search
menu

خانه مسافر فرهمند مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر فرهمند مشهد
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
فاصله خانه مسافر فرهمند مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر فرهمند مشهد


خانه مسافر فرهمند مشهد، یک اقامتگاه دو ستاره در شهر مشهد مقدس است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، سعی در تأمین اقامت راحت و آسان برای مهمانان دارد. خانه مسافر فرهمند مشهد در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۶ برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب بوده و به بسیاری از جاهای‌دیدنی مشهد، حرم مطهر امام رضا (ع) و مراکز خرید مشهد دسترسی آسان دارد. کارکنان هتل (Farahmand Guest House) نیز بسیار کاردان، زحمتکش و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را برای جلب رضایت مهمانان انجام می‌دهند.

امکانات کلی هتل


در خانه مسافر فرهمند مشهد امکانات متنوعی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده‌اند. مهمانانی که بلیط هواپیما مشهد می‌خرند، می‌توانند با هزینه معقول و مناسب اقامت راحتی در این هتل تجربه کنند. لابی هتل با ظرفیت ۱۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس،تلفن، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز و برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تهیه بلیط و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل صبور و با حوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق های هتل


خانه مسافر فرهمند مشهد در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۱۲ باب اتاق و ۵۰ تخت است. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های هتل، اتاقی را که باب سلیقه، نیاز و اولویت‌هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت‌های سه نفره، پنج نفره، واحدهای یک خوابه پنج نفره و واحدهای یک خوابه شش نفره هستند. تمامی اتاق‌ها از دکوراسیون و چیدمان شیک و مرتب برخوردار هستند و وضعیت دید اتاق‌ها را نمایی از کوچه تشکیل می‌دهد. در تمامی طبقات سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. اتاق‌ها بسیار تمیز و مرتب هستند و امکانات رفاهی اساسی و مناسب نظیر مبلمان، میز، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، چای ساز، رخت آویز، تلفن، تلویزیون با شبکه‌های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مینی بار (با هزینه)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو) و دمپایی (دستشویی، حمام) در تمام اتاق‌ها فراهم آمده‌اند.
اتاق‌های این هتل دارای بالکن هستند. آشپزخانه‌های کوچک نیز داخل اتاق‌ها طراحی شده‌اند که دارای امکاناتی چون کابینت، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل واحدشان آشپزی کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در خانه مسافر فرهمند مشهد ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در این هتل در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بوده و برای کودکان ۷ تا ۱۴ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، به صورت نیم بها محاسبه می‌گردد. اقامت در اتاق‌ها خانه مسافر فرهمند مشهد بسیار راحت و دلنشین و در عین حال مقرون به صرفه است.

فاصله خانه مسافر فرهمند مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


حرم امام رضا (ع): ۲٫۳ کیلومتر
موزه نادری مشهد: ۲٫۸ کیلومتر
آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۳٫۴ کیلومتر
خانه تاریخی توکلی مشهد:۳٫۶ کیلومتر
پارک کوهسنگی مشهد: ۷٫۵ کیلومتر
مجتمع گردشگری چالیدره مشهد: ۲۸٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است