search
menu

هتل Arenaa Star Hotel Kuala Lumpur

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arenaa Star Hotel Kuala Lumpur
اتاق‌های هتل آرنا استار کوالالامپور
امکانات ورزشی و سلامتی هتل آرنا استار
رستوران‌های هتل آرنا استار کوالالامپور
خدمات هتل آرنا استار کوالالامپور
امکانات هتل آرنا استار برای معلولان و سالخوردگان
موقعیت مکانی هتل آرنا استار کوالالامپور
فاصله هتل آرنا استار کوالالامپور تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Arenaa Star Hotel Kuala Lumpur


هتل آرنا استار کوالالامپور از هتل‌های ۳ ستاره شهر کوالالامپور است. با توجه به اینکه این روزها قیمت بلیط هواپیما کوالالامپور و سفر به این شهر با افزایش زیادی رو به رو شده است، مطمئنا انتخاب هتل ارزانی مثل Arena Star Hotel می‌تواند تاثیر چشم گیری در کاهش هزینه‌های سفر شما داشته باشد. جالب اینجاست که هتل آرنا استار علی رغم پایین بودن هزینه اقامتش، امکانات بسیار با کیفیتی نسبت به اقامتگاه‌های هم تراز با خود در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

اتاق‌های هتل آرنا استار کوالالامپور


سیستم تهویه مطبوع، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاو صندوق و چای ساز امکاناتی هستند که در اتاق‌های دنج و باصفای هتل آرنا استار کوالالامپور ارائه می‌شوند. دست به دست دادن این امکانات و دکوراسیون آرامش بخش اتاق‌های این هتل، لذت سپری کردن لحظات در این اتاق‌ها را چندین برابر می‌کند. جالب است بدانید که در تمامی اتاق‌های این هتل Arenaa Star Hotel Kuala Lumpur حمامی اختصاصی فراهم شده که دارای دوش و سشوار است. این حمام بهترین مکان برای شما بعد از گشت و گذار در شهر و خستگی ناشی از آن خواهد بود.

امکانات ورزشی و سلامتی هتل آرنا استار


برای اینکه اقامتگاه منتخب شما در شهر کوالالامپور دارای تجهیزات لازم برای ورزش و تندرستی باشد، لازم نیست سراغ هتل‌های گرانقیمت ۵ ستاره بروید. همین که بتواند اتاقی در هتل آرنا استار کوالالامپور برای خودتان رزرو کنید یعنی فرصت استفاده از سالن ورزشی مدرن و مجهزی در اختیار شما خواهد بود. نگران خستگی بعد از ورزش هم نباشید. سرویس ماساژ هتل آرنا استار که توسط متخصصان امر ارائه می‌شود، طراوت و شادابی را دوباره به شما هدیه خواهد کرد.

رستوران‌های هتل آرنا استار کوالالامپور


از نقاط برجسته و جالبی که همواره در مورد هتل آرنا استار کوالالامپور مطرح می‌شود، برخوداری این اقامتگاه از ۲ رستوران شیک و منحصر به فرد است. این رستوران‌ها فرصت میل کردن انواع غذاهای آسیایی، هندی و بین المللی را در محیطی بسیار دلنشین به وجود آورده‌اند. جالب است بدانید که تعداد هتل‌های ۳ ستاره‌ای که مجهز به ۲ رستوران مجزا باشند در سطح قاره آسیا شاید به تعداد انگشتان یک دست نرسد. پس همین مورد یک مولفه بسیار مهم در توصیف بی نظیر بودن هتل آرنا استار کوالالامپور است.

خدمات هتل آرنا استار کوالالامپور


هتل آرنا استار کوالالامپور کارکنانی دارد که به چندین زبان زنده جهان از جمله زبان‌های هندی و انگلیسی مسلط هستند. این کارکنان در بخش‌های مختلف هتل با تامین امنیت ۲۴ ساعته، ارائه سرویس‌های مختلفی نظیر شستشوی لباس، نظاف روزانه، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، رزرو تور، روم سرویس و چندین سرویس مختلف دیگر، روند اقامت را کاملا مطابق میل مهمانان کرده و آرامش و آسودگی را در مقیاس وسیعی وارد مسافرت آنها می‌کنند.

امکانات هتل آرنا استار برای معلولان و سالخوردگان


اگر بین دوستان، آشنایان، خانواده و یا هر کس دیگری که همراه با او می‌خواهید بلیط هواپیما کوالالامپور بخرید، فردی سالخورده یا معلول وجود دارد، شما هرگز نباید نگران راحتی و رفاه وی باشید. زیرا هتل آرنا استار کوالالامپور با بسترسازی مناسب برای معلولین و همچنین راه‌اندازی آسانسور برای دسترسی به طبقات فوقانی، تمامی مشکلات احتمالی را از سر راه این افراد برداشته است.

موقعیت مکانی هتل آرنا استار کوالالامپور


اگر می‌خواهید در سفر به کوالالامپور، اقامتگاهی داشته باشید که در قلب این شهر واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به نقاط مشهور دارد، هتل آرنا استار کوالالامپور یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. جالب است بدانید که بسیاری از نقاط مهم شهر کوالالامپور در محدوده ۱ کیلومتری این هتل واقع شده‌اند و دسترسی به اغلب آنها تنها با ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده روی یا استفاده از وسایل حمل و نقل امکان پذیر است.

فاصله هتل آرنا استار کوالالامپور تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا عمارت سلطان عبد الصمد: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد جالان ایندیا: ۵۰۰ متر
فاصله تا میدان مرداکا: ۶۰۰ متر
فاصله تا خیابان پتالینگ: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج کی ال: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه ملی پارچه: ۹۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید سوگو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کی ال سی سی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج‌های دوقلوی پتروناس: ۱.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است