search
menu

هتل Super Hotel Premier Ginza Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Super Hotel Premier Ginza
امکانات و خدمات عمومی هتل سوپر پریمیر گینزا توکیو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوپر پریمیر گینزا توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره Super Hotel Premier Ginza


هتل سوپر پریمیر گینزا توکیو از هتل‌های ۳ ستاره و محبوب توکیو است که درست روبروی خروجی A7 ایستگاه قطار هیگاشی- گینزا در محله جذاب گینزا واقع شده است. از هتل Super Hotel Premier Ginza تا مرکز خرید لوکس و مجلل گینزا ۶ که برندهای معروفی در آنجا پیدا می‌شود، تنها ۵۰۰ متر فاصله است. در ۱۰۰ متری هتل گالری‌ها و موزه‌هایی وجود دارند ولی معروف‌ترین جاهای دیدنی توکیو مثل ایستگاه توکیو، قصر امپراطوری ژاپن و برج توکیو در ۱ تا ۲.۵ کیلومتری هتل واقع شده‌اند. اگر بلیط هواپیما توکیو خریداری کرده‌اید و به دنبال اقامتگاهی نزدیک به جاذبه‌هایش هستید، از اقامت در این هتل منصرف نشوید چرا که ایستگاه‌های مترو و قطار به هتل بسیار نزدیک هستند و از سویی پرسنل این هتل میزبانی فوق‌العاده‌ای از مهمانانشان دارند، پس اقامتی به یادماندنی در این هتل انتظارتان را می‌کشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوپر پریمیر گینزا توکیو


از ویژگی‌های برجسته هتل سوپر پریمیر گینزا داشتن چشمه آبگرم آن است و مهمانان می‌توانند از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۹ صبح روز بعد در استخرش تنی به آب بزنند. از خواص آب این چشمه می‌توان به فواید آن برای پوست، درد مفاصل و بهبود شکستگی‌های استخوانی اشاره داشت. هتل سوپر پریمیر گینزا دارای پارکینگ اختصاصی است ولی استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه است. اینترنت رایگان و خدمات ماساژ در اتاق از جمله خدمات این هتل به حساب می‌آیند. ضمنا امکانات این هتل برای استفاده افراد توان‌جو نیز بهینه شده‌اند. این هتل نوساخت آسانسور نیز دارد.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


از آن‌جایی که مدت زیادی از افتتاح هتل سوپر پریمیر گینزا نمی‌گذرد، اتاق‌های هتل امکانات و اثاثیه مدرن و نویی دارند. این اتاق‌ها که در مجموع ۱۱۶ واحد هستند در قالب اتاق‌های استاندارد دبل، دلوکس دبل، استاندارد تویین، دلوکس تویین، دبل و اتاق‌هایی به سبک لافت ارائه می‌شوند. در همه این اتاق‌ها برای رفاه و آسودگی بیش‌تر مهمانان امکاناتی نظیر چای‌ساز، تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، حوله، میز و مبلمان قرار داده شده است. حمام‌های اتاق‌ها دارای وان، لوازم بهداشتی و سشوار بوده و سرویس بهداشتی‌ها نیز مجهز به بیده هستند.
اتاق‌های هتل Super Hotel Premier Ginza طراحی مدرنی دارند و رنگ‌های به کار رفته در المان‌های آن‌ها نیز فضای دلبازی به اتاق‌ها داده است. هر چه اتاق‌های طبقات بالاتر را برای اقامت انتخاب کنید، چشم‌اندازهای زیباتری از شهر و خیابان‌های اطراف را خواهید دید.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


پذیرش هتل سوپر پریمیر گینزا در ساعات محدودی در خدمت مهمانان هتل هستند و اگر سوال یا درخواستی داشته باشید، بهتر است در ساعات اعلام شده به آن‌جا مراجعه کنید. خدمات لاندری در این هتل به صورت سلف لاندری بوده و ماشین‌های لباسشویی سکه‌ای در طبقات هتل قرار داده شده‌اند. مهمانانی که زودتر از موعد مقرر به هتل رسیدند، می‌توانند چمدان‌ها و بارهای خود را تحویل اتاق چمدان هتل داده و گشتی در اطراف هتل بزنند. این هتل امنیت بالایی دارد و با نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین‌های مداربسته در بیرون و داخل ساختمان، محیط امنی را برای اقامت گردشگران توکیو فراهم کرده است. لازم به ذکر است که هتل سوپر پریمیر گینزا بیش‌تر محبوبیتش را مدیون پرسنل خوش‌برخورد و مهمان‌نوازش است.

رستوران هتل


مهمانانی که غذاهای ژاپنی با ذائقه‌شان سازگار است، می‌توانند صبح خود را با خوردن صبحانه در هتل شروع کنند. البته صبحانه‌های هتل رایگان نیستند و همه روزه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۹ صبح سرو می‌شوند. مهمانان برای انتخاب صبحانه، منویی ساده دریافت می‌کنند که متشکل از ۵ نوع صبحانه کامل است. کسانی که به دنبال صبحانه‌هایی به سبک آمریکایی هستند، می‌توانند به رستوران «دنی» در نزدیکی هتل بروند. رستوران‌هایی مثل «اوچیاما»، «یاباتون توکیو» و «نیو کسل» نیز در فاصله ۳ دقیقه پیاده‌روی از هتل قرار دارند و غذاهای لذیذی سرو می‌کنند.

فاصله هتل سوپر پریمیر گینزا توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید گینزا ۶: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه توکیو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است