search
menu

هتل Tamu Hotel & Suites Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tamu Hotel & Suites Kuala Lumpur
اماکن نزدیک هتل تامو و سوئیتس کوالالامپور

درباره هتل Tamu Hotel & Suites Kuala Lumpur


هتل تامو و سوئیتس کوالالامپور یک هتل ۴ ستاره پیشنهادی برای کسانی است که قصد دارند در نزدیکی مرکز خرید مشهور Suria KLCC کوالالامپور اقامت کنند. این هتل که در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرارگرفته، از امکانات بی‌شماری نظیر رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب‌اندام، سالن زیبایی، فروشگاه و پارکینگ رایگان برخوردار بوده و خدماتی از قبیل اینترنت رایگان و نظافت روزانه را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.
گفتنی است که تمامی واحدهای اقامتی هتل Tamu hotel & suites kuala lumpur به دکوراسیونی زیبا و مبلمانی شیک مزین‌ و به اسباب و لوازم مدرنی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، میزتحریر، سشوار و چای‌ساز برقی مجهز شده‌اند. ناگفته نماند که جهت رفاه حال میهمانان گرامی، تمامی واحدهای اقامتی هتل تامو و سوئیتس کوالالامپور از حمامی خصوصی با کلیه لوازم مورد نیاز برای استحمامی آرامش‌بخش برخوردار است. همچنین در برخی از واحدهای اقامتی این هتل، آشپزخانه کوچکی تعبیه‌شده که میهمانان گرامی را قادر می‌سازد که در صورت عدم تمایل به صرف غذا در رستوران، غذای خود را در واحد اقامتی خود نوش جان کنند.
میهمانان هتل در طول اقامت خود می‌توانند هرروز صبح به رستوران هتل تامو و سوئیتس کوالالامپور مراجعه کرده و صبحانه مقوی و لذیذ خود را در فضای دل‌نشین این رستوران میل کنند. گفتنی است که برای صرف ناهار و شام نیز رستوران هتل Tamu hotel & suites kuala lumpur خدمات رضایت‌بخشی را به میهمانان خود عرضه کرده و آن‌ها را از دردسر یافتن رستورانی باکیفیت در شهر کوالالامپور رها می‌سازد.
از آنجایی‌که هتل تامو و سوئیتس کوالالامپور در نزدیکی ایستگاه‌ اتوبوس واقع‌شده، میهمانان در طول اقامت خود می‌توانند به‌راحتی به‌تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشند و از جاذبه‌های دیدنی کوالالامپور دیدن کنند.

اماکن نزدیک هتل تامو و سوئیتس کوالالامپور


فاصله تا موزه مرکز اکتشافات پتروساینز: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سوریا کوالالامپور: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا KLCC پارک: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور: ۱ کیلومتر
فاصله تا گالری استارهیل: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آسمان‌خراش بارجایا تایمز اسکوئر: ۲.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است