search
menu

هتل Hotel Pudu Plaza Kuala Lumpur

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Pudu Plaza Kuala Lumpur
امکانات و خدمات عمومی هتل پودو پلازا کوالالامپور
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پودو پلازا کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Pudu Plaza Kuala Lumpur


هتل پودو پلازا در مثلث طلایی کوالالامپور قرار گرفته و نوید اقامتی جذاب را به مهمانان می‌دهد. پودو پلازا از هتل‌های ۳ ستاره شهر کوالالامپور است و امکانات مناسبی به مهمانان ارائه می‌کند. با اقامت در Hotel Pudu Plaza Kuala Lumpur دسترسی خوبی به جاهای دیدنی کوالالامپور خواهید داشت. KLCC Park و برج‌های دوقلوی پتروناس از جاهای دیدنی شاخص شهر کوالالامپور هستند که حدود ۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. شهر کوالالامپور با جذابیت‌های گوناگونش گردشگران زیادی را به خرید آنلاین بلیط هواپیما کوالالامپور دعوت می‌کند. با اقامت در هتل پودو پلازا اوقات خوشی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل پودو پلازا کوالالامپور


در هتل Hotel Pudu Plaza Kuala Lumpur امکانات متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان‌های چینی و مالایی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش هتل خدمات کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل پودو پلازا چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. در صورت نیاز به خرید سری به مینی‌مارکت داخل هتل بزنید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. امکاناتی نظیر اتاق همایش، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، هتل پودو پلازا را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. ناگفته نماند هتل پودو پلازا برای رفاه حال مهمانان توانخواه بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات را نام برد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری و اتو استفاده کنید. ناگفته نماند فرودگاه‌های سلطان عبدالعزیز شاه و فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور به ترتیب در ۱۶ و ۳۹ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند. ورود حیوانات خانگی به هتل پودو ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل پودو پلازا دارای ۳۴۸ واحد اقامتی زیبا و راحت است. واحدهای اقامتی متنوعی در Hotel Pudu Plaza Kuala Lumpur وجود دارند و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان اقدام به رزرو واحد موردنظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق خانواده سه‌نفره، اتاق دلوکس، اتاق استاندارد (بدون پنجره)، اتاق استاندارد کویین، اتاق هانی‌مون، سوئیت، اتاق سوپریور کینگ، اتاق استاندارد کینگ و اتاق استاندارد تویین است. تلویزیون صفحه‌تخت و سیستم تهویه مطبوع در تمام اتاق‌ها موجود است. کتری برقی، میز، کمد لباس، تلفن و رخت‌آویز از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید به همراه هم‌سفرانتان به بازی تنیس در داخل هتل مشغول شوید. Hotel Pudu Plaza با دسترسی راحت به جاهای دیدنی کوالالامپور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گردش در شهر است. در هتل پودو خدمات تور به مهمانان ارائه می‌شود. منطقه پیاده‌روی بوکیت بینتانگ کمتر از ۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی کوالالامپور است. کافه‌ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی متنوعی در بوکیت بینتانگ وجود داند که با پیاده‌روی کوتاهی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. ناگفته نماند با پرداخت هزینه می‌توانید بلیط سیستم حمل‌و‌نقل عمومی از هتل دریافت کنید.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. در Hotel Pudu Plaza صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. ناگفته نماند با توجه به موقعیت مکانی جذاب هتل رستوران‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای کوالالامپور هستند.

فاصله هتل پودو پلازا کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کی ال سی سی: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا ساختمان سلطان عبدالصمد: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان مردکا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی مالزی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی کوالالامپور: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ‌های گیاه‌شناسی پردانا: ۳.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است