search
menu

هتل Holiday Inn Resort Penang

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Resort Penang
امکانات عمومی هتل هالیدی این ریزورت پنانگ
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این ریزورت پنانگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn Resort Penang


هتل هالیدی این ریزورت پنانگ یکی از هتل های ۴ ستاره شهر پنانگ است که در مرکز شهر واقع شده است. هتل هالیدی این ریزورت از دو ساختمان متصل به یک اسکله تشکیل شده و اقامت در این هتل برای دوستداران خرید بسیار مناسب است، زیرا علاوه بر نزدیکی چندین مرکز خرید مشهور، یک مرکز خرید دیگری در لابی هتل با تنوع اجناس در خدمت مسافران گرامی است. از مزیت های هتل Holiday Inn Resort Penang می توان به نزدیکی بازار شبانه اشاره کرد و همچنین جاذبه های دیدنی پربازدید نیز به این هتل نزدیک هستند. فاصله فرودگاه بین المللی پنانگ تا این هتل حدودا ۴۵ دقیقه است.

امکانات عمومی هتل هالیدی این ریزورت پنانگ


اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل قابل دسترس است و پارکینگ رایگان برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند دایر گردیده است است. از دیگر امکانات ارائه شده در این هتل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، خدمات تور و بلیط، صندوق امانات، سالن اجتماعات مخصوص مسافرانی است که به قصد سفرکاری بلیط هواپیما تهیه می کنند و برای اقامتشان هتل هالیدی این ریزورت را انتخاب می نمایند. امکانات رفاهی مناسبی برای افراد با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز در این هتل فراهم گردیده است. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرند. برای گشت و گذار در محوطه بسیار رویایی این هتل می توانید دوچرخه کرایه کنید و از منظره اطراف نهایت لذت را ببرید. خدمات دیگر شامل شاتل فرودگاهی رایگان در اختیار مهمانان قرار داده می شوند و کارکنان هتل Holiday Inn Resort Penang به زبان های مالایی، چینی، هندی و انگلیسی صحبت می کنند. توجه داشته باشید حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر شنای روباز اشاره کرد و همچنین انواع ورزش های آبی را در این هتل می توانید تجربه کنید. امکانات رفاهی دیگر در این هتل باشگاه بدنسازی با دستگاه های روز دنیا و مرکز اسپا برای ارائه انواع ماساژهاست. از ویژگی های خوب این هتل می توان اتاق بازی کودکان دانست که پر از وسایل بازی مانند لگو است تا کودکان سرگرم شوند و بزرگسالان از این سفر نهایت لذت را ببرند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل ۳۵۰ اتاق دارد و اتاق ها دارای تهویه مطبوع بوده و همه دارای دکوراسیون بسیار خاصی هستند، طوری که در چیدمان این اتاق های هتل Holiday Inn Resort Penang از مبلمان چوب کلاسیک استفاده شده است. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و از امکانات ارائه شده در داخل اتاق ها می توان به تلویزیون همراه با شبکه های ماهواره ای، یخچال، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، مبلمان، میزکار اشاره کرد. حمام های اختصاصی در داخل اتاق ها نیز مجهز به دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم آرایش و بهداشتی، حوله و سشوار هستند. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. اقامت برای کودکان تا ۱۲ سال رایگان بوده و برای افراد بالای ۱۳ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد.
اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به مالزی هستید، مقاله راهنمای سفر به مالزی را بخوانید.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می توانید انواع غذاهای خوشمزه را در رستوران های موجود میل کنید. کافه تراس موجود در این هتل غذاهای بسیار خوشمزه محلی و بین المللی سرو می کند و همچنین برای سفارش انواع نوشیدنی می توانید به بار کنار استخر و لابی سر بزنید و با تماشای منظره دریا از طعم نوشیدنی ها لذت ببرید. کافه استارباکس، رستوران د شیپ باتو فرینگهی، کافه بورا بورا و کافه گالری لیوینگ روم در فاصله بسیار اندکی از هتل Holiday Inn Resort Penang واقع شده اند که با کمی پیاده روی به راحتی قابل دسترس هستند و انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می کنند.

فاصله هتل هالیدی این ریزورت پنانگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پل پنانگ: ۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی پنانگ: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر سه بعدی: ۱۶.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه واندر فورد: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا تپه پنانگ: ۱۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است