search
menu

هتل PARKROYAL Penang Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل PARKROYAL Penang Resort
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل PARKROYAL Penang Resort


هتل پارک رویال ریسورتس پنانگ ٫ یکی از زیباترین هتل‌ها در شهر پنانگ کشور مالزی است. پنانگ جزیره ای در شمال غربی شبه جزیره مالزی است که زیباترین و توریستی ترین منطقه این کشور به شمار می آید. هتل پارک رویال در کنار ساحل فرینگی باتو و درساحل شمال غربی جزیره بین المللی پنانگ واقع شده است و مهمانان این هتل دسترسی آسانی به بسیار از جاذبه ها خواهند داشت. به طور مثال شما با یک دقیقه پیاده روی می ‌توانید به ساحل زیبای نزدیک هتل بروید .هتل های زیادی در این شهر وجود دارد اما این هتل با امکانات فراوان خود شهرت بسیاری دارد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


اتاق های پارک رویال پنانگ با سبک مدرن و سنتی طراحی شدند. اتاق های بزرگ وسوئیت های دلوکس لاکچری دارای امکاناتی مثل حمام خصوصی با وان ودوش مجزا، اینترنت رایگان، چای ساز، تلویزیون و دستگاه تصفیه هوا، با چشم انداز رو به کوه یا صخره هستند. بقیه سوئیت های هتل PARKROYAL Penang Resort سوئیت های دوبله دولوکس و سوئیت خانوادگی هستند که چشم انداز رو به دریا دارند و همگی مجهز به امکاناتی مثل حمام خصوصی، اینترنت رایگان، چای ساز، دستگاه تهویه هوا هستند. نوع دیگر اتاق های سوئیت لانای است که با موقعیت رو به دریا و بالکن خصوصی، حمام خصوصی، چای ساز، خدمات اتو کشی، ورودی خصوصی در اختیار مهمانان می باشد . شما با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل می توانید از تنوع اتاق ها و سوئیت ها و امکانات بی نظیر آن ها لذت یک سفر خارجی لوکس را تجربه کنید.

رستوران هتل


هتل پارک رویال پنانگ از رستوران های زیادی برخوردار است انواع غذاهای محلی و آسیایی با طعم ناب و منحصر به فرد در رستوران دارچین سرو می شود. عاشقان غذاهای ایتالیایی می توانند با مراجعه به رستوران ایتالیایی متنوع ترین غذاهای ایتالیایی مثل پیتزا و انواع پاستا را نوش جان کنند. این رستوران نزدیک به دریا است .همچنین مهمانان م یتوانند برای تفریحات شبانه و خوشگذرانی به جاوانا لانژ و یا سانست بال مراجعه کنند و طعم خوشایند انواع نوشیدنی ها را تجربه کنند .

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


مهمانان می توانند از امکانات ورزشی مرکز بدنسازی و تناسب اندام زب لب استفاده کنند. اگر به همراه خانواده و کودک خود بلیط ارزان هواپیما تهیه و هتل رزرو کرده اید نگران تفریح آن ها نباشید، این هتل مجهز به باشگاه کودکان به اسم کاکونات و پارک آبی آموزینا است. مهمان ها می توانند از خدمات سلامت پوستی و بدن در اسپا سنت چراگوری استفاده کنند. این ها تنها بخشی از خدمات این هتل هستند. برای سرگرمی مهمانان انواع تفریحات در نظر گرفته شده، مثل خدمات سونا و جکوزی، تور ماهیگیری، بیلیارد، دارت، تور صخره نوردی، تنیس، تور دوچرخه سواری، پارک آبی، ورزش های آبی، تور آشنایی با فرهنگ بومی منطقه و اجرای موسیقی زنده نام برد.

امکانات و خدمات کلی هتل


امکانات این هتل تنوع بسیار بالایی دارد از جمله آن می توان به پذیرش ۲۴ ساعته برای خدمات صرافی، مدیریت تور گردشگری و خدمات تهیه بلیط نام برد. به یاد داشته باشید که حیوانات حق ورود به این مکان را ندارند. این مکان مجهز به رمپ و دستگیره در سرویس بهداشتی و ویلچر برای مهمانان کم توان یا ناتوان جسمی است. خدمات نظافت روزانه، خدمات لباسشویی، خشک شویی، خدمات واکس زدن و خدمات کانسریج نیز در این هتل فراهم شده است. این هتل مجهز به سیستم دوربین مدار بسته در بیرون از هتل و مناطق عمومی نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین صندوق امانات است.

فاصله تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملی پنانگ: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا دریاچه مرومتیک : ۶کیلومتر
فاصله تا لنگه استریت: ۸ کیلومتر
فاصله تا گارنی اوردرایو : ۸ کیلومتر
فاصله تا میدان ساعت پنانگ : ۱۱ کیلومتر
فاصله تا فرست او نیو پنانگ :۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است