search
menu

هتل Lexis Suites Penang

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lexis Suites Penang
انواع اتاق های هتل لکسیس سوئیت و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی و تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل لکسیس سوئیت پنانگ تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Lexis Suites Penang


هتل لکسیس سوئیت جزیره پنانگ هتلی ۵ ستاره با امکانات عالی در شهر بایان لپاس است که اقامت آرام و دلپذیری را به دور از شلوغی های مرکز شهر همراه دارد. پنانگ با جاذبه ها و طبیعت خاص خود مقصد محبوب اقشار مختلفی از گردشگرانی است که بلیط هواپیما خریده و به دنبال گذراندن تعطیلاتی خاص اند. این هتل با چشم انداز عالی و معماری خاص آن نظر گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا را به خود جلب کرده است. این هتل دارای موقعیت مکانی مناسبی است و دسترسی آسانی به جاهای مختلف شهر دارد. فرودگاه بین المللی پنانگ در فاصله ۵ کیلومتری از هتل قرار دارد و مهمانان دیگر نگران از دست دادن پرواز یا دیر رسیدن به فرودگاه نخواهند بود.

انواع اتاق های هتل لکسیس سوئیت و امکانات آن ها


اتاق های هتل Lexis Suites Penang دارای سیستم تهویه مطبوع و استخر خصوصی هستند که چشم انداز زیبایی از مناظر اطراف دارند و از طرفی بالکن اتاق ها رو به دریا قرار گرفته و مهمانان صبح خود را با صدای پرندگان دریایی آغاز و شب را با صدای امواج آرامش بخش دریا به خواب خواهند رفت. اتاق نشیمن مجهز به تلویزیون مسطح اند تا مهمانان اوقات بیکاریشان در اتاق را با تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. برای مهمانان سالمند و توان یاب امکانات مخصوصی مانند زنگ خطر در سرویس های بهداشتی، دستگیره کنار سرویس ها، رمپ ویژه و سینک ها و سرویس هایی متناسب با ارتفاع ویلچر ایجاد شده است. حمام داخل سوئیت ها شامل وان و دوش بوده و مجهز به لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است.

رستوران هتل


هتل لکسیس سوئیت رستورانی زیبا دارد که انواع غذاهای خوش طعم بین المللی را با استفاده از مواد اولیه تازه در اختیار مهمانان قرار می دهد و فضای دنج و آرامش مکمل غذاهای خوش رنگ و طعمش است. خانه قهوه روززل، آماده ارائه خدمات متنوعی از غذاهای محلی و بین المللی است اما تخصص آن در غذاهای خاص و سالم ژاپنی است. مجموعه ای از نوشیدنی های ملایم را می توانید در کافه هتل نوش جان کنید.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل


برای مهمانان ورزشکاری که در سفر هم به فکر سلامتی و تناسب اندام خود هستند باشگاه ورزشی مجهزی ایجاد شده است همچین هتل نزدیک به ساحل قرار دارد و مهمانان علاوه بر پیاده روی در کنار دریا امکان انجام انواع ورزش ها و تفریحات ساحلی را با دوستان و خانواده خود خواهند داشت. برای مهمانان خردسال هتل پارک مخصوص کودکان با وسیله های بازی در محوطه هتل ایجاد شده تا این عزیزان با هم سن و سالان خود به تفریح و شادی بپردازند.

امکانات و خدمات هتل


مشخصه اصلی هتل Lexis Suites Penang، استخر روباز آن است که امکان شنا در زیر انوار طلایی رنگ خورشید را به شما خواهد داد. با استفاده از اینترنت رایگان که در تمام نقاط هتل قابل دسترسی است می توانید به شبکه های مجازی خود سری زده و عکس های زیبا و حیرت انگیزی را برای خانواده و دوستان خود ارسال کنید. کارکنان پذیرش این هتل به صورت ۲۴ساعته فعال بوده و تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریعتر اتاق ها به کار می برند. اگر گواهینامه بین الملل داشته و هوس رانندگی در پنانگ کرده اید می توانید سری به بخش کرایه اتومبیل زده و با کرایه خودرو به گشت و گذار در خیابان های شهر بروید.
اگر مایل به سفر به کشور مالزی هستید، مقاله راهنمای سفر به مالزی را مطالعه کنید.

فاصله هتل لکسیس سوئیت پنانگ تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل بایو تلوک:۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دانشگاه علوم مالزی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد مار :۶.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ های گیاه شناسی پنانگ : ۷ کیلومتر
فاصله تا ورزشگاه سرپوشیده اسپایس آرنا :۷ کیلومتر
فاصله تا تپه پنانگ :۹.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است