search
menu

هتل Evergreen Laurel Hotel Penang

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Evergreen Laurel Hotel Penang
انواع اتاق های هتل اور گرین لورل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمت کلی هتل
فاصله هتل اورگرین لورل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Evergreen Laurel Hotel Penang


هتل اور گرین لورل پناپگ٫ در جزیره پنانگ قرار دارد. پنانگ جزیره ای زیبا است که به مروارید شرق مالزی شهرت دارد. امروه این شهر به یکی از مقاصد گردشگران برای انتخاب تور های مالزی به شمار می آید. این شهر با ملیت های مختلف، جاذبه های فوق العاده و طبیعت بکرش به منطقه ای عالی برای سفر تبدیل شده است. حال اگر شما هم عاشق و هیجان زده دیدن این جاذبه ها هستید می توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل ۵ ستاره از یک سفر رویایی لذت ببرید.
این هتل در محلی آرام و به دور از شلوغی های شهر قرار گرفته است. اگر دنبال آرامش بیشتری هستید این هتل را به شما پیشنهاد می شود.

انواع اتاق های هتل اور گرین لورل و امکانات آن ها


۳ نوع اتاق در هتل Evergreen Laurel Hotel Penang وجود دارد، نوع اول سوئیت دوبله ۳۲ متری است که مجهز به دستگاه تهویه هوا با چشم اندازی رو به شهر و دارای تلویزیون، حمام خصوصی، چای/ قهوه ساز و امکان دسترسی به اینتر نت رایگان است. نوع دوم اتاق های دلوکس و دوبله لوکس۳۲ متری است. این اتاق ها با چشم اندازی رو به دریا مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای حمام خصوصی، چای ساز، تلویزیون، مینی بار، لوزم بهداشتی در حمام و امکان اتصال به اینترنت رایگان هستند .
نوع سوم اتاق ها هتل واحد های اقامتی ۶۴ متری هستند که نمایی رو به دریا و شهر دارند. اسم این اتاق ها سوئیت جامع یا اگزکیوتیو است .این اتاق ها نیز دارای حمام خصوصی با وان و دوش مجزا، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه چای/ قهوه ساز، خدمات اتو، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و اینترنت رایگان هستند.

رستوران هتل


در کنار ساحل خوردن غذاهای دریایی با دیدن چشم انداز دریا لذت وصف ناپذیر خاصی دارد .آرامش دریا صدای مرغ های دریایی بر فراز آسمان و همچنین صدای موج ها که آهسته خود را به ساحل می رسانند اشتها را باز کرده و لذت خوردن این غذاها را دو چندان می کند. غذاهای دریایی چینی و سالم در رستوران چینی" اور گرین" سرو می شود. اما اگر به غذاهای دریای علاقه ندارید" کافه لورل" بهترین گزینه است؛ این رستوران با انواع غذاهای بین المللی و ناب خود توجه همه گردشگران را به خود جلب کرده است. اگر به دنبال رستورانی با اجرای موسیقی زنده هستید نیازی به رفتن به مرکز شهر و یافتن رستوران لاکچری ندارید چرا که رستوران های لابی لانژ و پول ساید تریس با برگزاری موسیقی زنده و نوشیدنی از مهمانان پذیرایی می کنند. با خرید بلیط اررزان هواپیما و رزرو این هتل، تمام این لحظات ناب را تجربه خواهید کرد.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


در این هتل برای کودکان شما نیز امکاناتی در نظر گرفته شده است مثل استخر ویژه کودکان. کودکان عاشق آب بازی هستند وقطعا بیشتر وقت خود را در این بخش هتل خوهند بود. اگر می خواهید فرزندتان سفری این سفری فراموش نشدنی را تجربه کند پس بلیط هواپیما خارجی خریده و در رزرو این هتل شک به دل راه ندهید. این هتل مجهز به باشگاه ورزشی تناسب اندام برای آن هایی است که در سفر هم به سلامتی جسمی خود اهمیت می دهند.

امکانات و خدمت کلی هتل


امکانات عالی و منحصر به فرد این هتل ۵ ستاره باعث می شود حس کنید در بهشت هستید! هر چیزی که لازم دارید در این هتل وجود دارد و با اقامت در این هتل به پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، خدمات کانسریج، خدمات سونا و جکوزی وخدمات ماساژ دسترسی خواهید داشت.

فاصله هتل اورگرین لورل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا گارنی ‌پاراگون : ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان جزیره : ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گا رنی : ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تایم پنانگ : ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا فرست اونیو پنانگ : ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه واندرفود : ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است