search
menu

هتل Red Roof Inn Kamata Haneda Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Red Roof Inn Kamata / Haneda Tokyo
امکانات و خدمات عمومی هتل رد روف این کاماتا توکیو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رد روف این کاماتا تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Red Roof Inn Kamata / Haneda Tokyo


هتل رد روف این کاماتا در دل منطقه کاماتا توکیو، محلی ایده‌آل برای کار و تفریح است که دسترسی آسانی به فرودگاه هاندئا و ایستگاه قطار کاماتا دارد. کاماتا منطقه‌ای است که به درختان آلوی چینی‌ (برونوس مومه) شهرت دارد. این منطقه جاذبه‌هایی هم دارد که نزدیک‌ترین آن‌ها به هتل عبارتند از دانشکده مهندسی نیپون و شهرداری کاماتا. رد روف این جزو هتل‌های مناسب بودجه است که امکانات مناسبی هم دارد و برای مسافرانی که قصد اقامت طولانی‌تری در توکیو را دارند، گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد.

امکانات و خدمات عمومی هتل رد روف این کاماتا توکیو


فرقی نمی‌کند که به قصد تعطیلات بلیط هواپیما خریده و به توکیو سفر کرده باشید یا قصد اقامت طولانی‌تری را دارید؛ هتل رد روف این قطعا اقامتگاهی خوبی برایتان خواهد بود چون علاوه بر هزینه اقامتی مناسب، امکانات و خدمات خوبی را هم در اختیارتان خواهد گذاشت. هتل دارای خدمات پرس شلوار و دستگاه فکس و فتوکپی است. پذیرش هتل ۲۴ فعال است و مهمانان می‌توانند در طول مدتی که منتظر تحویل اتاقشان هستند از خدمات دیگر هتل مانند اتاق چمدان و یا صندوق امانات هتل استفاده کنند. رد روف خدمات خشک‌شویی و لباسشویی هم دارد که به صورت سکه‌ای است یعنی باید برای استفاده از دستگاه‌های لباسشویی پس از قرار دادن سکه‌ای در دستگاه، مواد شوینده را داخل دستگاه ریخته و دکمه روشن آن را بزنید. تمامی این فرایند شستن لباس با ماشین لباسشویی را خودتان شخصا باید انجام دهید.
رد روف این کاماتا خدمات نظافت را به صورت روزانه در هتل انجام می‌دهد و در لابی هتل می‌توانید دستگاه وندینگ نوشیدنی را پیدا کنید. وندینگ دستگاهی است که نوشیدنی را به صورت خودکار در اختیار مهمانان قرار می‌دهد به این صورت که ابتدا مبلغ نوشیدنی مورد نظرتان را به دستگاه داده و نوشیدنی مورد نطرتان را انتخاب می‌کنید سپس دستگاه از درگاه مخصوص، آن نوشیدنی را در اختیار شما خواهد گذاشت. خوبی وجود چنین دستگاهی این است که دیگر نیازی به فروشنده نیست و مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به نوشیدنی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. آسانسور، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته و سیستم هشداردهنده دود از دیگر امکانات و خدمات موجود در هتل هستند.
هتل دارای راهروها و اتاق‌های بدون سیگار است اما برای مهمانان سیگاری، فضایی به عنوان فضای مخصوص سیگار در نظر گرفته شده است.

اتاق‌های هتل


هتل Red Roof Inn Kamata / Haneda Tokyo برای طراحی و دکوراسیون ۹۱ اتاق خود، سبکی ساده را در کنار پنجره‌هایی بزرگ پسندیده است. پنجره بزرگ اتاق‌ها باعث شده تا اتاق‌ها نور کافی داشته باشند. انواع اتاق‌های رد روف شامل اتاق‌های سوپریور تویین، سوپرییور دابل روم و اتاق‌های سینگل است.

امکانات اتاق‌های هتل


مهمانان در تمامی اتاق‌های هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت را خواهند داشت. در هر یک از اتاق‌های هتل یخچال کوچک، صندوق امانات و میز قرار داده شده است. برای اینکه مهمانان حوصله‌شان در اتاق‌ها سر نرو، تلویزیون صفحه تخت نیز در تمامی اتاق‌ها قرار داده شده است. برای آسایش بیشتر در سرویس بهداشتی اتاق‌ها سشوار و لوازم بهداشتی مورد نیاز هم قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


رد روف فاقد هرگونه خدمات سرگرمی و تفریحی است اما از آنجایی که به ایستگاه‌های مترو نزدیک است، می‌توانید به بسیاری از جاهای دیدنی توکیو دسترسی داشته و از تماشای جاذبه‌های توکیو لذت ببرید.

رستوران هتل


هتل رد روف رستوران ندارد اما در چند قدمی هتل کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی هستند که می‌توانید برای تهیه غذا سری به آن‌ها بزنید.

فاصله هتل رد روف این کاماتا تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا ایستگاه کاماتا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آسمان خراش روپونگی هیلز: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا موزه نزو: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی جینگو: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۱۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است