search
menu

هتل Sun Island Resort & Spa Maldives

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sun Island Resort & Spa
امکانات و خدمات عمومی هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو
امکانات رستوران هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو
امکانات رفاهی هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو
خدمات و امکانات مشهور هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو
دلایل انتخاب هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو
فاصله هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sun Island Resort & Spa


هتل Sun Island Resort & Spa هتلی است ۵ ستاره، بسیار لوکس و مدرن که در جزیره نالاگورایدهو (Nalaguraidhoo) در کشور مالدیو واقع شده است. مالدیو مترادف با عشق و عاشقی است و آن را به مکانی ایده آل برای عروسی یا ماه عسل تبدیل کرده است. وقتی صحبت از عروسی می شود، این استراحتگاه هر آنچه برای یک جشن زیبا و سرگرم کننده نیاز دارید را ارائه می دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای ماله مالدیو را داشته باشید، هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو


هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، رستوران و استخر رو باز است. برای راحتی میهمانان در هتل Sun Island Resort & Spa خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو


Sun Island Resort & Spa دارای ۴۶۲ اتاق مبله زیبا است که منظره ای هماهنگ دارد. همه اتاق ها از امکانات و لوازم اصلی برخوردار هستند و برای جهانگردان مدرن مجهز شده اند. اتاق های زیبای این هتل مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. بطری های آب معدنی نیز به صورت رایگان در اتاق ها قرار گرفته است. این هتل دارای انواع اتاق های خانوادگی، ویلاهای باغ آفتاب، ویلای روی آب، ویلاهای غروب آفتاب، بیچ بنگالو و سوپریور بیچ بنگالو است که می توانید متناسب با نیاز خود اتاق دلخواه خود را رزرو نموده و اقامت دلنشینی را در این هتل تجربه کنید.

امکانات رستوران هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو


هتل دارای چندین رستوران است که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را سرو می کند. رستوران مانیا انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. رستوران زیرو رستورانی ارگانیک است و از محصولات پرورش داده شده داخل هتل استفاده می کند. در رستوران دریایی انواع غذاهای لذیذ دریایی آماده سرو است. رستوران گورامالی دارای انواع غذاهای دریایی و گریل است. رستوران الپونیتله با انواع غذاهای ایتالیایی و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. رستوران ساتورن استار انواع غذاهای هندی را سرو می کند. رستوران تایلندی سان استار با انواع غذاهای لذیذ تایلندی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. بوفه کودک، غذای کودک و منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق های هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا فراهم شده است.

امکانات رفاهی هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو


مرکز تناسب اندام هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات هتل Sun Island Resort & Spa استفاده نمایند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. استخر رو باز به همراه صندلی های آفتاب، استخر کودکان، باشگاه کودکان، سونا و جکوزی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. روش های زیادی برای سرگرمی در هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا وجود دارد که از جمله آن ها می توان به ورزش های آبی، مینی گلف، غواصی، ماهیگیری، بیلیارد، زمین تنیس، موج سواری و کتابخانه اشاره کرد. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو


این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، رستوران، بار، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی و اتاق های خانوادگی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، ژاپنی، روسی، تایلندی و چینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا مالدیو


قیمت مناسب
تمیزی و پاکیزگی هتل
به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله هتل سان آیلند ریزورت اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا رز گاردن: ۱۵۰ متر
فاصله تا ساحل بنگالو: ۳۵۰ متر
فاصله تا اسکوالی پرانزو: ۴۵۰ متر
فاصله تا فروشگاه هنری پالت: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد سان آیلند: ۶۵۰ متر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است