search
menu

هتل Henann Regency Resort and Spa Boracay

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Henann Regency Resort and Spa Boracay
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Henann Regency Resort and Spa Boracay


هتل هنان ریجنسی ریزورت اند اسپا هتلی ۵ ستاره در چند قدمی ساحل شنی بوراکای فیلیپین است که سابقا با نام بوراکای ریجنسی بیچ ریزورت اند اسپا به مدت ۲ دهه در این عرصه فعالیت داشت. هتل هنان از آن دست هتل هایی است که هر گردشگری باید دست کم یک بار تجربه اقامت در آن را داشته باشد. این هتل با امکانات فراوانش یکی از رویایی ترین و لاکچری ترین هتل های جزیره بوراکای به شمار می رود.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل هنان ریجنسی ریزورت اند اسپا هر آنچه برای اقامت پرآرامش و خاطره انگیز بخواهید برایتان آماده کرده است. با اینکه هتل Henann Regency Resort and Spa Boracay در چند قدمی دریا قرار گرفته و ساحلی اختصاصی دارد ولی دارای ۴ استخر با طراحی خاص است و تمامی امکانات و خدمات آن در سطح کلاس جهانی به مهمانان ارائه می شوند. از خدمات و امکانات عمومی این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانواده، اینترنت رایگان و باغ سرسبز و باصفا اشاره کرد.

انواع اتاق های هتل


هتل هنان ریجنسی ریزورت اند اسپا طیف وسیعی از واحدهای اقامتی که مجموعا ۳۰۲ اتاق و سوئیت لوکس و مجلل هستند برای مهمان خود در نظر گرفته است. بعد از اینکه بلیط هواپیما فیلیپین خریدید و نوبت به رزرو هتلی در جزیره رویایی بوراکای رسید با تنوع اتاق های هتل Henann Regency Resort and Spa Boracay غافلگیر می شوید. این هتل دقیقا مناسب سخت پسندانی است که به جزئیات توجه ویژه ای دارند.

امکانات اتاق های هتل


ضمن این که اتاق های هتل هنان ریجنسی ریزورت اند اسپا فضای بزرگ و دلبازی دارند با دکوراسیون کلاسیک و امکانات مدرن خود بسیار باشکوه به نظر می رسند و از بالکن و پنجره این اتاق ها چشم اندازه معرکه ای از دریا، استخر و باغ دیده می شود. کلیه امکانات اتاق های هتل Henann Regency Resort and Spa Boracay مدرن هستند و از هیچ نظر کم و کاستی ندارند.

گزینه های صرف غذا


رستوران های هتل نیز مانند دیگر امکانات لوکس آن از فضای بسیار مجلل و دلنشنی برخوردار هستند و هر کدام با چیدمان و محیطی متفاوت متناسب با سلایق و علایق مهمانان دایر شده اند. رستوران «هاپ چان» در ساحل اختصاصی هتل قرار دارد و غذاهای چینی لذیذی را سرو می کند. این رستوران از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است. رستوران «کریستینا» فضای رمانتیکی دارد که غذاهای غربی سرو می کند. رستوران «مسا» جدیدترین رستوران هتل است و گلچینی از بهترین غذاهای فیلیپینی و آسیایی را سرو می کند. این هتل مجموعا ۶ رستوران دارد.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل هنان ریجنسی ریزورت اند اسپا میزبان فوق العاده ای برای مراسم های عروسی است و کسانی که در این هتل اقامت می کنند می توانند اوقات فراغتشان را با تفریحاتی مثل کایاک سواری، غواصی، موج سواری و جت اسکی پر کنند. هتل Henann Regency Resort and Spa Boracay با داشتن بیزینس سنتر و ایستگاه کامپیوتر برای سفرهای کاری نیز مناسب است و چندین اتاق جلسه و کنفراس و سالن همایش مجهز را در اختیار مهمانان قرار می دهد. از دیگر خدمات و امکانات هتل می توان به سالن ماساژ، اسپا، باشگاه، سونا، خدمات تهیه بلیط و تور، پذیرش ۲۴ ساعته و نگهداری از کودک اشاره کرد.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی عالی
پرسنل خوش برخورد و حرفه ای
صبحانه های عالی
استخرهای مدرن

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل هنان ریجنسی ریزورت اند اسپا تا ساحل شنی بوراکای: ۷۰۰ متر
فاصله هتل هنان ریجنسی ریزورت اند اسپا تا مرکز خرید دی مال: ۷۰۰ متر
فاصله هتل هنان ریجنسی ریزورت اند اسپا تا ساحل بولاباگ: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل هنان ریجنسی ریزورت اند اسپا تا فرودگاه گدفریدو پی راموس: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل هنان ریجنسی ریزورت اند اسپا تا جزیره مجیک آیلند: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است