search
menu

هتل The B Ochanomizu Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل the b ochanomizu
امکانات و خدمات عمومی هتل بی اوچانومیزو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بی اوچانومیزو توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل the b ochanomizu


هتل بی اوچانومیزو توکیو یکی از هتل‌های ۳ ستاره است که در قلب شهر توکیو واقع شده است. موقعیت مکانی هتل به قدری ایده‌آل است که ایستگاه‌های مترو، موزه‌ها، گالری‌های هنری، جاهای دیدنی توکیو، ورزشگاه و پارک‌ها در فاصله نزدیک به ساختمان هتل قرار دارند و به راحتی می‌توان به همه آن‌ها دسترسی داشت. اگر به دنبال اقامتگاه مقرون به صرفه‌ای در توکیو باشید. این هتل نه تنها نرخ اقامتی مناسبی دارد بلکه هر آنچه برای اقامتی راحت و آسوده بدان نیاز داشته باشید، فراهم می‌کند. هتل د بی اوچانومیزو با بیش از ۱۲ سال فعالیت، سابقه درخشانی داشته و از موردِ پسندترین هتل‌های گردشگران توکیو بوده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بی اوچانومیزو


هتل بی اوچانومیزو در سال‌های اخیر به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش بهسازی شده و امکانات مدرنی جایگزین قبلی‌ها شده است. این هتل هتلی تمیز، مدرن و با صبحانه‌های لذیذ است. اتاق‌هایش نسبت به دیگر هتل‌های توکیو بزرگ‌تر و دلبازتر هستند. هتل فاقد پارکینگ است ولی دارای امکانات و خدماتی همچون اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق لاندری و ایستگاه کامپیوتر است. خدمات لاندری هتل به صورت سلف لاندری است ولی هزینه آن از مهمانان دریافت می‌شود. دستگاه‌های وندینگ نوشیدنی و اسنک نیز در هتل قرار داده شده تا مهمانان در هر ساعتی از شبانه روز امکان تهیه آن‌ها را داشته باشند و نیازی به بیرون رفتن از هتل نداشته باشند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


اتاق‌های نقلی و کوچک هتل the b ochanomizu دکوراسیون دلنشینی دارند و از نورگیری خوبی برخوردارند. این اتاق‌ها بسته به متراژ، معماری و رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیونشان تفاوت دارند و قبل از رزرو بهتر است نگاهی به اتاق بیاندازید تا جایی مطابق با سلیقه خود پیدا کنید. این هتل در مجموع ۷۲ باب اتاق دارد که در ۹ طبقه آن پراکنده شده‌اند. هنگام رزرو هتل بی اوچانومیزو گزینه‌هایی شامل اتاق‌های سینگل، دبل، تویین، تریپل، دلوکس کینگ و سوپریور کینگ برای مهمانان نمایش داده می‌شوند. در تمامی این اتاق‌ها امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، چای‌ساز، یخچال، تلویزیون صفحه‌تخت، کاناپه، میز، تلفن، سشوار و لوازم بهداشتی گنجانده شده است. ضمنا سرویس‌های بهداشتی این هتل مجهز به بیده هستند. کسانی که به بوی سیگار حساس‌اند می‌توانند در طبقاتی اقامت کنند که استعمال سیگار در آن‌ها مجاز نیست.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


بعد از دوندگی‌های روزانه در توکیو خدمات ماساژ می‌تواند این خستگی را از تن براند که هتل د بی اوچانومیزو چنین خدماتی به مهمانانش ارائه می‌دهد. امور مربوط به کپی و فکس را نیز می‌توان داخل هتل انجام داد. برای استفاده از اتاق چمدان و صندوق امانات در هر ساعتی می‌توان به پذیرش هتل مراجعه کرد. هتل با کار گذاشتن دوربین مداربسته در بیرون از ساختمانش امنیتی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. در طول اقامت هر مشکلی برای مهمانان پیش بیاید، پرسنل هتل با گشاده‌رویی اقدام به حل آن مسئله می‌کنند. در واقع هتل بخشی از محبوبیت خود را مدیون رفتار حرفه‌ای کارکنان خود است.

رستوران هتل


هتل بی اوچانومیزو فاقد رستوران است ولی همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح در سالن دنجی صبحانه‌ سرو می‌کند و از آنجایی که رزرو اتاق‌های این هتل همراه با ارائه صبحانه نیست، مهمانان باید هزینه‌ای جدا برای صبحانه پرداخت کنند. البته شکم‌گردی در توکیو از جذابیت‌های سفر به این شهر است و می‌توان در اطراف هتل غذاهایی متناسب با هر نوع ذائقه‌ای پیدا کرد. رستوران‌هایی مثل رستوران ایتالیایی «ایواکورا» و رستوران هندی « آروماس» در نزدیکی هتل واقع شده‌اند و از امتیاز بالایی برخوردارند.

فاصله هتل بی اوچانومیزو توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا ایستگاه توکیو: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید yaesu: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو اسکای تری: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است