search
menu

هتل Movenpick Resort Kuredhivaru Maldives

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mӧvenpick Resort Kuredhivaru Maldives
امکانات و خدمات عمومی هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو
امکانات رستوران هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو
امکانات رفاهی هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو
دلایل انتخاب هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو
جاهای دیدنی نزدیک به هتل Movenpick Resort Kuredhivaru Maldives

درباره هتل Mӧvenpick Resort Kuredhivaru Maldives


هتل movenpick resort kuredhivaru maldives، هتلی زیبا و پنج ستاره است که در جزیره کوردهیوارو، واقع در مجمع الجزایر نونو آتول کشور مالدیو قرار دارد. این هتل با داشتن ساحل مرجانی، آب های زلال و چشم اندازی بی نظیر از اقیانوس هند، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. اگر قصد رزرو آنلاین بلیط هواپیما و سفر به کشور مالدیو را دارید، می توانید در این هتل زیبا اقامت کنید و از امکانات فوق العاده آن استفاده کنید. هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو، ۱۸۸ کیلومتر با فرودگاه بین المللی ماله فاصله دارد که مسافران می توانند در عرض ۴۵ دقیقه با استفاده از هواپیمای دریایی به جزیره برسند.

امکانات و خدمات عمومی هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو


هتل movenpick resort kuredhivaru maldives، دارای امکانات زیادی از جمله ساحل اختصاصی، رستوران، اینترنت بی سیم رایگان، سه استخر و باشگاه کودکان است. در این هتل خدماتی مثل تبدیل ارز، نگهداری چمدان، صندوق امانات، میز تور، خدمات بلیط و شاتل فرودگاهی با هزینه به مسافران ارائه می شود. پرسنل این هتل، به ۱۲ زبان خارجی از جمله زبان های عربی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و روسی صحبت می کنند. خدمات نظافت اتاق های هتل Mӧvenpick Resort Kuredhivaru Maldives بصورت روزانه انجام می شود و خدماتی مثل سرویس اتو و خشکشویی، با پرداخت هزینه به شما ارائه می شود. پذیرش در این هتل بصورت ۲۴ ساعته انجام می شود.
در داخل هتل فروشگاه هایی قرار دارند که می توانید از آنها سوغاتی و وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید. این هتل یک مرکز نگهداری از کودک نیز دارد که می تواتید با پرداخت هزینه، از خدمات این مرکز بهره ببرید. هتل موونپیک ریزورت، برای کودکان هم امکاناتی را در نظر گرفته است تا آنها هم بتوانند در کنار خانواده، از سفر خود لذت ببرند. منطقه بازی کودکان در داخل هتل، وسایل بازی در محوطه هتل، شبکه های تلویزیونی مخصوص کودک، پازل ها و بازی های متنوع کودکان وهمچنین انواع فیلم ها و کتاب های مورد علاقه کودکان، از جمله امکانات این هتل برای تفریح و لذت بردن کودکان است. توجه داشته باشید که هتل Mӧvenpick Resort Kuredhivaru Maldives پارکینگ ندارد و همچنین ورود حیوانات اهلی، به این هتل مجاز نیست.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو


هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو دارای ۱۰۵ اتاق ویلایی زیبا است که تعدادی از آنها بر روی آبهای جزیره و اتاق های دیگر، در نزدیکی ساحل قرار دارند. تمامی اتاق های ویلایی این هتل مجهز به اینترنت بی سیم رایگان، تخت خواب، دستگاه قهوه ساز، دستگاه چای ساز،تهویه مطبوع، پنکه سقفی، سشوار، بطری آب رایگان، روزنامه رایگان و تلویزیون صفحه نمایش تخت ۴۹ اینچی با شبکه های متنوع است. هر اتاق دارای وان اختصاصی، حمام اختصاصی و سایر وسایل بهداشتی است. همچنین این هتل، اتاق هایی را برای استفاده زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده وبه ماه عسل رفته اند، تدارک دیده است تا لحظات دلپذیری برای آنها رقم بخورد.

امکانات رستوران هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو


این هتل دارای سه رستوران و یک کافی شاپ است که با ارائه بهترین غذاها و نوشیدنی ها، از مهمانان خود پذیرایی می کند. در رستوران Bodumas، انواع غذاهای دریایی و در رستوران ONU Marche، انواع غذاهای آسیایی برای مسافران طبخ می شود. هم چنین شما می توانید که انواع غذاهای بین المللی را در رستوران Latitude5.5 میل کنید و از طعم غذاهای این رستوران لذت ببرید. در صورت تمایل، شما می توانید صبحانه خود را در داخل اتاق نیز میل کنید. در هتل خدماتی از قبیل بوفه کودکان، وعده غذایی کودکان،میان وعده غذایی، وعده غذایی رژیمی، سفارش انواع میوه ها و شکلات ها با پرداخت هزینه نیز برای استفاده شما وجود دارند.

امکانات رفاهی هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو


هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو شامل سالن بدنسازی، مرکز اسپا، مرکز ماساژ، کلاس های یوگا، کلاس های تناسب اندام، مربی خصوصی ورزش و آیروبیک است. این هتل امکاناتی چون ساحل اختصاصی، صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان و باشگاه کودکان را فراهم کرده است تا شما لحظات جذابی را در سفر خود تجربه کنید. استخر های هتل، در تمام روز های سال، برای استفاده مسافران باز هستند. اگر به ماهیگیری علاقه دارید، می توانید با پرداخت هزینه، ماهیگیری در این جزیره زیبا را تجربه کنید. پخش موسیقی زنده، برنامه های سرگرم کننده، زمین تنیس، بیلیارد و ورزش های آبی جذاب از دیگر خدمات این هتل است. همچنین کلاس هایی درباره آشپزی و آشنایی با فرهنگ بومی منطقه نیز در هتل برگزار می شود که می توانید با پرداخت هزینه در آن کلاس ها شرکت کنید. برای علاقه مندان به موج سواری و قایقرانی در هتل Mӧvenpick Resort Kuredhivaru Maldives امکاناتی را تعبیه کرده است که می توانید با پرداخت هزینه، از این ورزش های آبی مهیج لذت ببرید. غواصی، یکی دیگر از خدمات تفریحی این هتل جذاب است. شما می توانید به غواصی در آب های زلال این جزیره زیبا بپردازید و لحظات جذابی را تجربه کنید. شما می توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به کشور مالدیو، به این جزیره زیبا بروید و اقامتی دلنشین را، در هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو تجربه کنید.

دلایل انتخاب هتل موونپیک ریزورت کوردهیوارو مالدیو


صبحت کردن پرسنل هتل به زبان انگلیسی
نزدیکی هتل به ساحل دریا
امکانات متعدد تفریحی و سرگرمی
ساحل زیبای مرجانی و آب های زلال

جاهای دیدنی نزدیک به هتل Movenpick Resort Kuredhivaru Maldives


فاصله هتل تا ساحل کوردهیوارو: ۱۰ متر
فاصله هتل تا ساحل لوهی: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز غواصی اریماس: ۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز غواصی کریسمس: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است