search
menu

هتل Asia Light Hotel Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asia Light Hotel Cebu
امکانات کلی هتل آسیا لایت سیبو
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسیا لایت سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Asia Light Hotel Cebu


آسیا لایت هتل زیبایی در مرکز شهر سیبو است. هتل آسیا لایت از هتل‌های میان‌رده سبو است و گزینه خوبی برای سفرهای اقتصادی به شمار می‌رود. این هتل در سال 2014 نوسازی شده و کیفیت خوبی دارد. یکی از امتیازات اقامت در Asia Light Hotel موقعیت مکانی آن است. با اقامت در این هتل، دسترسی راحتی به جاهای دیدنی سبو خواهید داشت. خیابان کولون و معبد تائویست حدود 2 کیلومتر تا هتل فاصله دارند. جاهای دیدنی متنوع دیگری مانند باغ گل سیرائو در شهر سبو قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سیبو می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. هتل آسیا لایت سیبو گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی است و با اقامت در آن اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات کلی هتل آسیا لایت سیبو


در هتل آسیا لایت سبو امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل آسیا لایت ۲۴ ساعته است؛ در این هتل چک‌این از ساعت ۱۰ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان فیلیپینی به زبان انگلیسی هم صحبت می‌کنند و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مهمانان عزیز هستند. هتل آسیا لایت سیبو پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. برای خرید سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. لازم به ذکر است هتل آسیا لایت برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، اتاق چمدان، دوربین مداربسته، کپسول آتش‌نشانی و دزدگیر اشاره کرد. با استفاده از آژانس می‌توانید به راحتی در تمام شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های سیبو بازدید نمایید. خدمات خانه‌داری در این هتل رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از سرویس لاندری بهره‌مند شوید. امکانات برگزاری همایش، هتل آسیا لایت را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی مکتان سیبو تنها ۱۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آسیا لایت دارای ۳۳ واحد اقامتی ساده و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق تویین دلوکس، سوئیت خانواده ۳ نفره، سوئیت دلوکس، سوئیت پریمیر و سوئیت خانواده ۴ نفره است. واحدهای اقامتی هتل آسیا فضای راحتی برای استراحت دارند. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلفن، یخچال، کتری برقی، میز و صندوق امانات اشاره کرد. برخی از واحدها دارای تلویزیون هستند. هر اتاق دارای یک حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


یکی از مهم‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما سبو، بازدید از سواحل سبو است. با اقامت در هتل آسیا لایت به راحتی می‌توانید از سواحل زیبای این شهر بازدید کرده و به تفریحات آبی مورد علاقه‌تان بپردازید.

رستوران هتل


در هتل آسیا لایت سیبو صبحانه هر روز از ساعت ۶.۳۰ نا ۱۰.۳۰ صبح سرو می‌شود. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. لازم به ذکر است روم سرویس در ساعات مشخصی به مهمانان ارائه می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف نوشیدنی یا دسر سری به کافی‌شاپ داخل هتل بزنید. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم خوشمزه غذاهای فیلیپینی هستند. رستوران Carlo's Batchoy در ۲۹۰ متری هتل قرار دارد.

فاصله هتل آسیا لایت سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد تائویست سیبو: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان کولون: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه خانه اجدادی یاپ ساندیگو: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه کاسا گوروردو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۳ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است