search
menu

هتل Super Lohas Akasaka Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Super Lohas Akasaka Tokyo
امکانات و خدمات عمومی هتل سوپر لوهاس آکاساکا توکیو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوپر لوهاس آکاساکا تا جاهای دیدنی

درباره هتل Super Lohas Akasaka Tokyo


هتل سوپر لوهاس آکاساکا در میناتو توکیو واقع شده و جزو گزینه‌های اقامتی مناسب برای گردشگرانی و مسافرانی است که به دنبال هتلی خوب در توکیو هستند. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان و راحت به بسیاری از جاهای دیدنی توکیو اشاره کرد که بیشتر مهمانانش به آن تاکید داشته‌اند، پس وقت را هدر نداده و همین الان به صورت آنلاین علاوه بر رزرو بلیط هواپیما اتاق خود در این هتل را نیز رزرو کنید. اگر هم هنوز دو به شک هستید در ادامه مطلب به امکانات هتل نگاهی داشته باشید تا رزرو اتاق خود را آگاهانه و با خیالی آسوده انجام دهید. اگر به کمک بیشتری هم نیاز دارید بد نیست از راهنمای سفر به توکیو استفاده کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوپر لوهاس آکاساکا توکیو


مهمانان Super Hotel Lohas Akasaka Tokyo با اقامت در این هتل به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهد داشت. دارندگان خودرو مجبورند اتومبیلشان را در خیابان‌های اطراف هتل پارک کنند. هتل دارای امکانات لباسشویی (به صورت سکه ای) و پرس شلوار نیز هست. مهمانانی که عادت به سیگار کشیدن دارند، شاید در این هتل چندان راحت نباشند چون لوهاس آکاساکا سیگار کشیدن در کل ساختمان هتل را نپسندیده و از مهمانانش تقاضا دارد تا داخل محوطه و ساختمان هتل سیگار نکشند.
لوهاس آکاساکا به پاکیزگی محیط اهمیت زیادی می‌دهد به همین دلیل است که خدمات نظافت هتل به صورت روزانه و توسط کارکنان تخصصی شرکت‌های نظافتی انجام می‌شود. دیگر خوبی هتل در بحث نظافت و پاکیزگی وجود دستگاه‌های ضدعفونی کننده دست در اتاق ها و بخش کلیدداری است.
دیگر خدمات و امکانات لوهاس آکاساکا شامل دستگاه وندینگ (مخصوص نوشیدنی‌ها)، دستگاه فکس و کپی، رستوران و حمام عمومی است.
هتل دسترسی آسانی به ۲ ایستگاه مترو نزدیک خود دارد. در نتیجه نیازی به خودرو یا کرایه تاکسی ندارید چون جاهای دیدنی توکیو به راحتی با مترو در دسترستان خواهند بود.

اتاق‌های هتل


هتل لوهاس آکاساکا توکیو برای آسایش و راحتی مهمانانش انواع اتاق‌ها با خدمات متفاوت را ایجاد کرده است. شاید بد نباشد بدانید این هتل دارای اتاق‌هایی با تخت خواب چند طبقه نیز هست که برای خانواده‌ها و دوستان گزینه انتخابی خوبی است. برخی از اتاق‌های هتل فاقد خدمات نظافت روزانه و برخی دیگر اتاق‌های بدون سیگار هتل هستند. لوهاس برای بانوان نیز اتاق‌هایی مخصوص و جداگانه دارد.

امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل لوهاس به جز برخی تفاوت های جزیی که گفته شد، امکانات مشترک زیادی دارند. در تمامی اتاق‌ها تلویزیون، ملحفه و سشوار وجود دارد و همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. در انتخاب یخچال داخل اتاق‌ها نیز تلاش شده کم صداترین آن تهیه شود تا آسایش مهمانان در اتاق با صدایی گوش خراش آزرده نشود. سرویس بهداشتی اتاق‌ها نیز از نظر امکانات چیزی کم ندارد و مهمانان می‌توانند از لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و حوله‌هایی که در این سرویس‌ها قرار داده شده استفاده کنند.

امکانات سرگرمی و رفاهی هتل


تنها خدمات رفاهی هتل شامل چشمه آب گرم مصنوعی است که در ۲ تایم جداگانه بانوان و آقایان در اختیار مهمانان هتل است. به جرات می‌شود گفت این حمام بهترین خدمت رفاهی‌ای است که هتل ایجاد کرده! چون بعد از گشت و گذار در جاهای دیدنی توکیو تنها جایی که می‌تواند خستگی این گشت‌زنی را از تن به در کند چشمه آب گرم است.

رستوران هتل


هتل Super Lohas Akasaka Tokyo تنها یک رستوران دارد که در آن روزانه از ساعت ۷ تا ۹ ونیم صبح، صبحانه سلف سرویس برای مهمانانش سرو می کند.

فاصله هتل سوپر لوهاس آکاساکا تا جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید آکاساکا ساکاس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه مترو آکاساکا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه مترو آکاساکت میتسوک: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است