search
menu

هتل Rembrandt Style Nishikasai Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rembrandt Style Nishikasai Tokyo
امکانات و خدمات عمومی هتل رامبراند استایل توکیو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامبراند استایل توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Rembrandt Style Nishikasai Tokyo


هتل هتل رامبراند استایل نیشیکاسای یکی از هتل‌های ۳ ستاره و محبوب توکیو است. این هتل برای کسانی که به منظور سفرهای کاری بلیط هواپیمای خارجی خریده‌اند، یا به دنبال اقامتگاه ارزانی هستند، یکی از بهترین گزینه‌ها است و از طرفی تا ایستگاه متروی نیشیکاسای تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. هتل Rembrandt Style Tokyo Nishikasai Grande با سوپرمارکت‌ها و مغازه‌های متعددی احاطه شده و هر مهمانی هر آنچه بدان نیاز داشته باشد در آن محله خواهد یافت. البته برای دیدن جاهای دیدنی توکیو که شرح آن در سایت سفرمارکت آمده است، باید مسیری ۵ تا ۱۵ دقیقه را با خودرو طی کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل رامبراند استایل توکیو


این هتل دارای پارکینگی اختصاصی است که برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کرد. هتل دارای مرکز بیزینس، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته در محوطه بیرون و بخش‌های عمومی هتل و همچنین آسانسور است. کودکان زیر ۱۳ سال به صورت رایگان پذیرش می‌شوند. به منظور دسترسی شبانه‌روزی مهمانان به نوشیدنی و اسنک دستگاه‌های وندینگ در داخل ساختمان قرار داده شده است. این هتل سرویس شاتل رایگانی به دیزنی توچال توکیو دارد. همانطور که از یک هتل ۳ ستاره انتظار می‌رود، هتل رامبراند استایل توکیو نیز تنوعی در امکانات و خدمات خود ندارد ولی با تلاش پرسنل حرفه‌ای خود توانسته به شایستگی از مهمانانش میزبانی کند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


این هتل در مجموع دارای ۱۰۵ واحد اقامتی است که در قالب اتاق‌های سوپریور تویین، دلوکس تویین، تریپل، خانواده، تویین، دبل، سینگل و واحدهای ارزان اکونومی دبل ارائه می‌شوند. اتاق‌های تویین هتل برای استفاده افراد توان‌جو بهینه شده‌اند. اتاق‌های هتل در متراژهای ۱۱- ۱۷-۱۸-۲۳ و ۲۴ مترمربع هستند و در دکوراسیون آن‌ها رنگ‌های روشن به کار رفته تا فضایشان دلباز‌تر و بزرگ‌تر به نظر آید. تمامی اتاق‌ها پنجره‌های بزرگ و نورگیری دارند و امکاناتی همچون میز کار، تلویزیون، تلفن، چای‌ساز و تهویه مطبوع در آن‌ها گنجانده شده است. حمام‌های اختصاصی آن‌ها نیز دارای لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


طبق بازخوردهای مثبتی که در نظرات ثبت شده مهمانان هتل رامبراند استایل توکیو به چشم می‌خورد، پرسنل هتل مخصوصا پذیرش، رفتار دوستانه و بسیار حرفه‌ای دارند و به زبان انگلیسی مسلط هستند. این کادر شما را در امور مربوط به خدمات فکس و کپی، لاندری، اتاق چمدان و پارکنیگ راهنمایی خواهند کرد. خریداران بلیط هواپیما توکیو بدون بازدید از دیزنی لند توکیو یا همان دیزنی توچال این شهر را ترک نمی‌کنند چرا که دیزنی توچال یکی از دیدنی‌ترین پارک‌های موضوعی دنیاست و هتل رامبراند شاتل رایگانی به مهمانان ارائه می‌دهد تا بدون دغدغه به دیدن این پارک جذاب و هیجان‌انگیز بروند.

رستوران هتل


رستوران هتل رامبراند استایل در طبقه اول هتل و در محیط دلنشینی که مشرف به فضای سبز است، قرار دارد و با دیوارهای شیشه‌ای خود فضای دلبازی برای صرف غذا آماده کرده است. این رستوران همه روزه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ صبح صبحانه‌های مهمانان را سرو می‌کند. سرو صبحانه به صورت سلف سرویس است و روزانه حدود ۲۰ نوع مواد غذایی در بوفه رستوران سرو می‌شود. در این بوفه چه برای کسانی که به دنبال خوراکی‌های غربی و چه کسانی که غذاهای ژاپنی با ذائقه‌شان سازگار است، گزینه‌هایی دیده می‌شود. البته ارائه صبحانه در هتل رامبراند استایل توکیو رایگان نیست و باید هزینه جدا پرداخت کرد.

فاصله هتل رامبراند استایل توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید نیشی کاسای: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مترو توکیو: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک اوکیتا توکیو: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج اسکای تری توکیو: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است