search
menu

هتل Kudafushi Resort & Spa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kudafushi Resort & Spa
امکانات کلی هتل کودافوشی مالدیو
امکانات تفریحی و ورزشی هتل کودافوشی مالدیو
اتاق های هتل کودافوشی مالدیو
امکانات اتاق های هتل کودا فوشی مالدیو
ترانسفر فرودگاهی در هتل کودافوشی مالدیو
رستوران های هتل کودافوشی مالدیو
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کودافوشی مالدیو

درباره هتل Kudafushi Resort & Spa


هتل کودافوشی مالدیو از هتل های ۵ ستاره در جزیره Raa Atoll واقع شده است. این جزیره با آب های کریستالی خود دارای طبیعت بی نظیری است که برای دسترسی به آن باید از پروازهای سی پلین یا ترکیب پرواز داخلی و قایق تندرو استفاده کنید. این هتل فوق العاده از میهمانان خود به نحو احسن پذیرایی می کند و در تمام ایام سال اتاق های این هتل رزرو هستند. این هتل بر روی آب یا ساحل به صورت ویلایی ساخته شده و به دلیل فاصله ۴۵ دقیقه ای با فرودگاه بین المللی مالدیو همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد که با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامت خوشی در انتظارشان است.

امکانات کلی هتل کودافوشی مالدیو


در هتل کودافوشی مالدیو به اینترنت وای فای به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت، همچنین پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، تبدیل ارز در تمام ساعت شبانه روزی انجام می گیرد. از امکانات هتل می توان به وجود کادر مجرب و پذیرش عالی در لابی اشاره کرد که آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. قسمت مخصوصی برای نگهداری چمدان هایتان در این هتل دایر است. همچنین چندین مغازه برای خرید و سوغاتی وجود دارند. زمین هایی برای بازی و گشت و گذار بسیار تماشایی در این هتل ساخته شده اند. خدماتی نظیر نگهداری بچه ها، روم سرویس، لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس همراه با هزینه اضافی امکان پذیر است. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. همچنین پارکینگی نیز در هتل کودافوشی مالدیو وجود ندارد. پرسنل Kudafushi Resort & Spa به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، اندونزیایی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی و چینی تسلط دارند. در فضای بیرونی این هتل می توانید به محیط پیک نیک با مبلمان و صندلی آفتاب دسترسی داشته باشید. همچنین ساحل اختصاصی جزو امتیازهای عالی این هتل محسوب می شود. امکاناتی مانند باربیکیو نیز با هزینه اضافی امکان پذیر است.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل کودافوشی مالدیو


دو استخر در این هتل وجود دارد که یک مورد در فضای سربسته و مورد دیگر به صورت روباز آماده ارائه خدمات هستند و هر دو مورد بدون هزینه و رایگان به صورت شبانه روزی در تمام ایام سال در اختیار میهمانان قرار می گیرد، استخر روباز این هتل برایتان سرزندگی و شادابی به همراه دارد. صندلی های آفتاب گیری برای ریلکس کردنتان موجود هستند، توجه کنید که این استخرها برای کودکان نیز مناسب هستند. این هتل شامل مرکز مجهز اسپا و مرکز غواصی، مرکز ورزش های آبی و نمایش فیلم در فضای باز در شب هاست. برای آن دسته از مسافرانی که به فعالیت علاقه دارند در هتل Kudafushi Resort & Spa امکاناتی چون زمین تنیس، والیبال ساحلی و ماهی گیری وجود دارد. انواع ورزش های آبی مانند موج سواری، جت اسکی، قایق سواری، اسکی روی آب در این هتل بی نظیر وجود دارند. در فضای بسته نیز می توانید از باشگاه بدنسازی، تنیس روی میز، بیلیارد و دارت استفاده کنید. گزینه های دیگر برای سرگرمی و سلامتی عبارتند از مرکز اسپا، سونا، حمام بخار، سالن های زیبایی و آرایشی، مرکز ماساژ و کلوب بازی کودکان و اجرای موسیقی زنده نیز جزو امکانات تفریحی هتل کودافوشی به شمار می رود.

اتاق های هتل کودافوشی مالدیو


اتاق ها در این هتل به صورت ویلایی برروی آب دارای انواع مختلفی هستند، این اتاق ها عبارتند از ویلای ساحلی، ویلای ساحلی با استخر اختصاصی، ویلا بر روی آب، ویلا بر روی آب با استخر اختصاصی.

امکانات اتاق های هتل کودا فوشی مالدیو


همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. در همه اتاق ها کتری برقی و قهوه ساز و تلویزیون صفحه تخت، تلفن، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی وجود دارد. از تراس های اتاق های هتل می توانید به چشم انداز ساحل و آب های زلال دسترسی داشته باشید. در همه اتاق ها کاناپه های تختشو علاوه بر تختخواب های دو نفره و یک نفره وجود دارد. امکان درخواست تخت برای کودکان نیز در این هتل دایر است. وسایل گرانبهای خود را می توانید در گاوصندوق های موجود در اتاق ها قرار دهید. در حمام نیز به وان، دوش، توالت فرنگی، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار دسترسی داشته باشید.

ترانسفر فرودگاهی در هتل کودافوشی مالدیو


برای دسترسی به هتل کودافوشی مالدیو از فرودگاه بین المللی ابراهیم نصیر می توانید به کمک هواپیمای دریایی به مدت ۴۵ دقیقه پرواز داشته باشید و مستقیم وارد هتل کودا فوشی مالدیو شوید یا از طریق پروازهای داخلی از فرودگاه ابراهیم نصیر به فرودگاه داخلی Ifuru پرواز کنید، سپس از آنجا با قایق تندرو مسیر مربوط تا هتل را طی کنید. انجام هر دو ترانسفر از این هتل امکان پذیر است که باید در نظر داشته باشید گزینه اول شامل هزینه زیادتری است.

رستوران های هتل کودافوشی مالدیو


در هتل کودافوشی مالدیو سه رستوران دایر است؛ رستوران De' NORTH Main Restaurant مخصوص غذاهای ایتالیایی، مدیترانه ای، پیتزا، دریایی، اسپانیایی، سوشی، تایلندی، محلی، بین المللی، اروپایی به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. رستوران Olive Me Restaurant & Wine Cellar غذاهای یونانی، ایتالیایی، مدیترانه ای، پیتزا، پرتغالی، دریایی، اسپانیایی، بین المللی و اروپایی به صورت منویی سرو می کند. در نهایت رستوران SEA EDGE De' Bar & Grill غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، مدیترانه ای، دریایی، استیک، سوشی، تایلندی، بین المللی، اروپایی برای وعده شام به صورت منویی آماده ارائه خدمات است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کودافوشی مالدیو


فاصله هتل تا ساحل دهیگالی مالدیوز:‌ ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل آداران میدهوپارو: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل هریتنس آراه بیچ: ۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است