search
menu

هتل Shangri-La Golden Sands, Penang

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shangri-La Golden Sands, Penang
امکانات عمومی هتل گلدن سندز ریزورت بای شانگری لا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلدن سندز ریزورت بای شانگری لا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Shangri-La Golden Sands, Penang


هتل چهار ستاره گلدن سندز ریزورت بای شانگری لا در قلب ساحل فرینگی پنانگ در کشور مالزی واقع شده است. این هتل جزو هتل های زنجیره ای Shangri-La Hotels & Resorts است که در سراسر جهان شهرت دارند. بی‌ شک می‌ توان گفت یکی از بهترین و با کیفیت ترین هتل‌ های کشور مالزی همین جاست. این هتل ساحلی با خدمات و امکانات رفاهی خود اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران به ارمغان می آورد. همچنین کیفیت ارائه خدمات در هتل Golden Sands Resort by Shangri-La فراتر از هتل های ۴ ستاره است. فرودگاه بین‌المللی پنانگ نیز در فاصله ۲۰ کیلومتری این هتل قرار دارد که از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به هتل خواهید داشت. پس با خرید بلیط هواپیما خودتان را برای سفری بی نظیر آماده کنید. همچنین این هتل در فاصله اندکی از بازارهای شبانه واقع شده است که به راحتی می توانید خریدهای مورد نیازتان را تهیه کنید.

امکانات عمومی هتل گلدن سندز ریزورت بای شانگری لا


امکانات و خدمات عمومی ارائه شده در این هتل عبارتند از ۳ استخر روباز، چشم انداز ساحلی، اینترنت و پارکینگ رایگان، رستوران و بار. کارکنان این هتل به زبان‌ های چینی، مالزیایی، ژاپنی، اندونزیایی و انگلیسی تسلط دارند. در فضای بیرونی هتل به باغ سرسبز گرمسیری دسترسی خواهید داشت، همچنین محیطی برای پیک نیک نیز در حوالی هتل دایر است تا لحظات خوشی را تجربه کنید. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در هتل Shangri-La Golden Sands, Penang اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت. لازم به ذکر است بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و در قسمت لابی این هتل به اتاق چمدان، میز تور، تبدیل ارز دسترسی خواهید داشت. همچنین مغازه های سوغاتی فروشی و سالن زیبایی و ارایشی نیز در لابی هتل دایر هستند که در این سالن خدمات زیبایی ارائه می دهند. خدمات رفاهی مناسب برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز در این هتل ارائه می شود. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه انجام می گیرد. برای سفرهای کاری در مرکز بیزینس هتل Golden Sands Resort by Shangri-La امکان برگزاری جلسات و کنفرانس وجود دارند. بهتر است بدانید محلی برای نگهداری کودکان نیز در این هتل دایر است تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به موسیقی زنده، ۳ استخر روباز، پارک آبی کوچک، گودال های آبی، سالن بازی کودکان، تنیس و گلف اشاره کرد. سه استخر موجود در این هتل به صورت روباز هستند و در طی سال فعالیت دارند، به طوری که استخر اول مخصوص کودکان، استخر دوم مخصوص بزرگسالان و استخر سوم نیز برای تمامی رده های سنی مناسب است. امکانات دیگر در هتل Golden Sands Resort by Shangri-La می توان به باشگاه بدنسازی، اسپا، ماساژ، سرسره اشاره کرد که برایتان لحظات خوشی به ارمغان می آورند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل گلدن سندز عبارتند از اتاق دوبل سوپرییر، اتاق دوبل اکسکیوتیو، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق توئين سوپرییر، اتاق توئين دولوکس، اتاق توئين اکسکیوتیو، اتاق دوبل دولوکس، اتاق کینگ استاندارد و اتاق توئین استاندارد. از امکانات اتاق‌ های هتل گلدن سندز می توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، اینترنت وای فای رایگان، مینی بار، گاوصندوق، کتری برقی، چای ساز و قهوه ساز، کمد لباس و بالکن اختصاصی اشاره کرد. یکی از مزیت های زیبای اتاق های هتل Golden Sands Resort by Shangri-La پنجره های بزرگ آنهاست که می توانید باغ سرسبز و گرمسیری و نمایی از اقیانوس را تماشا کنید. در داخل اتاق ها نیز حمام های اختصاصی با دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله و سشوار وجود دارند. مطمئنا اقامت در این هتل زیبا و شیک خاطره ای خوش برایتان رقم خواهد زد.

رستوران هتل


رستوران های موجود در این هتل برایتان غذاهای خوشمزه ارائه می دهند، یکی از رستوران ها Sigi’s Bar & Grill on the Beach نام دارد و مخصوص غذاهای ایتالیایی است و رستوران دیگر نیز Garden Café نام دارد و انواع متنوعی از غذاها را سرو می کند.

فاصله هتل گلدن سندز ریزورت بای شانگری لا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملی پنانگ: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا گورنی پلازا: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه سه بعدی تریک آی: ۱۶.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه واندرفود: ۱۶.۸ کیلومتر
فاصله تا تپه پنانگ: ۱۸.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد کک لوک سی: ۱۸.۹ کیلومتر
اگر قصد سفر به کشور مالزی را دارید، مقاله راهنمای سفر به مالزی را بخوانید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است