search
menu

هتل Stay Yotsuya Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tokyu Stay Yotsuya
امکانات و خدمات عمومی هتل توکیو استی یوتسویا
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل توکیو استی یوتسویا از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Tokyu Stay Yotsuya


هتل توکیو استی یوتسویا یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر است که در یوتسویای شینجوکو واقع شده است. ساختمان هتل به اندازه ۳ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه قطار یوتسویا فاصله دارد. با اقامت در این هتل مهمانان می‌توانند دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی توکیو مثل موزه تاریخی شینجوکو، باغ ملی شینجوکو گیوئن، قصر امپراطوری ژاپن و معبد میجی جینگو داشته باشند. اطلاعات مربوط به این جاذبه‌ها و همچنین بلیط هواپیما ارزان توکیو را می‌توان در سایت سفرمارکت پیدا کرد. این هتل چه برای سفرهای کاری و چه تفریحی مناسب است.

امکانات و خدمات عمومی هتل توکیو استی یوتسویا


این هتل قدیمی که بیش از یک دهه پیش فعالیت خود را در عرصه گردشگری شروع کرده، سابقه درخشانی از خود به جای گذاشته و از حیث‌های مختلفی رضایت مهمانانش را جلب کرده است. به عبارتی با رزرو هتل Tokyu Stay Yotsuya چه از نظر تمیزی اتاق‌ها و هتل، موقعیت مکانی، پرسنل، امکانات رفاهی و اینترنت مشکلی نخواهید داشت. ساختمان هتل دارای آسانسور بوده و اینترنت رایگان در تمامی اتاق‌ها ارائه می‌شود. پارکینگ اختصاصی هتل نیز به صورت غیررایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و امکاناتش از جمله میز پذیرش، سرویس بهداشتی، آسانسور و اتاق برای استفاده افراد توان‌‌جو بهینه شده‌اند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل توکیو استی یوتسویا اتاق‌های نسبتا بزرگ و دلبازی دارد و امکانات رفاهی همچون یک آشپزخانه مجهز به مایکروویو و ماشین لباسشویی در آن‌ها گنجانده شده تا مهمانان در طول اقامت خود حس حضور در خانه خود را داشته باشند. اتاق‌های هتل Tokyu Stay Yotsuya در مقایسه با اکثر هتل‌های توکیو متراژ بزرگ‌تری دارند و استفاده از رنگ‌های روشن در دکوراسیون آن‌ها فضای دلبازتری به اتاق‌ها داده است. برخی از اتاق‌های هتل توکیو استی یوتسویا دارای بالکن نیز هستند و از این بالکن‌ها چشم‌اندازهایی از خیابان و شهر پیداست. از امکانات دیگری که در اتاق‌های این هتل قرار داده شده می‌توان به تلویزیون، میز، گاوصندوق، چای ساز، یخچال، سشوار و حوله اشاره کرد. ضمن اینکه مبلمانی در اتاق‌ها قرار داده شده و حمام‌های آن‌ها نیز دارای لوازم بهداشتی و استحمام و همچنین وان هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


یک اتاق چندمنظوره در طبقه سوم هتل قرار دارد که مکان ایده‌آلی برای قرارهای کاری، جلسه‌ها و سایر امور کاری مهمان است. البته این اتاق چندان بزرگ نیست ولی از نورگیری خوبی برخوردار است. پرسنل هتل رفتاری بسیار دوستانه و در عین حال حرفه‌ای با مهمانان هتل دارند و در انجام امور مربوط به خدمات و امکانات هتل مثل کپی و فکس، خشکشویی و صندوق امانات می‌توان از آن‌ها کمک گرفت. ضمنا مهمانانی که زودتر از موعد مقرر به هتل می‌رسند، می‌توانند چمدان‌ها و بارهای خود را تحویل اتاق چمدان دهند و به برنامه‌های سفر خود برسند.

رستوران هتل


اقامت در هتل توکیو استی یوتسویا همراه با ارائه صبحانه رایگان نیست ولی مهمانان می‌توانند همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح به رستوران مجاور هتل مراجعه کرده و یکی از صبحانه‌های متنوع منو را انتخاب کنند. در منوی این رستوران ۹ صبحانه به سبک‌های ژاپنی، غربی و ترکیبی از این دو سبک ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند صبحانه خود را آنجا میل کنند یا بعد از انتخاب صبحانه خود، آن را در مایکروویو اتاقشان گرم کرده و میل کنند. رستوران‌ها و فست‌فودهایی در نزدیکی هتل وجود دارند و با ۱ تا ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

فاصله هتل توکیو استی یوتسویا از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا خیابان خرید شیمیچی: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخی شینجوکو: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی جینگو: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است