search
menu

هتل Jazz Penang

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Jazz Penang
امکانات کلی هتل جاز پنانگ
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جاز پنانگ مالزی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Jazz Penang


هتل جاز پنانگ مالزی هتلی است ۴ ستاره، مجلل و شیک که در منطقه تانجونگ توکونگ واقع شده است و مکانی ایده آل برای سفرهای تفریحی شما در پنانگبه شمار می رود. این هتل تنها ۱۹ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و موقعیت استراتژیک این ملک تضمین می کند که میهمانان می توانند به سرعت و به راحتی به بسیاری از نقاط محلی مورد علاقه برسند. هتل جاز پنانگ با ارائه خدمات برتر و طیف وسیعی از امکانات به میهمانان، این اطمینان را به شما می دهد که اقامت بسیار راحتی در این هتل خواهید داشت. برای بازدید از جاذبه های گردشگری پنانگ از جمله موزه واندرفود، مراکز خرید و صرف غذاهای معروف خیابان Gurney Drive تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارید. همچنین تالار شهر پنانگ و تپه های پنانگ از مکان های دیدنی محبوب هستند. توصیه می شود که اگر با بچه ها سفر می کنید بازدید از باغ مخفی پنانگ آواتار و مرکز ورزش های آبی PKSA پنانگ را از دست ندهید. Jazz Hotel Penang از برترین های هتل های پنانگ بوده و برای کسانی که بلیط هواپیمای پنانگ را خریداری کرده اند، گزینه مناسبی برای اقامت محسوب می شود.

امکانات کلی هتل جاز پنانگ


هتل Jazz Penang دارای ۳۰ طبقه و ۲۵۵ اتاق سوئیت مجلل است که برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. اینترنت پر سرعت رایگان و ایمن نیز در مکان های عمومی و اتاق ها در اختیار میهمانان قرار می گیرد. کلیه اقامتگاه های میهمان از امکانات رفاهی متفکرانه ای برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را به میهمانان منتقل کنند. امکانات تفریحی هتل Jazz Penang شامل مرکز تناسب اندام مجهز، استخر روباز به همراه صندلی های آفتاب و استخر مخصوص کودکان است. بعد از شنا می توانید در بار کنار استخر به استراحت بپردازید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از امکانات آن بهره مند شوید.
پذیرش ۲۴ ساعته، محل نگهداری از چمدان، صندوق امانات برای نگهداری از اشیای گرانبها، خدمات نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز از جمله خدماتی است که در این هتل ارائه می شود. فکس، فتوکپی، امکانات ویژه برای افراد کم توان و سالن همایش نیز در دسترس است. همچنین کارکنان مجرب و با اخلاق هتل جاز پنانگ با تسلط به سه زبان انگلیسی، چینی و مالزیایی از میهمانان استقبال می کنند. برای گردش در شهر می توانید از تاکسی سرویس موجود در هتل Jazz Penang استفاده کنید. مکان هایی در این هتل برای افراد سیگاری تعبیه شده است تا برای مسافران دیگر مزاحمتی ایجاد نکنند. اقامت کودکان ۱۱ سال و زیر ۱۱ سال در این هتل رایگان است.
اگر مایل به مسافرت به کشور مالزی هستید، پیشنهاد می‌کنیم نوشتار راهنمای سفر به مالزی را در بلاگ سفرمارکت مطالعه کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل جاز پنانگ دارای اتاق های متنوعی است که از جمله آن ها می توان به اتاق های خانوادگی، اتاق های لوکس، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت جاز، سوئیت لوکس دو خوابه و سوئیت اکسکیوتیو دو خوابه اشاره کرد. در همه اتاق ها وای فای رایگان، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، امنیت ۲۴ ساعته و خدمات خانه داری روزانه وجود دارد. همچنین اتاق ها با معماری زیبا و به سبک مدرن طراحی شده اند و مجهز به امکانات تهیه قهوه و چای، تهویه مطبوع، فضای نشیمن، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و سرویس اتو هستند. سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش، حوله و سشوار نیز در اتاق ها موجود است. پنجره های بزرگ اتاق ها با چشم انداز زیبای شهر پنانگ بر روشنایی مطلوب اتاق ها و زیبایی هر چه بیشتر آن ها ها افزوده است.

رستوران هتل


رستوران و کافی شاپ هتل با انواع غذا های و نوشیدنی های خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. صبحانه بوفه ای هر روز صبح ارائه می شود.

فاصله هتل جاز پنانگ مالزی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تپه های پنانگ: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج پنانگ: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت پنانگ پرانکان: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه واندرفود: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است