search
menu

هتل J-Hotel by Dorsett Kuala lumpur

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
رباره هتل J-Hotel by Dorsett Kuala lumpur
امکانات و خدمات عمومی هتل جی بای دورست کوالالامپور
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی بای دورست کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک
د

رباره هتل J-Hotel by Dorsett Kuala lumpur


هتل جی بای دورست در سال ۲۰۱۹ در شهر کوالالامپور شروع به کار کرده است. جی بای دورست از هتل‌های ۳ ستاره کوالالامپور است و خدمات مناسبی به مهمانان ارائه می‌کند. J-Hotel by Dorsett Kuala lumpur در موقعیت مکانی جذابی قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی کوالالامپور دارد. برج‌هایی دوقلوی پتروناس در ۱.۴ کیلومتری هتل قرار گرفته و ساختمان سلطان عبدالصمد فقط ۲.۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. شهر کوالالامپور به دلیل طبیعت بکر و فرهنگ اصیلش گردشگران زیادی را به خرید آنلاین بلیط هواپیما کوالالامپور مجاب می‌کند. با اقامت در هتل جی دورست تعطیلات جذابی در این شهر سپری خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل جی بای دورست کوالالامپور


هتل جی بای دورست ساختمان ۱۲ طبقه‌ی نوسازی دارد. در هتل جی بای دورست امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان مهیا می‌کند. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های چینی، مالایی و انگلیسی بوده و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. پذیرش هتل جی بای دورست ۲۴ ساعته است. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت از ساعت ۶ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل J-Hotel by Dorsett Kuala lumpur پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. از امکانات دیگر هتل جی بای دورست می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات خانه‌داری در هتل دورست به صورت رایگان انجام می‌گیرد. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل جی بای دورست دسترسی راحت به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی است. ایستگاه مترو در ۵۰۰ متری هتل قرار گرفته و امکان گردشی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. ناگفته نماند حیوانات خانگی در هتل پذیرفته نمی‌شوند. فرودگاه‌های سلطان عبدالعزیز شاه و فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور به ترتیب ۱۷ و ۴۰ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


با اقامت در هتل جی بای دورست در بهترین نقطه کوالالامپور از خواب بیدار خواهید شد. هتل جی بای دورست دارای ۱۵۲ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی هتل J-Hotel by Dorsett Kuala lumpur شامل اتاق سوپریور دوبل یا تویین، اتاق سوپریور پلاس و اتاق استاندارد دوبل یا تویین است. منظره زیبایی از شهر از اتاق‌ها دیده می‌شود. امکانات باکیفیتی در اتاق‌ها قرار گرفته و اقامت راحتی در هتل سپری خواهید کرد. تمامی واحدهای اقامتی هتل جی بای دورست دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. کتری برقی، میز، تلفن و کمد لباس از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. ناگفته نماند هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه نیز نیستند و لازم است این نکته را حین رزرو اتاق در نظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


هتل J-Hotel by Dorsett Kuala lumpur در مرکز کوالالامپور ساخته شده و گزینه‌ای عالی برای گردش در شهر است. مهمانان علاقه‌مند به جاهای تاریخی از اقامت در هتل جی بای دورست لذت خواهند برد. با یک پیاده‌روی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از مراکز خرید، گالری‌ها و کافه‌های نزدیک هتل بازدید کرده و با فرهنگ غنی کوالالامپور آشنا شوید.

رستوران هتل


اقامتتان در هتل J-Hotel by Dorsett Kuala lumpur با صرف صبحانه‌ای خوشمزه آغاز خواهد شد. هتل جی بای دورست دارای رستوران باکیفیتی است و لازم نیست به دنبال رستوران دیگری باشید. انواع غذاهای آسیایی در فضایی مدرن سرو می‌شوند. انواع دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافی‌شاپ هتل موجود است.

فاصله هتل جی بای دورست کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک :KLCC Park ۱ کیلومتر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج منارا کی ال: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا ساختمان سلطان عبدالصمد: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه کوالالامپور: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کوالالامپور: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ‌های گیاه‌شناسی پردانا: ۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است