search
menu

هتل OYO 89717 Budget Star Hotel Kuala Lumpur

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل OYO 89717 Budget Star Hotel Kuala Lumpur
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل باجت استار
امکانات اتاق های هتل باجت استار
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
نکته اقامت در هتل باجت استار
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل باجت استار کوالالامپور تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل OYO 89717 Budget Star Hotel Kuala Lumpur


هتل باجت استار کوالالامپور که با نام First and New Star Hotel Kuala Lumpur هم شناخته می‌شود، یکی از هتل های ۲ ستاره و مقرون به صرفه مالزی است که با امکانات قابل قبولی اقامتی راحت و آرامش بخش را برای مهمانان خود فراهم می کند. این هتل با کمی فاصله از محله چینی های کوالالامپور و در خیابان پتالینگ قرار گرفته و ساختمان ۷ طبقه اش به راحتی از ساختمان ها و مغازه های دیگر متمایز می شود. این هتل با نام OYO شناخته شده و بیش تر به خاطر هزینه اقامت و موقعیت مکانی اش به یکی از اولویت های انتخابی خریداران بلیط هواپیما کوالالامپور تبدیل شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


بیش تر می توان گفت که هتل اویو باجت استار کوالالامپور انتخاب کسانی است که به دنبال سفر مقرون به صرفه هستند ولی امکانات و خدماتی همچون اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، اتاق های استعمال سیگار، آسانسور و پذیرش ۲۴ در سطح کیفی متوسطی ارائه می شوند و حتی کادر پذیرش به زبان های انگلیسی و چینی نیز آشنایی دارند و به همین دلیل برقراری ارتباط با آن ها سخت نیست.

انواع اتاق های هتل باجت استار


هتل اویو باجت استار کوالالامپور دارای ۴۹ واحد اقامتی است که شامل اتاق های استاندارد، دلوکس، دلوکس تریپل، سینگل، استاندارد تویین، استاندارد دابل و سوئیت های سوپریر و خانواده است. این واحدها در ظرفیت های مختلف ۱ تا ۵ نفره به مهمانان عرضه می شوند و در هنگام رزرو می توانید عکس های مربوط به هر اتاق را مشاهده و سپس انتخاب کنید.

امکانات اتاق های هتل باجت استار


اتاق های نقلی هتل باجت استار کوالالامپور چیدمان بسیار ساده ای دارند و در آن ها می توان از چای ساز، تلویزیون ماهواره ای، حوله، حمام اختصاصی، بیده، میز، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان بهره مند شد. در تزیین و دکوراسیون اتاق های این هتل OYO 89717 Budget Star Hotel Kuala Lumpur ظرافت خاصی به کار نرفته و ممکن است با هر سلیقه ای سازگار نباشد ولی کسانی که تجربه اقامت در مهمانپذیرها را داشته باشند می توانند این هتل را برگزینند.

گزینه های صرف غذا


با توجه به موقعیت استراتژیک هتل باجت استار کوالالامپور یافتن رستوران مناسب کار سختی نیست، چون رستوران های متنوعی در چند صد متری هتل قرار دارند و می توانید غذاهایی متناسب با ذائقه خود را از منوی آن ها انتخاب کنید. نزدیک ترین رستورانی که در چند قدمی هتل می بینید، رستوران ونوس است و بعد از آن رستوران دریایی چونگ یون، زاتولیشس و رستوران ناسی کاندار برکات آریفین به ترتیب نزدیک ترین آن ها به حساب می آیند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


اقامت در هتل باجت استار کوالالامپور برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است و پذیرش هتل در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه اتو، سشوار و یا دریافت چمدان مهمانان و ارائه روم سرویس در ساعات محدودی است. ضمنا کسانی که با وسایل نقلیه به هتل باجت استار مراجعه کنند باید به دنبال جای پارکی در اطراف هتل باشند.

نکته اقامت در هتل باجت استار


از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ قانونی وضع شده که مطابق با آن مهمانان خارجی هتل موظف به پرداخت مالیات برای اقامت خود در هتل هستند. به این صورت که هتل به ازای هر شب اقامت در هر اتاقی مبلغ مشخصی را هنگام چک اوت از مهمانانش دریافت می کند.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی خوب
قیمت مقرون به صرفه

فاصله هتل باجت استار کوالالامپور تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مای تاون: ۱ کیلومتر
فاصله تا میدان زبرا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا رستوران شام در آسمان مالزی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار پودو وت: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا گالری استارهیل: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: ۲.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است