search
menu

هتل Alicia Apartelle Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان Alicia Apartelle Cebu
امکانات کلی هتل آپارتمان آلیسیا آپارتل سیبو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل آپارتمان
فاصله هتل آپارتمان آلیسیا آپارتل سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان Alicia Apartelle Cebu


هتل آپارتمان ۳ ستاره آلیسیا آپارتل واقع در شهر سبو در نزدیکی مرکز خرید آیالا قرار گرفته است. مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از مرکز خرید Gaisano Country Mall و Streetscape Mall Cebu دیدن کنند. قلعه سن پدرو، صلیب ماژلان، باغ گیاه شناسی سبو و باغ وحش سبو نیز ارزش بازدید دارند. فرودگاه بین المللی مکتان ۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به این شهر زیبا را داشته باشید، هتل آپارتمان Alicia Apartelle Cebu با ارائه امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل آپارتمان آلیسیا آپارتل سیبو


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. این هتل استخر روباز، مرکز تناسب اندام و پارکینگ رایگان در محل ارائه می‌دهد. کارکنان خوش برخورد هتل آپارتمان Alicia Apartelle Cebu که به زبان‌های فیلیپینی و انگلیسی صحبت می‌کنند، می‌توانند به میهمانان در مورد درخواست‌هایشان کمک کنند. دسترسی به اینترنت رایگان ارائه شده در آپارتمان، شما را در طول اقامت خود با محیط مجازی در ارتباط نگه می‌دارد. گشت و گذار در سیبو با تاکسی، کرایه ماشین و خدمات شاتل در این هتل وجود دارد. برای میهمانانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان ارائه می‌شود. برای اقامت‌های طولانی‌تر یا هر زمان که به آن نیاز داشته باشید، خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتوکشی لباس‌های مسافرتی مورد علاقه شما را تمیز و در دسترس نگه می‌دارد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. تمام نیازهای جزئی و لحظه آخری شما می‌تواند توسط فروشگاه‌های رفاه بدون نیاز به رفتن به جایی برطرف شود. به دلایل بهداشتی، سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست. برای میهمانانی که مایل به سیگار کشیدن هستند، مکان‌های تعیین شده برای سیگار در دسترس است تا مزاحمتی برای کارکنان و مسافران ایجاد نشود. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. شاتل رفت و برگشت فرودگاهی نیز ارائه می‌شود. انبار چمدان، میز تور و سرویس اتاق از دیگر خدماتی هستند که در هتل آپارتمان آلیسیا آپارتل سیبو در دسترس میهمانان قرار می‌گیرند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی ناتوان هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی داشته باشند. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید تنیس یا بیلیارد بازی کنید. اوقات فراغت خانواده‌ها در عصرهای آرام با سالن مشترک آپارتمان و منطقه تلویزیونی به آسانی پر می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آپارتمان آلیسیا آپارتل سیبو عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس
• سوئیت یک خوابه لوکس
• سوئیت یک خوابه سوپریور
• سوئیت دو خوابه لوکس
• سوئیت دو خوابه اکسکیوتیو
• سوئیت دو خوابه سوپریور
• آپارتمان دو خوابه پریمییر
• سوئیت پنت هاوس
• سوئیت دو خوابه
• استودیو توئین لوکس
استودیوها و سوئیت‌های مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، گاوصندوق شخصی، وای فای رایگان، تلویزیون کابلی صفحه‌ تخت و قسمت نشیمن دارند. آشپزخانه شامل اجاق برقی، یخچال و مایکروفر است. حمام اختصاصی دارای دوش، سشوار، حوله و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان است. قهوه‌ساز یا چای‌ساز و بطری آب در اتاق‌ها وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس هستند.

رستوران هتل آپارتمان


روز خود را می‌توانید با یک صبحانه خوشمزه در رستوران هتل آپارتمان آغاز کنید. هتل آپارتمان Alicia Apartelle Cebu محدودیت‌های غذایی متنوعی را با مجموعه‌ای از انواع غذاها مانند کوشر و حلال در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. در این هتل حتی می‌توانید مواد غذایی را با خدمات مناسب در اتاق خود تحویل بگیرید.

فاصله هتل آپارتمان آلیسیا آپارتل سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد لیه: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا بندر سبو: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است