search
menu

هتل Melia Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Melia Kuala Lumpur
امکانات عمومی هتل ملیا کوالالامپور
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ملیا کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Melia Kuala Lumpur


هتل ملیا از هتل‌های ۴ ستاره شیک در شهر کوالالامپور است. این هتل زیبا در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرارگرفته و دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دارد، بنابراین از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی کوالالامپور مانند خیابان پتالینگ، میدان مردکا، کاخ ملی، موزه ملی و موزه هنرهای اسلامی بازدید کنید. از پنجره‌های این هتل نیز در طول شبانه‌روز می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. از امکانات مشهور و پرطرفدار هتل Melia Kuala Lumpur می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که مسافران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. سایر امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از: اینترنت وای فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت و خانه‌داری روزانه، پارکینگ اختصاصی، اتاق خانواده، باشگاه بدنسازی، رستوران، روم سرویس، گاوصندوق و امنیت درب‌های ورودی. چندین مرکز خرید در چند قدمی هتل ملیا واقع‌ شده‌اند و تا مرکز شهر حدوداً ۳.۳ کیلومتر فاصله وجود دارد. فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور نیز در فاصله ۶۲ کیلومتری واقع‌ شده است.

امکانات عمومی هتل ملیا کوالالامپور


با توجه به این‌که هتل ملیا در مرکز منطقه تجاری بوکیت واقع‌ شده است، بنابراین مسافران از سراسر جهان برای خرید بلیط هواپیما کوالالامپور و رزرو این هتل بی‌نظیر مشتاق هستند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های این هتل قابل‌دسترس است. بخش شستشو نیز شامل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی هستند. خدمات دیگر نیز عبارت‌اند از: اتاق چمدان، فکس و فتوکپی. برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها می‌توانید به بخش بیزینس بروید. بخش تور گردشگری انواع بازدید و سفر را برای مسافران هماهنگ می‌کنند. در لابی هتل Melia Kuala Lumpur می‌توانید به مغازه سوغاتی فروشی رفته و انواع سوغاتی‌ها را بخرید. در صورت نیاز به خشکشویی می‌توانید به پرسنل بخش پذیرش اطلاع دهید و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات استفاده کنید. پارکینگ اختصاصی نیز در این هتل دایر بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی به طور روزانه باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزیایی، مالایی، چینی صحبت می‌کنند. مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌ شده است.

امکانات تفریحی هتل


استخر شنای روباز از امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌رود. این استخر در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. ساعت کاری این استخر از ۷ صبح تا ۷ شب اعلام‌ شده است و مسافران می‌توانند ساعت خوشی را در این قسمت بگذرانند. همچنین باشگاه بدنسازی نیز در هتل ملیا دایر بوده و در این باشگاه می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته ورزش کنید. همچنین بولینگ و گلف نیز با هزینه جداگانه انجام می‌گیرد.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در هتل ملیا عبارت‌اند از: اتاق لول، اتاق ملیا، اتاق پریمیوم، سوئيت لول و اتاق خانواده دوخوابه. اتاق‌های مدرن هتل Melia Kuala Lumpur با امکانات رفاهی خوب خود از میهمانان استقبال می‌کنند. برخی از این امکانات عبارت‌اند از: تلویزیون، کاناپه تخت شو، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی فرنگی. تمامی اتاق‌ها روشن و دلباز بوده و با دکوراسیون شیک چشم‌انداز زیبایی رو به استخر و شهر دارند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از: میز کار، فضای نشیمن، مینی بار، کتری برقی و گاوصندوق.

رستوران هتل


سه رستوران در هتل ملیا کوالالامپور فعالیت دارند و انواع غذاهای خوشمزه اسپانیایی، محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند. در این رستوران غذاها به صورت منویی سرو می‌شوند و برای وعده‌های ناهار و شام نیز به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شوند. در کنار استخر نیز کافی‌شاپ دایر بوده و انواع نوشیدنی سرو می‌کنند و تا پاسی از شب باز است.

فاصله هتل ملیا کوالالامپور تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج مناره کوالالامپور: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوالالامپور: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی مالزی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است