search
menu

هتل Niwa Tokyo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Niwa Tokyo
امکانات و خدمات عمومی هتل نیوا توکیو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیوا توکیو تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Niwa Tokyo


هتل نیوا از هتل‌های رده بالای توکیو است که به دلیل مسافت کم خود تا ایستگاه‌های مترو توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این هتل در سال ۲۰۱۸ جزو ۲۵ هتل برتر منتخب سایت تریپ ادوایزر بوده و همین دلیل دیگری برای انتخاب این هتل توسط مسافران و گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما به توکیو سفر می‌کنند. دیگر ویژگی خوب هتل نیوا در معماری آن نهفته که رگه‌هایی از طراحی سنتی ژاپنی را در خود دارد و به خوبی حال و هوای زندگی در خانه‌های ژاپنی را منتقل می‌کند. هتل Niwa Tokyo دارای یک حیاط اندرونی به سبک ژاپنی و ۲ رستوران است.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیوا توکیو


مهمانانی که در هتل نیوا اقامت دارند، می‌توانند از وای‌فای رایگان این هتل در مکان‌های عمومی استفاده کنند البته اینترنت در اتاق‌های هتل نیز قابل دسترسی است. نیوا اتاق‌های میتینگ و مرکز تجاری‌ای هم دارد که به صورت ۲۴ فعال است. خدمات کانسیرج خدمت دیگری است که هتل نیوا در اختیار مهمانانش قرار داده. علاوه بر این،‌ مهمانان هتل به خدمات خشک‌شویی، لباسشویی و اتاق چمدان نیز دسترسی خواهند داشت. برای اسودگی خیال مهمانان، خدمات نظافتی به صورت روزانه در هتل انجام می‌گیرد.
نیوا برای مهمانان توان‌یاب خود نیز خدماتی مانند دستگیره‌های مخصوص در سرویس‌های بهداشتی، مسیر ویژه ویلچر به پارکینگ، میز پذیرش، مرکز تجاری و میز کانسیرج ایجاد کرده است. آسانسور نیز به تمامی طبقات هتل موجود است.
نیوا برای اینکه بوی دود مهمانان غیر سیگاری را اذیت نکند و نیز برای راحتی مهمان سیگاری خود فضای مخصوص سیگار ایجاد کرده که شاید استفاده از این فضا شامل هزینه باشد.
کارکنان هتل به زبان‌های ژاپنی و انگلیسی آشنا بوده و همواره با رویی خوش آماده کمک و راهنمایی مهمانان هستند.

اتاق‌های هتل


نیوا در کل ۲۲۹ اتاق مختلف اعم از اتاق‌های تویین، استاندارد، استاندارد دابل و غیره را دارد. خوبی اتاق‌ها این است که دارای نور کافی هستند و سبک پنجره‌های ژاپنی حس خوبی از معماری ژاپنی را ارائه می‌دهد.

امکانات اتاق‌های هتل


مهمانان نیوا داخل اتاق‌ها نیز به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت. تمامی اتاق‌های هتل دارای عایق صدا هستند و در نتیجه اوقات مهمانان در اتاق‌ها به عالی‌ترین و پُر آرامش‌ترین شکل ممکن سپری خواهد شد. همه اتاق‌ها مجهز به صندوق امانات و بطری آب هستند. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها نیز دارای امکانات فراوانی مانند سشوار، بیده هوشمند، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. بد نیست بدانید که می‌توانید درخواست خدمات ماساژ در اتاق را داشته باشید. سیستم تهویه مطبوع و یخچال نیز دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها هستند.

امکانات سرگرمی و رفاهی هتل


توکیو شهری شلوغ است و گشت و گذار در جاهای دیدنی توکیو قطعا با کمی خستگی همراه خواهد بود اما گرد خستگی بر تن‌تان ننشیند چون نیوا برای مهمانانش صندلی ماساژ تهیه کرده تا مهمانانش به صورت رایگان از آن استفاده کنند. اگر هم اهل فعالیت‌های فیزیکی هستید، بد نیست سری به باشگاه ورزشی هتل بزنید.

رستوران هتل


نیوا ۲ رستوران دارد و صبحانه آن روزانه از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ صبح به صورت بوفه سرو می‌شود. با اینکه ۲ رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه را سرو می‌کنند اما اگر تمایل داشته باشید می‌توانید سری به خیابان‌های اطراف هتل زده و از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های نزدیک به هتل نیز استفاده کنید. فاصله هتل تا نزدیک‌ترین رستوران و کافی‌شاپ تنها ۲ دقیقه پیاده روی است.

فاصله هتل نیوا توکیو تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا معبد سنسوجی توکیو: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه توکیو: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ شینجوکو گیوئن توکیو: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا توکیو اسکای تری: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است