search
menu

هتل Savoy Hotel Boracay Newcoast

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Savoy Hotel Boracay Newcoast
اتاق های هتل ساووی بوراکای نیوکوست
خورد و خوراک در هتل ساووی بوراکای نیوکوست
تفریحات و فعالیت ها در هتل ساووی بوراکای
سایر خدمات و امکانات هتل ساووی
فاصله هتل ساووی بوراکای نیوکوست تا جاذبه ها و مکان های دیدنی

درباره هتل Savoy Hotel Boracay Newcoast


هتل ساووی بوراکای نیوکوست هتلی چهار ستاره از سری هتل های ساووی در فیلیپین است. حتما تا به حال برایتان پیش آمده که حین خرید آنلاین بلیط هواپیما به دنبال رزرو هتل هم باشید. در میان هتل های مختلف دنیا، تنها چند اسم هستند که در هر کشوری می توان برند آن هتل را یافت و ساوی یکی از آن ها است. برندی مشهور و لاکچری که شعبات هتل آن در کشورهای مختلف وجود دارد. چیزی که هتل های ساووی را از سایر هتل ها متمایز می کند علاوه بر موقعیت مکانی مناسب، خدمات و امکاناتی است که ارائه می دهند. هتل Savoy Hotel Boracay Newcoast از هتل های زنجیره ای ساووی در فیلیپین با خدمات و امکانات متنوعی است که این هتل را به بهترین و محبوب ترین هتل های فیلیپین و بوراکای تبدیل کرده است. هتلی چهار ستاره که تنها چند متر تا ساحل زیبای پوکا شل و مراکز خرید مختلف فاصله دارد و اقامت در آن مانند رویایی شیرین است.

اتاق های هتل ساووی بوراکای نیوکوست


اگر از آن دسته افرادی هستید که هنگام رزرو بلیط هواپیما تصمیم به رزرو اتاقی در Savoy Hotel Boracay Newcoast گرفته اید اما هنوز از تصمیم خود مطمئن نیستید، باید بگویی که شک و تردید را کنار بگذارید؛ اقامت در ساووی بهترین کاری است که می توانید در بوراکی فیلیپین انجام دهید! هتل ساووی بوراکای نیوکوست چهار نوع اتاق متفاوت دارد که هر یک حال و هوای متفاوت و دکوراسیون مخصوص خود را دارد. تمامی اتاق های هتل Savoy Hotel Boracay Newcoast مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای اند. درصورت همراه داشتن وسیله اشیاء مهم و گران بها، آن ها را در صندوق اماناتی که در تمامی اتاق ها تعبیه شده قرار دهید. برای آن دسته از مهمانانی که به لباس های خود اهمیت فراونی می دهند، کمد لباس و امکاناتی مانند اتو در اتاق ها قرار داده شده است. یخچال و مینی بار از دیگر امکانت موجود در اتاق های هتل ساووی بوراکای است. سرویس بهداشتی و حمام های تمامی اتاق های هتل ساووی دارای امکاناتی مانند دوش هستند. همچنین برای راحتی و آسایش بیشتر مهمانان در حمام اتاق ها حوله های تن پوش، دمپایی و لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند شامپو، صابون و غیره قرار داده شده است.

خورد و خوراک در هتل ساووی بوراکای نیوکوست


هتل ساووی دارای لابی لانژ و استخر بار زیبا و پر نوری است که مهمانان می توانند در آن بخش ها از اسنک ها و نوشیدنی های گوارا لذت ببرند. کافه ساووی نیز در طرف دیگر غذاهای آسیایی و آمریکایی را به صورت بوفه و لاکارته سرو می کند. البته خدمات روم سرویس نیز در صورت تمایل ارائه می شود.

تفریحات و فعالیت ها در هتل ساووی بوراکای


مهمانان ورزشکاری که به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت می دهند عاشق باشگاه هتل خواهند شد! باشگاه ورزشی هتل Savoy Hotel Boracay Newcoast علاوه بر اینکه مجهز به دستگاه های ورزشی مختلفی است، چشم اندازی رو به استخر و فضای باز هتل دارد که ورزش را لذت بخش تر می کند. همچنین تجهیزات و وسیله های تفریحات و ورزش های آبی نیز در سایت هتل ساووی وجود دارد.

سایر خدمات و امکانات هتل ساووی


ساووی بوراکای خدمات و امکانات مختلفی به مهمانان خود ارائه می دهد. برخی از این خدمات و امکانات عبارتند از: خدمات تور، انبار چمدان، رفت و برگشت فرودگاهی و غیره. بد نیست بدانید که بخش کارکنان میز پذیرش هتل به صورت بیست و چهارساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهانان هتل هستند.

فاصله هتل ساووی بوراکای نیوکوست تا جاذبه ها و مکان های دیدنی


فاصله هتل ساووی بوراکای نیوکوست تا ساحل دینی ‌وید: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل ساووی بوراکای نیوکوست تا ساحل بولابوگ: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل ساووی بوراکای نیوکوست تا مرکز خرید دی مال بوراکای: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل ساووی بوراکای نیوکوست تا ساحل سفید بوراکای: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل ساووی بوراکای نیوکوست تا اسکله کاتیکلان جتی پورت: ۶٫۸ کیلومتر
فاصله هتل ساووی بوراکای نیوکوست تا فرودگاه گدفریدو پی راموس: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله هتل ساووی بوراکای نیوکوست تا لبه( ساحل) آریلزس: ۱۴٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است