شده‌است. نزدیک بودن آن به دریا بر جذابیت‌های آن افزوده‌است. شما می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به سیبو سفر کنید و در این هتل ۴ ستاره جذاب چند روزی را اقامت کنید. علاوه بر دریای جذاب شما می‌توانید از سایر جاهای دیدنی سیبو مانند: موزه سوگبو، صلیب ماژلان، پارک هریتیج و قلعه سن پدرو و ... دیدن فرمایید و خاطرات بسیار خوبی را برای خود و همراهانتان ثبت کنید. وجود ماساژ‌، رستوران، پارکینگ و امکانات بیشمار در این هتل باعث شده‌است تا شما اقامت راحتی را تجربه کنید. در ادامه متن به امکانات بیشمار هتل Bluewater Maribago Beach Resort Cebu اشاره شده‌است.

امکانات عمومی هتل بلو واتر ماری باگو بیچ ریزورت سیبو


هتل بسیار زیبای Bluewater Maribago Beach Resort Cebu در کنار ساحل واقع شده‌است و دارای ساحل اختصاصی است. لابی بسیار جذاب هتل آن را از سایر هتل‌ها متمایز ساخته‌است زیرا هم شیک و مدرن است و هم در معماری آن از معماری سنتی این منطقه بهره گرفته شده‌است. خدمات مورد نیاز و اساسی برای مسافران مانند امکان تبدیل ارز و وجود صندوق امانات از ویژگی‌های دیگر این مجموعه هستند. با توجه به اینکه لابی و اقامتگاههای هتل در یک طبقه هستند، آسانسور در این هتل وجود ندارد. اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما یا از طریق تورهای گردشگری به این منطقه سفر کرده‌اید بهتر است بدانید برای این مسافران هتل خدمات شاتل فرودگاهی در نظر گرفته‌است. از لحاظ بهداشتی نیز خاطر جمع باشید زیرا هم خدمات نظافت روزانه و هم خشکشویی و لباسشویی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. وجود استخر بزرگ و روباز در هتل خدمت دیگری است که با اقامت در این هتل می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. ضمن اینکه تمام موارد بالا در این مکان اقامتی وجود دارد، خدمات ورزشی و ریلکس سازی مانند اسپا و باشگاه ورزشی نیز وجود دارد. وجود پذیرش ۲۴ ساعته می‌تواند باعث دلگرمی شما شود. ممکن است برخی مسافران بخواهند با خودرو شهر را بگردند، به این افراد پیشنهاد می‌شود تا از طریق اجاره خودرو از طریق هتل به این امکان دسترسی یابند. انگلیسی و فلیپینی دو زبانی هستند که شما از طریق آن می‌توانید با کارکنان هتل صحبت کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل دارای واحدهای اقامتی بسیار تمیزی است. اکثر تخت‌ها و روتختی‌ها دارای رنگ روشن هستند و شما می‌توانید استراحت بسیار آرامی را در این واحدها که نزدیک به دریا هستند را تجربه کنید. واحدها بسیار بزرگ هستند و در تمام آن‌ها کولر، تلویزیون، صندلی راحتی و یک آشپزخانه کوچک وجود دارد. واحدها قابلیت اتصال به اینترنت رایگان را نیز دارند. چشم اندازی که از واحدها دیده می‌شود طبیعت و ساحل اطراف هتل است. انواع اتاق‌هایی که در هتل Bluewater Maribago Beach Resort Cebu می‌توانید رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:
• واحد دلوکس
• سوئیت اسپا با دو تخت دو نفره
• واحد پریمر دلوکس
• واحد رویال

رستوران هتل


هتل دارای وعده‌های غذایی جالب و قابل توجه در تمام وعده‌ها هست و شما می‌توانید در رستوران هتل که چشم انداز آن به طبیعت اطراف است غذای بسیار خوشمزه‌ای را میل کنید.

فاصله هتل بلو واتر ماری باگو بیچ ریزورت سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا گنبد حلقه ها: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۱۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است