search
menu

هتل The Gardens – A St Giles Signature Hotel & Residences Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Gardens – A St Giles Signature Hotel & Residences Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل اند رزیدنس گاردنز اس تی جایلز سیگنیچر کوالالامپور
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اند رزیدنس گاردنز اس تی جایلز سیگنیچر کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Gardens – A St Giles Signature Hotel & Residences Kuala Lumpur


هتل اند رزیدنس ۵ ستاره مجلل و لوکس گاردنز اس تی جایلز سیگنیچر کوالالامپور اقامتگاه‌هایی زیبا در بالای مرکز خرید برتر گاردنز مال ارائه می‌کند. این هتل دارای اقامتگاه با لابی‌های مجزا است و به یک استخر بی‌نهایت زیبا با چشم‌انداز خیره‌کننده از شهر و مرکز تناسب اندام دسترسی دارد. برج‌های دو قلوی پتروناس، بازار مرکزی کوالالامپور، آکواریوم کوالالامپور، موزه ملی مالزی و باغ گیاه شناسی پردانا از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل هستند. این هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور ۴۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کشور مالزی و شهر کوالالامپور را داشته باشید، هتل The Gardens – A St Giles Signature Hotel & Residences Kuala Lumpur با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل اند رزیدنس گاردنز اس تی جایلز سیگنیچر کوالالامپور


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند. اینرنت بی سیم رایگان در سراسر هتل The Gardens – A St Giles Signature Hotel & Residences Kuala Lumpur در دسترس است. رفت و آمد از فرودگاه و بازگشت به فرودگاه را می‌توان به راحتی با خدمات ترانسفر فرودگاهی ترتیب داد. خدمات کرایه تاکسی و ماشین ارائه شده توسط هتل آپارتمان، گشت و گذار در کوالالامپور را راحت‌تر می‌کند. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل بهره‌مند شوند. خدمات میز پذیرش از جمله خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات می‌تواند به میهمانان کمک کند. تهیه بلیط برای بهترین تفریحات شهر از طریق خدمات بلیط و تورهای آپارتمان سرویس دهی می‌شود. سیگار کشیدن در هر نقطه از هتل مجاز نیست. استعمال دخانیات فقط در مناطق مخصوص سیگار کشیدن در این هتل آپارتمان مجاز است. این هتل آپارتمان غیرسیگاری شامل یک مرکز تجاری نیز است.
توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. یک باشگاه تناسب اندام و یک استخر روباز نیز برای علاقمندان به ورزش در نظر گرفته شده است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و حمام آفتاب بگیرید. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. هتل اند رزیدنس گاردنز اس تی جایلز سیگنیچر کوالالامپور دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و مالایی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل The Gardens – A St Giles Signature Hotel & Residences Kuala Lumpur عبارتند از:
• آپارتمان یک خوابه لوکس
• آپارتمان دو خوابه لوکس
• اتاق دبل لوکس
• اتاق پریمیر اکسکیوتیو
• اتاق توئین لوکس
همه اتاق‌های میهمان برای راحتی طراحی شده‌اند و مجموعه‌ای از امکانات را برای تضمین شبی آرام ارائه می‌دهند. همه اتاق‌های هتل اند رزیدنس گاردنز اس تی جایلز سیگنیچر کوالالامپور مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان و ویژگی‌های طراحی اضافی مانند بالکن یا تراس هستند. در برخی از اتاق‌های منتخب، می‌توانید یخچال، آب بطری، قهوه‌ساز یا چای‌ساز و مینی‌بار را در اختیار داشته باشید. بد نیست بدانید که سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله در حمام‌های میهمان وجود دارد.

رستوران هتل


صبحانه‌ای مقوی در بوفه در The Spread سرو می‌شود، در حالی که غذاخوری‌های عالی در Sage که دارای آشپزخانه اوپن است، در دسترس هستند. سالن لابی مجموعه‌ای از کوکتل‌ها را ارائه می‌دهد. غذای مخصوص کودک و غذاهای رژیمی و گیاهی نیز در صورت درخواست در هتل The Gardens – A St Giles Signature Hotel & Residences Kuala Lumpur در دسترس هستند.

فاصله هتل اند رزیدنس گاردنز اس تی جایلز سیگنیچر کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد تین هو: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک پرندگان تامان برونگ: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه کوالالاپور: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی پردانا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا برج های دو قلوی پتروناس: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است