search
menu

هتل Bayfront Hotel Cebu North Reclamation

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bayfront Hotel Cebu North Reclamation
امکانات کلی هتل بی فرانت سیبو نورس ریکلمیشن
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بی فرانت سیبو نورس ریکلمیشن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bayfront Hotel Cebu North Reclamation


هتل سه ستاره بی فرانت سیبو نورس ریکلمیشن واقع در منطقه تجاری سبو سیتی، ۱۵ دقیقه پیاده تا گزینه‌های خرید در SM City Cebu و S&R فاصله دارد. مسافرانی که مشتاق فرهنگ هستند، می‌توانند در موزه استانی سبو توقف کنند. موزه خوزه آر گولاس هالاد و پارک اقیانوسی سیبو نیز ارزش بازدید دارند. قلعه سن پدرو، صلیب ماژلان و پارک هریتیج از دیگر جاذبه‌های مشهور شهر سیبو هستند که در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند. ۴۵ دقیقه با ماشین طول می‌کشد تا خود را به فرودگاه بین المللی مکتان سیبو برسانید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سیبو را داشته باشید، هتل Bayfront Hotel Cebu North Reclamation با ارائه امکانات رفاهی عالی اقامت بی‌نظیری را برایتان به ارمغان می‌آورد.

امکانات کلی هتل بی فرانت سیبو نورس ریکلمیشن


کارکنان پذیرش ۲۴ ساعته می‌توانند در زمینه نگهداری چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاهی و خدمات کرایه ماشین کمک کنند. فضاهای پارکینگ رایگان موجود است. این هتل همچنین دسترسی رایگان به وای فای دارد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Bayfront Hotel Cebu North Reclamation ممنوع است. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، می‌توانند از خدماتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کرده و اقامت راحتی را تجربه کنند. برای راحتی و سلامتی کارکنان و میهمانان، سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست. استعمال دخانیات فقط در مناطق مشخص شده برای سیگار کشیدن توسط هتل مجاز است. خدمات کرایه تاکسی و ماشین ارائه شده توسط هتل، گشت و گذار در سبو را راحت‌تر می‌کند. این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است بنابراین از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل می‌آید. یک مرکز تناسب اندام مجهز در هتل بی فرانت سیبو نورس ریکلمیشن وجود دارد که علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. بعد از ورزش و برای رفع خستگی خود می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. هتل دارای محیطی بسیار تمیز است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساغت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. کودکان بالای ۱۲ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Bayfront Hotel Cebu North Reclamation دارای اتاق‌های سوپریور، اتاق چهار تخته، اتاق دبل لوکس، اتاق توئین لوکس و اتاق‌های خانوادگی است که با توجه به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید. همه اتاق‌های میهمان که برای راحتی طراحی شده‌اند، مجموعه‌ای از امکانات از جمله تهویه مطبوع، وای فای رایگان و پرده‌های کتانی را برای تضمین شبی آرام ارائه می‌دهند. هر اتاق با چشم‌انداز شهر مجهز به گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های کابلی، لوازم تهیه چای و قهوه و مینی‌بار است. حمام اختصاصی دارای امکانات دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. آب بطری روزانه ارائه می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


هر روز در هتل Bayfront Hotel Cebu North Reclamation با یک صبحانه خوشمزه آغاز می‌شود. کافه بریز رستورانی است که غذاهای محلی را در کنار غذاهای بین المللی سرو می‌کند. مجموعه‌ای از انواع غذاها از جمله گزینه‌های حلال برای میهمانان با محدودیت‌های غذایی در دسترس است. غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل بی فرانت سیبو نورس ریکلمیشن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سوگبو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان کولون: ۳ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۸ کیلومتر
فاصله تا معبد مکتان: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است