search
menu

هتل Hard Rock Hotel Penang

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hard Rock Hotel Penang
انواع اتاق های هتل هارد راک پنانگ و امکانات آن ها
رستوران های هتل
امکانات تفریحی ورزشی هتل
فاصله هتل هارد راک پنانگ تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hard Rock Hotel Penang


هتل هارد راک پنانگ از جذاب ترین هتل های پنانگ است. شهر پنانگ به خاطرهتل های زیبا ، ساحل های شنی بکر، معماری های بسیار زیبا و همچنین تنوع غذایی و جذاب، در میان گردشگران شهرت بسیاری یافته است. این جزیره نسبت به دیگر مناطق مالزی جاذبه های هیجان انگیز و دل چسبی دارد که نویدبخش سفری خاطره انگیز است. حال اگر بلیط هواپیما شهر پنانگ را تهیه کرده و به دنبال اقامتگاهی خوب در این جزیره اید، هتل هارد راک ۵ ستاره پنانگ لوکس را به شما پیشنهاد می کنیم. هارد راک از نظر جغرافیایی موقعیت خوبی دارد به طوری که بسیاری از جاذبه های میراث فرهنگی یونسکو در فاصله ای حدودا ۳۰ دقیقه ای از هتل قرار گرفته اند.

انواع اتاق های هتل هارد راک پنانگ و امکانات آن ها


این هتل ۲۴۹ اتاق دارد شامل انواع اتاق های دلوکس و سوئیت ها است که برخی از آن ها رو به دریا و استخر هتلند و برخی دیگر رو به کوه ها و مناظر اطراف قرار دارند. این اتاق های با طراحی خاص همراه لوازم لوکس داخل آن و همچنین استخر روباز با مساحت ۲۶۰۰۰ فوت مربع در کنار آب ها و کلبه های کوچک لاکچری کنار استخرها، زیبایی این هتل را منحصر به فرد و دو چندان کرده است. اتاق های هتل Hard Rock Hotel Penang مجهز به سیستم صوتی Bose و تلویزیون ال ای دی ۵۰ اینچ و پخش ۲۴ ساعته رایگان فیلم های پر فروش اتاق ها را به بهشتی برای فیلمبازان و اقامت را برای این مهمانان دلچسب تر کرده است. خانواده هایی که تعدادشان ۳ نفر یا بیشتر است می توانند در اتاق های خانواده هتل اقامت داشته باشند.

رستوران های هتل


شما با خرید بلیط هواپیما پنانگ و رزرو هتل هارد راک پنانگ می توانید در کنار لذت بردن از تمام امکانات هتل، از رستوران های ویژه این هتل هم برخوردار باشید. مهمانان این هتل نیازی به بیرون رفتن و سرو غذاهای ناب این شهر ندارند چرا که رستوران استارز دینر، با فضای عالی و آرامش بخش و همچنین غذاهای ناب محلی و اقلیمی خود، مهمانان را مجذوب خود خواهد کرد. این رستوران تا دیروقت آماده ی ارائه خدمات به مهمانان است.
اگر رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنید ،می توانید با خیال راحت سفارش خود را در رستوران هتل ثبت کنید و نیازی به رفتن به شلوغی های مرکز شهر برا تهیه غذا نداشته باشید. این رستوران برای افراد گیاه خوار و وگان منو ویژه ای مطابق با استاندارد ها و ذائقه گیاهخواران در نظر گرفته است. اگر عاشق غذا های ایتالیایی مثل پیتزا انواع پاستا های خاص هستید رستوران این هتل به نام پیزریا را به شما پیشنهاد می کنیم.
این رستوران ایتالیایی با غذاهای متنوع و دلچسب ایتالیایی مثل انواع پیتزا و پاستا در فضایی آرامش بخش را به شما ارائه می دهد. همانطور که گفتم این هتل با تنوع رستورانی منحصر به فرد خود و دیگر امکانات خاص همه ی گردشگران را شیفته ی خود کرده است و به جرات می توان گفت بهترین هتل ۵ ستاره این منطقه است. غذاخوری های دیگری نیز در این هتل وجود دارد که شامل غذاهای ناب آمریکایی در کافه راک هارد و همچنین نوشیدنی های متنوع در کافه بار سند بار روستایی و بار شناورند که با منظره دل انگیز غروب آفتاب همراه است. رستوران شک دیگر رستوران هتل است که انواع نوشیدنی های کوکتیل و اسنک را به میهمانان پیشنهاد می کند. این تجربه دلچسب را با خرید بلیط هواپیما خارجی شهر پنانگ از دست ندهید.

امکانات تفریحی ورزشی هتل


مهمان ها بعد از گشت و گذار در پنانگ و لذت بردن از این جزیره دوست داشتنی و هتل های زیبا و مراکز خرید برای رفع خستگی و آرامش می توانند در اسپا راک، ماساژهای فوق العاده ای را تجربه کنند. این هتل مجهز به سالن خدمات زیبایی است. مهمان ها نباید نگران صرف وقت برای پیدا کردن مرکز خدمات زیبایی باشند چرا که این هتل با مجهزترین سالن زیبایی آماده خدمت به مهمانان گرامی است تا آن ها را برای تماشای برنامه های سرگرمی عصرانه هتل آماده کند. این هتل۵ ستاره برای کسانی که با خانواده و همراه کودک خود بلیط هواپیما تهیه کرده اند بهترین مکان است،
چون هتل هارد راک پنانگ، باشگاه مجهز ورزشی بادی راک ، پارک کودکان و همچنین باشگاه مخصوص کودکان را دارا می باشد. اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل قابل دسترسی است و مهانانان می توانند لحظات ناب و دل انگیز اقامت در این هتل را با دیگر دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند. دیگر خدمات و امکانات هتل شامل خدمات کانسیرج، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز، فروشگاه کادویی، خدمات نظافت روزانه، خدمات لباسشویی و خشکشویی و پذیرش ۲۴ ساعته است.
اگر قصد سفر به مالزی را دارید، بهتر است مقاله راهنمای سفر به مالزی را مطالعه کنید.

فاصله هتل هارد راک پنانگ تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملی پنانگ: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا تپه پنانگ: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا تنگه اسکله: ۸ کیلومتر
فاصله تا معبد کک لوک سی: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان ساعت پنانگ: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا فرست او نیو پنانگ: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است