search
menu

هتل Kandima Maldives

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ساحلی Kandima Maldives
امکانات کلی هتل کاندیما مالدیو
شاتل فرودگاهی هتل کاندیما مالدیو
امکانات ورزشی و تفریحی هتل کاندیما مالدیو
اتاق های هتل کاندیما مالدیو
امکانات اتاق های هتل کاندیما مالدیو
رستوران های هتل کاندیما مالدیو
فاصله هتل کاندیما مالدیو تا جاذبه های دیدنی

درباره هتل ساحلی Kandima Maldives


هتل کاندیما، هتل ساحلی ۵ ستاره در بزرگ ترین جزایر مالدیو به نام Dhaalu Atoll واقع شده است. این هتل باشکوه با امکانات کامل رفاهی، تفریحی و ورزشی متنوع آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان از سراسر جهان است. در واقع، هر آنچه برای اقامتی ایده آل لازم باشد در هتل کاندیما وجود دارد. قیمت بسیار عالی در قبال کیفیت و خدمات عالی این هتل زبانزد همگان است. هتل کاندیما مالدیو دارای منوی صبحانه و ناهار و شام با کیفیتی به گردشگران ارائه می دهد.

امکانات کلی هتل کاندیما مالدیو


اگر بخواهیم در مورد امکانات این هتل برایتان بگوییم تمامی ندارد ولی ما در این مقاله به چندین مورد مشهور می پردازیم؛ این امکانات شامل خدماتی نظیر ماساژ، مرکز اسپا و سونا خشک است. کارکنان هتل به زبان‌ های روسی، هلندی، کره‌ای، ایتالیایی، اوکراینی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی مسلط هستند. اجازه بردن حیوانات خانگی را به هتل کاندیما مالدیو ندارید و اینکه خدمات پذیرش و خدمات تور و گردشگری و تبدیل ارز به صورت ۲۴ ساعته در هتل Kandima Maldives دایر است. خدماتی مانند نگهداری کودکان و خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس نیز با پرداخت اضافی همراه است. مینی مارکت هایی برای خرید شما در این هتل فعالیت دارند و همچنین برای افراد سیگاری مکان های خاصی تعبیه شده است. مغازه هایی برای خرید کادو و سوغاتی دایر است. خدمات زیبایی پوست و ناخن و مو با به روزترین متد در هتل کاندیما آماده ارائه خدمات برای گردشگران است. برای افراد با ناتوانی جسمانی و ویلچری نیز امکاناتی مخصوصی در نظر گرفته شده است.

شاتل فرودگاهی هتل کاندیما مالدیو


بعد از خرید بلیط هواپیما و سفر به جزیره مالدیو نوبت رسیدن به Kandima Maldives می شود؛ برای رسیدن به این هتل ،ترانسفر فرودگاهی به دو صورت است: در وهله اول باید از فرودگاه ابراهیم نصیر ۲۵ دقیقه ترانسفر هوایی داشته باشید و در ادامه ۱۵ دقیقه ترانسفر با قایق تندرو را تجربه کنید تا به جزیره برسید. در حالت دوم نیز انتخاب SeaPlane است که هواپیماها از روی آب رد شده و بعد از ۴۰ دقیقه مستقیم به جزیره خواهید رسید. توجه داشته باشید که هرکدام از این ترانسفرها شامل هزینه هستند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل کاندیما مالدیو


هتل کاندیما مالدیو جزو هتل هایی با سرگرمی های فراوان است که در مدت اقامتتان به هیچ عنوان حوصله تان سر نخواهد رفت. در هتل کاندیما انواع فعالیت و امکانات ورزشی و تفریحی مانند ایروبیک، دایو، اجاره دوچرخه، تنیس روی میز، بیلیارد، ماهیگیری انجام می گیرد. هتل کاندیما مالدیو دارای ساحلی زیبا با آبی زلال است که انواع فعالیت‌ های ورزشی آبی برایتان فراهم گردیده است. اقامت در این هتل زیبا و لوکس برایتان خاطره ‌ای خوش و به یاد ماندنی‌ رقم خواهد زد. این هتل دارای بزرگترین استخر روباز در میان هتل های مالدیو است. در فضای بیرونی هتل کاندیما نیز می توانید به تراس، ساحل خصوصی، امکانات باربیکیو، صندلی های آفتاب گیری و باغ دسترسی داشته باشید. همچنین در کنار استخر روباز هتل کاندیما مالدیو حوله و لوازم بهداشتی ارائه می شود و می توانید از امکاناتی مانند ماساژ و مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی و سونا بهره مند شوید. فعالیت هایی مانند تفریحات عصرانه، باشگاه بازی کودکان، ورزش های آبی، کلوب های شبانه، غواصی، زمین بازی، اتاق بازی، ماهی گیری، یوگا و زومبا و اسکوتر برقی با پرداخت هزینه اضافی در این هتل دایر هستند.

اتاق های هتل کاندیما مالدیو


هتل کاندیما شامل اتاق و سوئیت های ویلایی است. انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق اسکای، اتاق ساحلی، سوئیت خانواده اسکای، ویلای ساحلی، ویلا داخل آب، ویلا رو به اقیانوس، ویلای مخصوص ماه عسل، ویلای مجهز به جکوزی و نوع دیگر مجهز به ساحل اختصاصی.

امکانات اتاق های هتل کاندیما مالدیو


اتاق‌ های هتل کاندیما مرتب به صورت روزانه نظافت می شوند و همچنین اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند چای ‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، دوش حمام، وان، گاو صندوق، تلویزیون، تلفن، اتو، سشوار هستند. همه اتاق های هتل کاندیما به تهویه مطبوع و وای ‌فای رایگان و مینی بار مجهز هستند. همچنین در همه اتاق ها کاناپه و میزکار، بالکن و وسایل اتو و خشک کن لباس وجود دارند.

رستوران های هتل کاندیما مالدیو


هتل کاندیما مالدیو دارای ۱۰ رستوران و کافه است که انواع غذاهای خوشمزه و خاص ارائه می دهد. در کافه Forbidden این هتل نیز هنگام شب موزیک زنده پخش می شود. در ادامه با رستوران های هتل کاندیما بیشتر آشنا خواهید شد: رستوران Flavour غذاهای بین المللی در وعده های صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. رستوران Sea Dragon نیز غذاهای چینی، دریایی و کانتونی در هنگام ناهار و شام سرو می کند. رستوران Azure غذاهای مدیترانه ای برای ناهار و شام ارائه داده و در رستوران Deli غذاهای بین المللی می توانید سفارش دهید. رستوران Smoke نیز مخصوص غذاهای گریل و کبابی در هنگام شام به صورت منویی است.

فاصله هتل کاندیما مالدیو تا جاذبه های دیدنی


فاصله هتل کاندیما مالدیو تا گالری هنر ملی: ۵۵۰ متر
فاصله هتل کاندیما مالدیو تا موزه ملی: ۶۵۰ متر
فاصله هتل کاندیما مالدیو تا مسجد هوکورو میسکی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل کاندیما مالدیو تا بنای یادبود سونامی: ۱٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است