search
menu

هتل Angsana Ihuru Male- All Inclusive SELECT

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Angsana Ihuru Male- All Inclusive SELECT
امکانات کلی هتل آنگسانا لهورو
اتاق های هتل آنگسانا لهورو
امکانات اتاق های هتل آنگسانا لهورو
امکانات ورزشی و تفریحی هتل آنگسانا لهورو
امکانات غذایی هتل آنگسانا لهورو
فاصله هتل آنگسانا لهورو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Angsana Ihuru Male- All Inclusive SELECT


هتل آنگسانا لهورو هتل ۵ ستاره در نیلاند جنوبی ۱۷ کیبومتری شهر مالی در کشور مالدیو واقع شده است که جزو هتل های نزدیک به فرودگاه محسوب می شود. وقتی صحبت از مناطق ساحلی می شود، جزیره مالدیو می تواند بهترین مقصد برای خرید بلیط هواپیما باشد. در مدت زمان سفرتان می توانید به انواع تفریحات آبی و دریایی دسترسی داشته باشید و از هیجان این منطقه لذت ببرید، در عین حال برایتان فرصتی برای استراحت و آرامش یافتن است. هتل آنگسانا لهورو مالدیو یکی از موفق ترین هتل ها در زمینه امکانات رفاهی و تفریحی متنوع همراه با ساحل و جزیره اختصاصی و اتاق هایی به شکل ویلا روی آب های کریستالی در سواحل کم عمق و به دور از هرگونه هیاهو است که برایتان اقامتی رویایی رقم خواهد زد.

امکانات کلی هتل آنگسانا لهورو


هتل آنگسانا دارای پرسنل مجرب و کاربلدی است که به زبان های عربی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، روسی، تایلندی، فیلیپینی، انگلیسی و چینی تسلط دارند. خدمات پذیرش و تبدیل ارز در این هتل به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و در خدمت مسافران گرامی است. خدماتی مانند نگهداری کودک، نظافت اتاق و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل امکان پذیر است. در قسمتی از هتل Angsana Ihuru Male- All Inclusive SELECT نیز چندین مغازه و فروشگاه برای خرید وجود دارند که می توانید سوغاتی و یادگاری تهیه کنید. شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه امکان پذیر است، ولی حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. در قسمت پذیرش این هتل می توانید به نگهداری چمدان ها به صورت ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشید. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو و واکس کفش ها با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرد. اگر برای سفر کاری به این جزیره سفر کرده اید، هتل آنگسانا می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. خدمات زیبایی و آرایشی مانند مانیکور، پدیکور، خدمات مو، خدمات پوست در این هتل با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد.

اتاق های هتل آنگسانا لهورو


هتل آنگسانا دارای ۱۱۳ اتاق است. اتاق های این هتل به صورت ویلا هستند که چشم اندازی رو به استخر یا ساحل دارند.

امکانات اتاق های هتل آنگسانا لهورو


همه اتاق ها به تهویه مطبوع مجهز هستند و سیستم گرمایش و سرمایش در همه اتاق ها دایر است. مهمانان می توانند از طریق بالکن اتاق ها به چشم انداز دریا یا استخر دسترسی داشته باشند. در اتاق های هتل آنگسانا تخت های بزرگ همراه با کاناپه وجود دارند. اگر به همراه خود کودک دارید می توانید متناسب با کودکان تخت خواب سفارش دهید. همچنین گاوصندوق، میز کار و مینی بار و یخچال و چای ساز و قهوه ساز در اتاق های این هتل موجود است. وسایل مورد نیاز اتو، تلفن، تلویزیون، دی وی دی در اتاق ها تعبیه شده اند. همه اتاق ها به حمام خصوصی مجهز بوده که همگی شامل دوش، وان، حوله، سشوار و وسایل بهداشتی هستند. همچنین اتاق های این هتل به سنسور دویاب مجهز هستند و همگی ضدصدا هستند. برای افراد سیگاری نیز مکان هاس مخصوصی در هتل Angsana Ihuru Male- All Inclusive SELECT تعبیه شده است وگرنه در اتاق ها اجازه سیگار کشیدن ندارند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل آنگسانا لهورو


در فضای بیرونی هتل آنگسانا استخر روبازی وجود دارد که هم می توانید شنا کنید و هم در کنار این استخر آفتاب بگیرید. همچنین می توانید والیبال ساحلی بازی کنید یا ماهی گیری کنید. ورزش های آبی متعددی در این هتل امکان پذیر است. در فضای داخلی هتل نیز می توانید به باشگاه بدنسازی بروید یا تنیس روی میز، بیلیارد، دارت و یوگا انجام دهید. همچنین مرکز اسپا و ماساژ با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. برای کودکان نیز باشگاه ورزشی و زمین بازی مخصوصی وجود دارد. فضای بیرونی هتل مبلمان هایی همراه با صندلی های آفتاب گیری چیده شده اند. همچنین امکانات باربیکیو با هزینه اضافی در اختیارتان قرار می گیرد. محوطه این هتل به صورت باغ بهترین جا برای قدم زدن و آرامش گرفتن است. در زیر چترهای ساحلی می توانید به استراحت بپردازید، سپس در حمام های فضای باز دوش بگیرید.

امکانات غذایی هتل آنگسانا لهورو


هتل آنگسانا شامل رستورانی است که می توانید نوشیدنی های الکلی و غیرالکلی سفارش دهید و همچنین صبحانه، ناهار و شام و غذاهای مخصوص، غذاهای گیاهخواران در رستوران این هتل دایر است. رستوران این هتل ریولی نام دارد و غذاهای آمریکایی، چینی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، دریایی، محلی، آسیایی، بین المللی و کبابی به صورت منویی و سلف سرویس سرو می شود.

فاصله هتل آنگسانا لهورو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل آنگسانا لهورو تا پارک فری ترمینال: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل آنگسانا لهورو تا موزه ملی: ۱۷٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آنگسانا لهورو تا پارک سلطان: ۱۷٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آنگسانا لهورو تا میدان جمهوری: ۱۷٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آنگسانا لهورو تا استادیوم ملی فوتبال: ۱۸٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است