search
menu

هتل Shinkoiwa Park Tokyo

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shinkoiwa Park Tokyo
امکانات و خدمات عمومی هتل شینکویوا پارک توکیو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شینکویوا پارک تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Shinkoiwa Park Tokyo


شینکویوا پارک هتل از هتل‌های اقتصادی توکیو و انتخابی هوشمندانه برای مسافران و گردشگرانی است که به دنبال اقامتی آرام و بی دردسر در توکیو هستند. هتل در منطقه کاتسوشیوا قرار دارد که جزو مناطق محبوب، قدیمی و زیبای توکیو است؛ یکی از جاذبه‌های موجود در این منطقه خیابانی به نام Tateishi Ekimaedori است که در ۱ کیلومتری هتل است و انواع مغازه‌های مختلف را دارد و می‌توانید اجناس مختلفی را آنجا تهیه کنید. علاوه برآن می‌توانید با اقامت در این منطقه حس و حال زندگی در ژاپن باستان را داشته باشید. شینکویوا پارک نیز تلاش کرده تا با ارائه اقامتگاهی آرام و با امکانات، سهم خود در ایجاد خاطره اقامتی خوش برای گردشگران توکیو را ایفا کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل شینکویوا پارک توکیو


شینکویوا پارک با ارائه خدمات و امکانات مختلف تلاش کرده تا خاطره خوشی از اقامت در توکیو را برای مسافران و خریداران بلیط هواپیما این شهر رقم بزند. البته خدمات و امکانات هتل در حد ستاره‌هایش است و نباید از آن انتطار خدمات بیشتری را داشت با این حال مهمانان این هتل می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کرده و با اتصال به اینترنت رایگان هتل عکس‌ها و خاطرات خود از توکیو را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. کارکنان بخش پذیرش هتل نیز آماده کمک رسانی و راهنمایی مهمانان در مورد خدمات مختلف مانند اتاق چمدان هستند. بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است.
هتل دارای دستگاه وندینگ نوشیدنی هم هست. همانطور که شاید بدانید وندینگ ماشین دستگاه فروش خودکاری است که پس از دریافت کارت/ پول نوشیدنی مورد نظرتان را در اختیار شما قرار می‌دهد. هتل دارای اتاق رختشویخانه هم هست که می‌توانید آنجا پس از پرداخت هزینه از ماشین‌های لباسشویی استفاده کرده و سپس با استفاده از خدمات اتو لباس‌هایتان را اتو کنید.
خدمات نظافتی و پاکیزگی محیط برای هتل شینکویوا پارک اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل خدمه مخصوص هتل روزانه به نظافت بخش‌های مختلف هتل می‌پردازند.
شینکویوا پارک ترجیح می‌دهد مهمانان در فضای عمومی هتل سیگار نکشند به همین دلیل فضای مخصوص سیگاری در هتل ایجاد کرده تا مهمانان سیگاری به راحتی بتوانند سیگار بکشند.

اتاق‌های هتل


شینکویوا پارک ۲۳۲ واحد اقامتی دارد که با توجه به نیاز مهمانانش به انواع مختلفی تقسیم و هرکدام از این اتاق‌ها به خدمات و امکانات مختلفی تجهیز شده‌اند. برخی از اتاق‌های هتل بدون سیگار هستند و اگر می‌خواهید در اتاق‌تان به راحتی سیگار بکشید حتما باید از اتاق‌های سیگار آزاد هتل استفاده کنید.

امکانات اتاق‌های هتل


در همه اتاق‌های هتل می‌توان سیستم تهویه مطبوع را دید. برای اینکه حوصله مهمانان در اتاق سر نرود، تلویزیونی صفحه تخت در اتاق‌ها قرار داده شده است. برخی از اتاق‌ها به مبل و فضای نشیمن نیز مجهز شده‌اند. برای آسایش بیشتر، یخچال و کتری برقی به همراه چای کیسه‌ای نیز در همه اتاق ها قرار داده شده. در سرویس بهداشتی اتاق‌ها می‌توانید حمام در سوئیت، دمپایی، ست مسواک و دیگر لوازم بهداشتی را ببینید و استفاده کنید.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


شینکویوا پارک فاقد امکانات سرگرمی و تفریحی است اما نزدیک بودن هتل به ایستگاه‌های مترو امکان دسترسی مهمانان به جاهای دیدنی توکیو را فراهم کرده است.

رستوران هتل


هتل دارای رستورانی است که انواع غذاهای خوش طعم و مزه را برای مهمانان گرامی سرو می‌کند. به جز این، اطراف هتل رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی وجود دارد که درصورت تمایل می‌توانید سری به آن‌ها بزنید.

فاصله هتل شینکویوا پارک تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا موزه هنر سوگیاما: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد شیراهیگه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو اسکای تری: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۱۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید روپونگی هیلز: ۱۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است