search
menu

هتل Ryogoku View Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ryogoku View
امکانات و خدمات عمومی هتل ریوگوکو ویو توکیو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریوگوکو ویو توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Ryogoku View


هتل ریوگوکو ویو توکیو یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر است که در منطقه قدیمی سومیدا واقع شده است. این منطقه برای عاشقان خرید مقصد مناسبی است و بعد از ساخته شدن برج توکیو اسکای تری، بلندترین برج مخابراتی جهان جاذبه‌های منقطه سومیدا رونق بیش‌تری گرفته است. بازار یوکوچو یا مرکز خرید مونیش از جمله جاذبه‌های این منطقه به حساب می‌آیند. هتل ریوگوکو تنها ۱ دقیقه پیاده‌روی با ایستگاه قطار ریوگوکو فاصله دارد. با رزرو هتل Ryogoku View به راحتی می‌توان به سالن ورزشی ریوگوکو که محل برگزاری کشتی سنتی سومو است، دسترسی داشت. کافیست ۳ دقیقه پیاده‌روی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ریوگوکو ویو توکیو


هتل ریوگوکو ویو هتلی تجاری از مجموعه هتل‌های گروه View با ۲ رستوران، اینترنت پرسرعت رایگان، اتاق‌های خانواده، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته است که هم موقعیت مکانی خوبی دارد و هم با پرسنلی مجرب و حرفه‌ای از مهمانانش میزبانی می‌کند. این هتل قریب به یک دهه پیش فعالیت خود را در عرصه گردشگری شروع کرده ولی اخیرا با جایگزینی اثاثیه و امکانات مدرن چهره زیباتری به اتاق‌ها و لابی‌اش داده است. اقامت در هتل ریوگوکو ویو یعنی دسترسی راحت به اکثر نقاط شهر، رستوران‌های محبوب و برخی جاهای دیدنی توکیو و در عین حال داشتن تعطیلاتی به یادماندنی و راحت.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های اتاق‌های هتل ریگوکویو ویو داشتن پنجره‌های بزرگ کف تا سقف است که باعث نورگیری خوب اتاق‌ها شده و فضای دلنشین‌تری به آن‌ها داده است. این اتاق‌های نقلی و کوچک با امکاناتی نظیر میز و صندلی، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی بار، چای‌ساز، تلفن و اینترنت رایگان مجهز شده‌اند. حمام‌های اختصاصی این اتاق‌ها دارای سشوار، حوله، لوازم بهداشتی و وان هستند. این هتل ۱۱ طبقه در مجموع دارای ۱۵۰ واحد اقامتی است که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می‌شوند. برای اقامت در این هتل می‌توان یکی از اتاق‌های سینگل، تویین، دبل، سوپریور تریپل، کوادراپل، سوپریور تویین، اکونومی تویین و اتاق‌های مدرن‌تر پرمیوم را انتخاب کرد. برخی از اتاق‌ها بالکن نیز دارند و آن گونه که از بازخوردهای مثبت در نظرات ثبت شده مهمانان هتل به نظر می‌رسد، این هتل به طور منظم به نظافت اتاق‌ها و دیگر بخش‌های هتل رسیدگی می‌کند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل ریوگوکو ویو توکیو با داشتن دستگاه‌های وندینگ نوشیدنی و یخ‌ساز امکان تهیه راحت این اقلام را برای مهمانانشان فراهم کرده‌اند. کسانی که برای سفرهای کاری بلیط هواپیما توکیو خریداری کرده‌اند، می‌توانند جلسه‌ها و کنفرانس‌های خود را در اتاق‌های جلسه این هتل برگزار کنند. هتل ریگوکو ویو دارای ۵ اتاق جلسه است که بزرگ‌ترین آن‌ها با متراژ ۱۳۵ مترمربع در طبقه دوم و با متراژ ۱۱۲ متر در طبقه سوم واقع شده‌اند. طبقه اول و سوم اتاق‌های جلسه‌ دیگری نیز دارند. خدمات فکس و کپی، اتاق چمدان، تراس، نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته و صندوق امانات از دیگر خدمات و امکانات هتل ریوگوکو ویو توکیو به شمار می‌روند.

رستوران هتل


هتل Ryogoku View دارای ۲ رستوران است که مهمانان می‌توانند هر روز صبح برای صرف صبحانه‌های سلف سرویس به رستوران “Ooichou” مراجعه کنند. غذاهای ژاپنی، غربی و چینی در بوفه هتل سرو می‌شوند. دیوارهای این رستوران با نقاشی‌هایی از کشتی‌گیرهای سومو تزئین شده و بازتابی از فرهنگ این منطقه است. اگر غذاهای چینی و ژاپنی با ذائقه‌تان سازگار نباشد، می‌توانید نان، سوسیس، سالاد و سبزیجات تازه میل کنید. رستوران “Karakurenai” هتل نیز با استفاده از مواد غذایی فصلی ارگانیک غذاهای چینی لذیذی طبخ می‌کند. در این رستوران می‌توان همه نوع غذای چینی اعم از سنتی و مدرن را پیدا کرد. روزهای دوشنبه این رستوران تعطیل است و یک شنبه‌ها فقط در وعده ناهار میزبان مهمانان است.

فاصله هتل ریوگوکو ویو توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

:
فاصله تا برج اسکای تری: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه اوئنو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا سالن ورزشی سومو: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است