search
menu

هتل Hilton Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Kuala Lumpur
امکانات و خدمات عمومی هتل هیلتون کوالالامپور
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیلتون کوالالامپور تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hilton Kuala Lumpur


هتل هیلتون کوالالامپور یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس پایتخت مالزی است که درست روبه‌روی موزه ملی مالزی واقع شده است و با ایستگاه مرکزی کوالالامپور تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. خریداران بلیط هواپیما مالزی با اقامت در این هتل می‌توانند از خدماتی در سطح استانداردهای جهانی بهره‌مند شوند. هتل هیلتون کوالالامپور باسابقه که بیش از ۱۵ سال در عرصه گردشگری فعالیت داشته با امکانات مدرنش برای سفرهای کاری و تفریحی ایده‌آل است. این هتل به منطقه تجاری شهر نزدیک بوده و اتاق‌های جلسه آن از تکنولوژی روز دنیا برخوردارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل هیلتون کوالالامپور


برج ۲۶ طبقه هتل هیلتون نه تنها یکی از باعظمت‌ترین ساختمان‌های کوالالامپور است بلکه از مدرن‌ترین‌هایش به حساب می‌آید و همانند بقیه هتل‌های گروه هیلتون توانسته در صدر بهترین‌های شهر خود باشد. این هتل ۵ رستوران محبوب شهر را در خود جای داده و دارای استخری با فضای خاص و زیبا، باشگاهی کاملا مجهز، مرکز اسپا و همچنین اتاق‌های جلسه متنوع است. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد و پارکینگی غیررایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. در این هتل ایستگاه شارژ خودروهای برقی نیز وجود دارد. علاوه بر این‌ها به گفته مهمانان هتل هیلتون کوالالامپور، پرسنل این هتل به صورت کاملا حرفه‌ای از آن‌ها میزبانی کرده‌اند و مهمانان با رضایت بسیار زیادی راهی خانه‌هایشان می‌شوند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هنگام رزرو هتل هیلتون کوالالامپور، طیف گسترده‌ای از واحدهای اقامتی برایتان نمایش داده می‌شود. تعداد واحدهای اقامتی هتل هیلتون به ۵۱۲ واحد می‌رسد و این واحدها در قالب اتاق، سوئیت و واحدهای اگزکیوتیو ارائه می‌شوند. این واحدهای اگزکاتیو به سالن یا لژ ویژه دسترسی دارند و در متراژهای ۳۸ تا ۵۸ مترمربعی هستند. با رزرو واحدهای اگزکیوتیو می‌توان از صبحانه، نوشیدنی‌ها و اسنک‌های رایگان در طول روز بهره‌مند شد. تمامی واحدهای هتل Hilton کوالالامپور به سبک مدرن دکور شده‌اند و فضای دلباز و نورگیری دارند. از واحدهای طبقات بالاتر هتل چشم‌اندازهای زیبایی از شهر یا دریاچه پیداست. امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه‌تخت، مینی بار، میز کار، اسپیکر بلوتوثی، چای‌ساز و تهویه مطبوع در تمامی واحدها گنجانده شده است. لاکچری‌ترین واحدهای هتل هیلتون کوالالامپور پنت هاوس‌ها، پرزیدنتال سوئیت‌ها و لایف استایل سوئیت‌های آن هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل هیلتون با داشتن اتاق‌های جلسه کاملا مجهز و مدرن کمک می‌کند تا مهمانان جلسات کاری موثری برگزار کنند. این هتل در مجموع ۱۶ اتاق جلسه دارد و بزرگ‌ترین اتاق آن ۱۱۸۱ مترمربع است. در مرکز اسپای هتل پکیج‌های ویژه‌ای ارائه می‌شوند و شامل لایه برداری، ماساژ و خدمات فیشال هستند. این بخش هتل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای مهمانان است. در این هتل کلاس‌های یوگا و بدنسازی نیز تشکیل می‌شوند و مهمانان می‌توانند همراه با مربی شخصی ورزش‌های بدنسازی خود را انجام دهند. در کنار استخرِ محوطه هتل جکوزی نیز وجود دارد. همچنین برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای مثل ساعات شادی و دی‌جی نیز در هتل هیلتون کوالالامپور برگزار می‌شوند.

رستوران هتل


هنگام رزرو هتل هیلتون یکی از گزینه‌های پیش‌روی مهمانان پکیج‌های شامل صبحانه است و از این طریق یا رزرو واحدهای اکسکیوتیو می‌توانند صبحانه‌های رایگانی داشته باشند. این هتل رستوران‌هایی با فضاهای متفاوت و منوی متنوع دارد و هر یک از این رستوران‌ها جزو برترین‌های شهر کوالالامپور به حساب می‌آیند. رستوران “Boardwalk” که با نخل‌های خرما احاطه شده و دیوارهایی شیشه‌ای دارد، با چشم‌اندازهایی از دریاچه محیطی دلنشین برای صرف غذا است. مهمانان می‌توانند برای صرف گوشت گریل شده و غذاهای دریایی به رستوران “Chambers Grill Room” سر بزنند. در رستوران چینی “Chynna” نیز غذاهای سنتی چینی سرو می‌شود. رستوران “Graze” هتل هیلتون در فضای مدرن خود غذاهای اروپایی سرو می‌کند و حتی می‌توان در اتاق‌های خصوصی رستوران غذای خود را میل کرد. در رستوران “Iketeru” سرآشپزی ژاپنی بهترین غذاهای ژاپنی کوالالامپور را طبخ می‌کند.

فاصله هتل هیلتون کوالالامپور تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی مالزی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی مالزی: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید میدولی مگامال: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است