search
menu

هتل Sakura Fleur Aoyama Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sakura Fleur Aoyama
امکانات و خدمات عمومی هتل ساکورا فلور آویاما توکیو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساکور فلور اویاما از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Sakura Fleur Aoyama


هتل ساکورا فلور آویاما توکیو یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر است که در مرکز شهر توکیو واقع شده و از این هتل تا ایستگاه قطار شیبویا ۵ دقیقه پیاده‌روی است. هتل ساکورا فلور آویاما به منطقه تجاری و مراکز خرید نزدیک است. گرچه ظاهر هتل و امکاناتش قدیمی به نظر می‌رسند ولی زمینه راحتی و آسایش مهمانان را فراهم کرده‌اند. چون کسانی که تا به‌حال بلیط هواپیما توکیو خریده‌اند و در این هتل اقامت داشته‌اند، با لبخندی از رضایت راهی خانه‌هایشان شده‌اند. موقعیت مکانی هتل به خاطر دسترسی به ایستگاه‌های مترو و قطار ایده‌آل است و می‌توان به راحتی به دیدن جاهای دیدنی توکیو مثل موزه نزو، پارک یویوگی، معبد میجی جینگو، تپه‌های روپونگی و باغ ملی شینجوکو گیوئن رفت.

امکانات و خدمات عمومی هتل ساکورا فلور آویاما توکیو


بیش از یک دهه از افتتاح هتل ساکورا فلور اویاما می‌گذرد و در این یک دهه هتل میزبانی شایسته‌ای از گردشگران توکیو داشته است. این هتل در کنار موقعیت مکانی خوبش، پرسنلی حرفه‌ای و نرخ اقامتی مناسبی دارد و مهمانانش همواره از نظافت اتاق‌ها و سایر بخش‌های هتل راضی هستند. این هتل فاقد پارکینگ است و تنها خدمات سلامتی که ارائه می‌دهد، خدمات ماساژ در اتاق است. هتل دارای آسانسور، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت رایگان است. هتل ساکورا فلور اویاما هتلی قدیمی مسلک ولی خوش‌ساخت و خاص است و حتی خدمات تبدیل ارز نیز ارائه می‌دهد. ضمنا این هتل کودکان بالای ۵ سال را پذیرش می‌کند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


شاید در لحظه ورود به اتاق‌های هتل دکوراسیون و طراحی آن‌ها را نپسندید ولی با یک شب اقامت و حس راحتی در خوش‌خواب‌های نرمش نظرتان عوض می‌شود. این هتل در مجموع ۱۳۳ واحد اقامتی دارد که در ۱۰ طبقه ارائه می‌دهد. هنگام رزرو هتل Sakura Fleur Aoyama اتاق‌هایی مثل استاندارد سینگل، دبل، تویین و دلوکس دبل نمایش داده می‌شود. اتاق‌های دلوکس دبل اخیرا بازسازی شده‌اند و فضای بزرگ‌تری دارند. این اتاق‌ها ۲۵ مترمربعی هستند. بقیه اتاق‌های هتل در متراژهای ۱۰ و ۱۵ مترمربعی هستند. این اتاق‌ها با ۴ رنگ مختلف دکور شده‌اند و در تمامی آن‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، اینترنت بی‌سیم و کابلی، یخچال، میز کار، لباس خواب، حوله، چای ساز، چوب رختی، لوازم استحمام و سشوار گنجانده شده است. مهمانان می‌توانند آیتم‌هایی مثل چراغ مطالعه، اتو، شارژر، ست دوخت و دوز و بالش را امانت بگیرند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل Sakura Fleur Aoyama به خاطر دکوراسیون و همچنین امنیت بالایش در بین بانوان هم محبوب شده است. پرسنل هتل نیز با تسلط به زبان انگلیسی و ارائه بروشورهایی به این زبان، به راحتی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند. کافیست کمی به این زبان تسلط داشته باشید تا در طول اقامت خود درخواست‌های خود را راحت‌تر به پذیرش انتقال دهید. در ضمن مهمانان می‌توانند در صورتی که زودتر از موعد مقرر وارد هتل شدند، به پذیرش هتل مراجعه کنند و چمدان‌ها و بارهای خود را تحویل اتاق چمدان دهند. خدمات فکس و کپی نیز در هتل ساکورا فلورا آویاما ارائه می‌شوند.

رستوران هتل


هتل ساکورا فلورا ایاما رستورانی کوچک در داخل ساختمانش دارد که در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مهمانان است. این رستوران غذاهای خوشمزه و لذیذی طبخ می‌کند و مورد پسند مهمانان و گردشگران توکیو واقع شده است. این کافه رستوران در روزهای شنبه از ساعت ۱۱:۳۰ قبل از ظهر تا ۲۳:۳۰ شب و در روزهای یک شنبه و روزهای تعطیل تا ساعات ۲۲:۳۰ پذیرای مهمانان است. بقیه ایام هفته نیز از ساعت ۱۱:۳۰ قبل از ظهر تا ۴ بعد از ظهر در وعده ناهار و از ساعت ۶ غروب تا ۲۳:۳۰ شب در وعده شام از مهمانان پذیرایی می‌کند. ضمن اینکه رستوران‌هایی همچون «ایشینوهانا»، «شیونوگی» و «فار فست» با ۴ دقیقه پیاده‌روی از ساختمان هتل در دسترس خواهند بود.

فاصله هتل ساکور فلور اویاما از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا موزه نزو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی جینگو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا تپه‌های روپونگی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است